Preken beluisteren op internet

Luther
Contacteer:

Re: Preken beluisteren op internet

Bericht door Luther »

PrekenWeb schreef:Er zijn nieuwe preken toegevoegd op PrekenWeb o.a. van Ds. A.A. Brugge en Ds P. Mulder

http://www.prekenweb.nl/nieuw.htm
Fijn dat het aantal predikanten dat meewerkt langzamerhand uitgebreid wordt. Wordt er nog heel actief geworven onder de andere predikanten?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Ik kan geen preken meer beluisteren van deze site

http://www.de-levensbron.nl/Preken.html

Zit dat in die site of is er bij mij iets mis?
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Lassie

Bericht door Lassie »

Wie heeft er een link waar er preken van Ds. C. van der Worp te belusiteren zijn?
PrekenWeb
Contacteer:

Bericht door PrekenWeb »

Luther schreef:
PrekenWeb schreef:Er zijn nieuwe preken toegevoegd op PrekenWeb o.a. van Ds. A.A. Brugge en Ds P. Mulder

Fijn dat het aantal predikanten dat meewerkt langzamerhand uitgebreid wordt. Wordt er nog heel actief geworven onder de andere predikanten?
We zijn nog steeds bezig om predikanten te benaderen.
Er zijn nu preken van Ds B. Labee toegevoegd.
Gijs83

Bericht door Gijs83 »

PrekenWeb schreef:
Luther schreef:

We zijn nog steeds bezig om predikanten te benaderen.
Er zijn nu preken van Ds B. Labee toegevoegd.
Goeie en fijne dominee, kun je goed horen!
hans123

Bericht door hans123 »

Waar kan ik ergens preken vinden van ds. J. van Belzen, kand. Boeder en Kand. Bredeweg?
helma

Bericht door helma »

hans123 schreef:Waar kan ik ergens preken vinden van ds. J. van Belzen, kand. Boeder en Kand. Bredeweg?
stuur ze een mail of ze hun preken op prekenweb willen zetten :tilt
PrekenWeb
Contacteer:

Bericht door PrekenWeb »

De lezing van Dhr L. Snoek "Evangelisch of Reformatorisch" is op PrekenWeb te beluisteren.

Aanbevolen !
Grace

Bericht door Grace »

Zeer indrukwekkende boodschap van een jonge prediker. Zijn wij bewogen en bereid om te gaan?

http://viewers.316networks.com/viewer/v ... id=6400831
Zefanja

Bericht door Zefanja »

Jongere schreef:
Zefanja schreef:Ik word wel eens emotioneel als je soms luistert naar hem, zo oprecht en gevoelig.
Er worden ook nogal wat Nederlanders "wel eens emotioneel" als ze naar Andre Hazes luisteren. Ook bijzonder gevoelig.
Ik hoop oprecht dat je nog andere 'emoties' kent t.o.v. het Woord. Staar je niet blind op mensen, de meest voorbeeldige mens kan alleen leven als hij in Christus zijn gerechtigheid vindt. Je kunt dus beter ergens anders naar staren.
Wat moet ik doen?
Of beter gezegd, wat moet JIJ doen?
Wat een onzin, je moet dit, je moet dat, doe het eerst zelf goed dan als je het zo goed weet.
ALS je het zo goed weet dan..
Mensen horen wat ze WILLEN horen, maar ze hebben geen oren dat ze het horen.
Zefanja

Bericht door Zefanja »

Ronaldo schreef:
caprice schreef:
freek schreef:
Zefanja schreef:Oh wat leuk, ik wist niet van die site, 'dewoesteweg' totdat ik het hier las, erg goed dat je die preken op internet kan beluisteren, zo wordt toch nog de Waarheid verspreid.
Ik ben altijd onder de indruk van ds. van der Poel geweest, als ik een preek van hem hoorde bij m'n ouders, dan wist ik niet wat ik hoorde, zulke mensen bestaan deze tijd niet meer, zo gevoelig en echt menselijk.
Als je nu naar de kerk ga, waar hij eerder gestaan heeft, in Ede, dan staat er heel iemand anders te preken in zijn plaats, dan denk je, waar moet dit ooit heen gaan met deze tijd?
Het is in ieder geval bij lange na geen ds. van der Poel.
Ds. van der Poel was een echte steun en toeverlaat voor mijn moeder en daar ben ik hem heel dankbaar voor.
In de moeilijkste tijden van het leven heeft hij mijn moeder geholpen en uit de ellende geholpen.
Ik word wel eens emotioneel als je soms luistert naar hem, zo oprecht en gevoelig.
Volgens mij zou ds Van der Poel kromme tenen krijgen van dit soort 'fijngevoeligheid'.
Hij rekende zichzelf bij het uitschot van kerkelijk Nederland. Wie sluit zich daar bij aan?

Laten wij aub on topic blijven....dit soort mensverheerlijking heeft niemand wat aan.
Wat een ellende al deze mensen zeg, jullie hebben er blijkbaar niks van begrepen allemaal!
Oh maar jullie doen goed natuurlijk alleen al om de Bijbel in huis te hebben en een beetje lollig lopen doen over mensen die er zelfs niet meer zijn!
Nou ik zie het al, jullie hebben niks van het hele Evangelie begrepen, maak er zelf maar wat moois van, wat een ellende hier zeg.
Mensen horen wat ze WILLEN horen, maar ze hebben geen oren dat ze het horen.
Luther
Contacteer:

Bericht door Luther »

Zefanja schreef: Nou ik zie het al, jullie hebben niks van het hele Evangelie begrepen, maak er zelf maar wat moois van, wat een ellende hier zeg.
Ik ben blij dat jij aan deze ellende ontdekt bent, zo te zien.......
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Auto

Bericht door Auto »

ON-Topic en geen commentaar op anderen!
Jongere

Bericht door Jongere »

Grace schreef:Zeer indrukwekkende boodschap van een jonge prediker. Zijn wij bewogen en bereid om te gaan?

http://viewers.316networks.com/viewer/v ... id=6400831
Mooi!
-DIA-

Bericht door -DIA- »

--- SNOEI, geen belasterende zaken hier neerzetten! ---
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gesloten