ik wens je veel sterkte toe.Rens schreef:.......het dus heel erg benauwd zal zijn?................
Zo zie je weer: waar de één reikhalzend naar uitziet... is voor de ander een last.
hij is een tijdje op vakantie geweest na zijn herstelperiode. hij is ook nog in ons kikkerlandje op vakantie geweest, Ederveen als ik me goed herinner. Doel was in hoodzaak familie- en vriendenbezoek.geledu schreef:.......ik Bert Mulder al een hele tijd mis ?
Is hij gestopt of leest hij alleen nog maar mee ?
sorry, ik heb niets gehoord. Maar we kijken allebei vol verwachtingen er naar uit, is het niet?Lassie schreef:...ik wakker ben geworden van een appart geluid, een soort van gedonder wat alsmaar aan een gesloten door gaat!
...ik gelijk moest denken aan de wederkomst van Christus.:
Heb je nog naar hem gezwaaid?JolandaOudshoorn schreef:Volgens mij zag ik Bert vandaag langskomengeledu schreef:.......ik Bert Mulder al een hele tijd mis ?
AstroGUY heeft zich in de loop van vorige week nog laten zien op het forum, maar heeft niets gepost.edele strijdster schreef:Heb je nog naar hem gezwaaid?JolandaOudshoorn schreef:Volgens mij zag ik Bert vandaag langskomengeledu schreef:.......ik Bert Mulder al een hele tijd mis ?
Ik mis astrogay ook sinds de meeting trouwens....
Heb hem daarna niet meer gezien...
Hopelijk komt dat niet doordat hij op een verlaten station heeft staan wachten op 5 mei.
Rens schreef:AstroGUY heeft zich in de loop van vorige week nog laten zien op het forum, maar heeft niets gepost.edele strijdster schreef:Heb je nog naar hem gezwaaid?JolandaOudshoorn schreef:Volgens mij zag ik Bert vandaag langskomengeledu schreef:.......ik Bert Mulder al een hele tijd mis ?
Hopelijk komt dat niet doordat hij op een verlaten station heeft staan wachten op 5 mei.
Niet dat het er toe doet, maar hij heeft vorige week wel degelijk wat gepost. En wel in dit topic.Rens schreef:AstroGUY heeft zich in de loop van vorige week nog laten zien op het forum, maar heeft niets gepost.edele strijdster schreef:Heb je nog naar hem gezwaaid?JolandaOudshoorn schreef:Volgens mij zag ik Bert vandaag langskomengeledu schreef:.......ik Bert Mulder al een hele tijd mis ?