Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Door de woonplaats van een medeforummer gereden, kort daarbuiten geparkeerd en toen heerlijk over duin en strand gewandeld. Daarbij de voeten niet geheel droog gehouden, hetgeen de pret niet mocht drukken.
- Niet meer zo actief -
Door de woonplaats van een mede-Nederlander gereden, kort daarbuiten geparkeerd en toen heerlijk door veld en beemd gewandeld. Daarbij de voeten zelfs geheel droog gehouden, hetgeen ons genoegen alleen maar verhoogde.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Van het eerste weet ik alles, het tweede probeer ik te voorkomen. Het is inderdaad in je vrije tijd ja..TSD schreef:Het maken van facturen en frauderen met hun uren doen ZZP’ers in hun vrije tijdSimon0612 schreef:Hoe krijgen je het voor elkaar om in een categorie ‘Vrijetijdsbesteding’ over werk te gaan praten?
Taarten bakken en eten koken voor morgen.
Afgelopen twee weken ben ik vrij geweest en heb eigenlijk onafgebroken gekookt, gebakken, logees en visite gehad. Best gezellig, maar ben blij dat volgende week het normale leven begint. Ben nu vermoeider dan twee weken geleden
Afgelopen twee weken ben ik vrij geweest en heb eigenlijk onafgebroken gekookt, gebakken, logees en visite gehad. Best gezellig, maar ben blij dat volgende week het normale leven begint. Ben nu vermoeider dan twee weken geleden

Dat vind ik best sneu voor je. Deze donkere dagen met veel regen geven al zo weinig energie en dan zoveel drukte er nog bij.merel schreef:Taarten bakken en eten koken voor morgen.
Hopelijk kan je volgende week wat uitrusten op je werk

En zitten er veel overgebleven kooksels in je diepvries, zodat ook dat stukje wat gemakkelijk is. Opvullen met fruit en een salade, dan kom je ook aan je schijf van 5

Veel over gebleven maaksels heb ik al uitgedeeld aan mensen die het konden gebruiken. Het was afgelopen vakantie ook echt gezellig en ik kook en bak graag. Alleen ben ik er nu echt wel klaar mee. Nog een paar dagen te gaan. Morgen de verjaardag van onze dochter en daarna is het klaar. Volgende week weer ritme en regelmaat.
-
- Verbannen
De plaats mijner inwoning?Mannetje schreef:Door de woonplaats van een medeforummer gereden, kort daarbuiten geparkeerd en toen heerlijk over duin en strand gewandeld. Daarbij de voeten niet geheel droog gehouden, hetgeen de pret niet mocht drukken.
CorrrectGerefGemeente-lid schreef:De plaats mijner inwoning?Mannetje schreef:Door de woonplaats van een medeforummer gereden, kort daarbuiten geparkeerd en toen heerlijk over duin en strand gewandeld. Daarbij de voeten niet geheel droog gehouden, hetgeen de pret niet mocht drukken.
- Niet meer zo actief -
-
- Verbannen
Mannetje schreef:CorrrectGerefGemeente-lid schreef:De plaats mijner inwoning?Mannetje schreef:Door de woonplaats van een medeforummer gereden, kort daarbuiten geparkeerd en toen heerlijk over duin en strand gewandeld. Daarbij de voeten niet geheel droog gehouden, hetgeen de pret niet mocht drukken.

Jaja, de natuur blijft mooi alhier.
- J.C. Philpot
NRC lezen. Daar heb ik wel enkele uren voor nodig.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.
George Whitefield
George Whitefield
Beetje rommelen in de tuin. Het onkruid groeit weer met deze temperaturen.
Drie lindes gesnoeid. nog drie te gaan.
Naast een heleboel dingen die gewoon moesten gebeuren ook nog wat gefröbeld:

- Niet meer zo actief -
Boer Biet heeft zijn schaapjes op het droge..Mannetje schreef:Naast een heleboel dingen die gewoon moesten gebeuren ook nog wat gefröbeld:
Of: Even uitrusten in het lommer van een dikke eik.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
5 jaarlijkse medische check up, in verband met familiaire aandoening. Kan er weer tegenaan de komende 5 jaar.