Wat doen we vandaag?

Job

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Job »

Zeeuw schreef:Vanmorgen lekker 2,5 uur padel spelen.
Is dat een aanrader? Zijn er minpunten?
Orchidee

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Zeeuw schreef:Mezelf verbazen dat de middelbare school op de dag voor de kerstvakantie nog best wat toetsen inplant.
Ik hoorde het idd van mijn Zeeuwse familie.
Maar nichtlief kwam woensdag opgetogen thuis dat het toch verschoven was tot na de vakantie Afbeelding
Ze had al goed geleerd zei ze dus dat scheelde een boel werk in de vakantie AfbeeldingAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

J.C. Philpot schreef:
Chrisje72 schreef:Vrij zijn. Wakker geappt worden door een collega dat ze er niet uit komen. Grote problemen op het werk. Alert sms niet gestuurd
Da's niet fijn op een vrije dag.
Ik ga komende week mijn telefoon maar op stil zetten, en niet al te vaak checken.
Heb hem nu maar geruild met 2 januari
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Job schreef:
Ik denk dat het, als je een klein beetje gevoel hebt voor een racket, zeker een aanrader is. We spelen binnen, het is niet supersnel. Als je goed opwarmt ook niet heel blessuregevoelig. Net 3 uur gespeeld en morgen een beetje stijf denk ik.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Orchidee schreef:
Zeeuw schreef:Mezelf verbazen dat de middelbare school op de dag voor de kerstvakantie nog best wat toetsen inplant.
Ik hoorde het idd van mijn Zeeuwse familie.
Maar nichtlief kwam woensdag opgetogen thuis dat het toch verschoven was tot na de vakantie Afbeelding
Ze had al goed geleerd zei ze dus dat scheelde een boel werk in de vakantie AfbeeldingAfbeelding
Kijk, dat klinkt goed. Hier bleef alles staan. Voor een school die zegt als streven te hebben 'geen cijferfabriek' te willen zijn, valt het me wel tegen.
Eén van onze kinderen zat hiervoor op een hoogbegaafdheidsschool waar ze een rapportfolio kregen. 1/3 'leren', 1/3 projecten/vaardigheden en 1/3 sociale ontwikkeling. Ik begrijp dat dat laatste lastig is op een middelbare, maar de eerste 2 juich ik toe.
Job

Bericht door Job »

Zeeuw schreef:
Job schreef:
Ik denk dat het, als je een klein beetje gevoel hebt voor een racket, zeker een aanrader is. We spelen binnen, het is niet supersnel. Als je goed opwarmt ook niet heel blessuregevoelig. Net 3 uur gespeeld en morgen een beetje stijf denk ik.
Gaaf, ga toch eens een proefles doen denk.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Job schreef:
Zeeuw schreef:
Job schreef:
In het begin een beetje les volgen is zeer aan te bevelen.
KDD

Bericht door KDD »

Worstelen met een sneeuwstorm met een paar nederlanders die gisteren gearriveerd zijn.
gallio

Bericht door gallio »

KDD schreef:Worstelen met een sneeuwstorm met een paar nederlanders die gisteren gearriveerd zijn.
Wie wint er, jij, de nederlanders of de storm ?
refo

Bericht door refo »

Ik zag dat er plaatsen in USA of Canada zijn met een windchill van -58 graden.
KDD

Bericht door KDD »

gallio schreef:
KDD schreef:Worstelen met een sneeuwstorm met een paar nederlanders die gisteren gearriveerd zijn.
Wie wint er, jij, de nederlanders of de storm ?
De storm. De nederanders geloven ineens niet meer in global warming :haha
Job

Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Job »

Zeeuw schreef:
Job schreef:
Zeeuw schreef:
Job schreef: Is dat een aanrader? Zijn er minpunten?
In het begin een beetje les volgen is zeer aan te bevelen.
Bedankt, ik koppel nog wel een keer aan jw terug als het zover komt. Jij succes met de spierpijn, hopelijk valt t mee.
huisman

Bericht door huisman »

Vanmiddag sinds twee jaar weer een kinderkerstfeest in de kerk zonder maatregelen. Nu kunnen ook de grootouders en andere belangstellenden weer aanwezig zijn. Dankbaar.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Zeeuw

Re: RE: Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Job schreef: Bedankt, ik koppel nog wel een keer aan jw terug als het zover komt. Jij succes met de spierpijn, hopelijk valt t mee.
Valt alles mee. Het is niet zo een intensieve sport. Wel goed opletten op techniek, anders snel last van elleboog vermoed ik.
Cornelia83

Bericht door Cornelia83 »

Het kerstfeest van de zondagschool in de kerk. Genieten van al die enthousiaste kinderen!
Laten wij de belijdenis van de hoop onwrikbaar vasthouden, want Hij Die het beloofd heeft, is getrouw. (Hebreeën 10: 23 HSV)
Plaats reactie