Bert Mulder schreef:maar je bent je mod sleutel verloren, dus je kan me nie opsluite....jvdg schreef:Bert, ik hoop niet dat je een serieuze reactie verwacht.
M'n handen jeuken.
whahah jij bent erg, plaag onze jan niet zo
Bert Mulder schreef:maar je bent je mod sleutel verloren, dus je kan me nie opsluite....jvdg schreef:Bert, ik hoop niet dat je een serieuze reactie verwacht.
M'n handen jeuken.
Die heb ik niet verloren, maar vrijwillig ingeleverd.Bert Mulder schreef:maar je bent je mod sleutel verloren, dus je kan me nie opsluite....jvdg schreef:Bert, ik hoop niet dat je een serieuze reactie verwacht.
M'n handen jeuken.
zo niet, stoppen we hem in de rolemmerBert Mulder schreef:Jan, je kent me langer dan vandaag...
dit is een onschuldig geintje...
Na al de spanning op RF de laatste dagen....
wees maar gerust
zal me koest houden.
gertje schreef:zo niet, stoppen we hem in de rolemmerBert Mulder schreef:Jan, je kent me langer dan vandaag...
wees maar gerust
zal me koest houden.
![]()
help je mee duwen?gertje schreef:zo niet, stoppen we hem in de rolemmerBert Mulder schreef:Jan, je kent me langer dan vandaag...
wees maar gerust
zal me koest houden.
![]()
Ichtus schreef:help je mee duwen?gertje schreef:zo niet, stoppen we hem in de rolemmerBert Mulder schreef:Jan, je kent me langer dan vandaag...
wees maar gerust
zal me koest houden.
![]()
Doe hem dan gelijk goed en spannend:Bert Mulder schreef:de rovers zaten bij het vuur...
Dat was de chat-versieKislev schreef:Doe hem dan gelijk goed en spannend:Bert Mulder schreef:de rovers zaten bij het vuur...
't Was nacht, 't was pikdonkere nacht,
er zaten rovers in het bos.
De roverhoofdman zei tegen Jan:
zeg Jan, vertel eens wat,
en Jan begon:
en Jan begon:
etc.
Vergeet de wolven niet, die huiuiuilden in het bos, en het vuur dat zachtjes brandde.Kislev schreef:Doe hem dan gelijk goed en spannend:Bert Mulder schreef:de rovers zaten bij het vuur...
en Jan begon:
en Jan begon:
etc.
dank je. Was wat regels vergeten over de jaren.....Kislev schreef:Doe hem dan gelijk goed en spannend:Bert Mulder schreef:de rovers zaten bij het vuur...
en Jan begon:
en Jan begon:
etc.