Moet je ook niet om half tien doen.Zeeuw schreef:Administratie....brrrr
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Met een goed boekhoudprogramma is het wel te doen toch? Ik heb er geen hekel aan. Alleen de aangifte van de inkomstenbelasting besteed ik wel uit, verder doe ik alles zelf.Zeeuw schreef:Mensen die nog fysiek langs moeten komen voor administratie wantrouw ik hevig:-). Als 1 dags zzp-er is het net niks. Als ik fulltime zou zzp-en had ik het allang uitbesteed.Herman schreef:Ik wil het wel komen doen, tegen een goed betaald tarief en voorrijkosten.Zeeuw schreef:Administratie....brrrr
Net online gesprek gehad mbt de pgb wlz van een van de kinderen. Was in opdracht van zorgkantoor.
De betrokken medewerker had echter allerlei verouderde informatie van het zorgkantoor gekregen. Slordig en hinderlijk in het gesprek.
En toch wel lastig met drie personen aan onze kant goed voor de camera van de laptop.
De betrokken medewerker had echter allerlei verouderde informatie van het zorgkantoor gekregen. Slordig en hinderlijk in het gesprek.
En toch wel lastig met drie personen aan onze kant goed voor de camera van de laptop.
Nou, het daarin investeren valt bij mij dus een beetje onder ‘net niks’.Eloesje schreef:Met een goed boekhoudprogramma is het wel te doen toch? Ik heb er geen hekel aan. Alleen de aangifte van de inkomstenbelasting besteed ik wel uit, verder doe ik alles zelf.Zeeuw schreef:Mensen die nog fysiek langs moeten komen voor administratie wantrouw ik hevig:-). Als 1 dags zzp-er is het net niks. Als ik fulltime zou zzp-en had ik het allang uitbesteed.Herman schreef:Ik wil het wel komen doen, tegen een goed betaald tarief en voorrijkosten.Zeeuw schreef:Administratie....brrrr
-
- Verbannen
Je wilt beweren dat dit 's avonds om 23.31 uur beter gaat?refo schreef:Moet je ook niet om half tien doen.Zeeuw schreef:Administratie....brrrr
Rompslomp is toch gratis of 5 euro per maand? Ik heb zelf een andere, iets duurder, maar van rompslomp heb ik veel goede verhalen gehoord, overstappen vond ik toch te ingewikkeld omdat ik al 6 jaar bij een andere zit.Zeeuw schreef: Nou, het daarin investeren valt bij mij dus een beetje onder ‘net niks’.
Ah, dat is wel een goede. Ik zal er volgende week eens naar kijken. Nu zit ik nog steeds met excel te prutsen en zelf facturen te maken.Eloesje schreef:Rompslomp is toch gratis of 5 euro per maand? Ik heb zelf een andere, iets duurder, maar van rompslomp heb ik veel goede verhalen gehoord, overstappen vond ik toch te ingewikkeld omdat ik al 6 jaar bij een andere zit.Zeeuw schreef: Nou, het daarin investeren valt bij mij dus een beetje onder ‘net niks’.
Acumulus is ook een goede optie.
Mezelf verbazen dat de middelbare school op de dag voor de kerstvakantie nog best wat toetsen inplant.
Waarom verbaas je je daarover? Dan zijn die uren tenminste nuttig gevuld.Zeeuw schreef:Mezelf verbazen dat de middelbare school op de dag voor de kerstvakantie nog best wat toetsen inplant.
- Niet meer zo actief -
Van mij mag de school op die dag best wat extra aandacht aan het komende kerstfeest besteden. Al is het maar bv de laatste 2 uren of iets dergelijks. Zoals het voor volwassenen goed is iets af te schalen voor ipv in de vakantie, kan dat m.i. voor kinderen ook goed zijn.Mannetje schreef:Waarom verbaas je je daarover? Dan zijn die uren tenminste nuttig gevuld.Zeeuw schreef:Mezelf verbazen dat de middelbare school op de dag voor de kerstvakantie nog best wat toetsen inplant.
De roosters laten de hele dag les zien. Geen kerstviering. Dat is wellicht deze week al wat geweest. Maar ik vind het een mooie gewoonte de laatste dag af te ronden met een invulling gericht op kerst. Niet met toetsen voor allerhande vakken.Mannetje schreef:Morgenochtend is er toch kerstviering?
Hier al ruim een week toetsweek
Volgens mijn zoon daarvoor al kerstviering gehad.
Volgens mijn zoon daarvoor al kerstviering gehad.
Mijn kinderen hebben morgen wel hun kerstvieringen, bijzonder dus...Zeeuw schreef:De roosters laten de hele dag les zien. Geen kerstviering. Dat is wellicht deze week al wat geweest. Maar ik vind het een mooie gewoonte de laatste dag af te ronden met een invulling gericht op kerst. Niet met toetsen voor allerhande vakken.Mannetje schreef:Morgenochtend is er toch kerstviering?
Maar heb je dan liever dat ze de andere uren vullen met films, kahoot en lummelen?
- Niet meer zo actief -