Waar denk je op dit moment aan? [2]

*girly*

Re: Waar denk je op dit moment aan? [2]

Bericht door *girly* »

Aan m'n vriend z'n collega...
Die jongen wil het liefst zoveel mogelijk doorwerken (hij is internationaal chauffeur), en slaapt dus doordeweeks ook zo min mogelijk...Nu vertelde hij vrijdagav hoe hij de weken doorkomt met zo weinig slaap: Redbull in combinatie met een ibrupofen 600 mg...Die jongen is dus echt héél slecht bezig... :fi
Hij is heel arrogant (en dat zeg ik niet gauw van mensen) maar toch wil ik 'm eigenlijk wel waarschuwen dat ie oerstom bezig is zo...Maar hoe vertel je dat zulke mensen, zonder dat ze je voor van alles uitmaken? :quoi :quoi
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

*girly* schreef:Aan m'n vriend z'n collega...
Die jongen wil het liefst zoveel mogelijk doorwerken (hij is internationaal chauffeur), en slaapt dus doordeweeks ook zo min mogelijk...Nu vertelde hij vrijdagav hoe hij de weken doorkomt met zo weinig slaap: Redbull in combinatie met een ibrupofen 600 mg...Die jongen is dus echt héél slecht bezig... :fi
Hij is heel arrogant (en dat zeg ik niet gauw van mensen) maar toch wil ik 'm eigenlijk wel waarschuwen dat ie oerstom bezig is zo...Maar hoe vertel je dat zulke mensen, zonder dat ze je voor van alles uitmaken? :quoi :quoi
Een chauffeur is, als het goed is, een beroepskracht die gevaren van weinig slaap, gebruik van middelen etc. goed weet in te schatten. Anders kan hij beter iets anders gaan doen. 40 ton op de weg houden is geen spelletje.
Droelie
Contacteer:

Bericht door Droelie »

Aan mijn lief die van 9 uur vanmorgen tot half 8 vanavond op school heeft gezeten... Kga em maar lekker vroeg naar bed sturen :slurp
« McCain, een vleugje magie »
« Il y a de la magie dans McCain ».

www.kralenjans.webs.com
*girly*

Bericht door *girly* »

Mister schreef:
*girly* schreef:Aan m'n vriend z'n collega...
Een chauffeur is, als het goed is, een beroepskracht die gevaren van weinig slaap, gebruik van middelen etc. goed weet in te schatten. Anders kan hij beter iets anders gaan doen. 40 ton op de weg houden is geen spelletje.
Als het goed is ja...dát is juist het probleem, hij weet wel dat het eigenlijk niet kan, maar hij voelt niet meer dat hij moe is, dús gaat hij grenzen over...En dát vind ik juist moeilijk, ik wil het hem wel vertellen, dat ie z'n eigen lichaam in gevaar brengt, maar ook mensenlevens door zijn gedrag...Maar hoe vertel je dat zo iemand? :nonnon
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
henriët

Bericht door henriët »

dat ik nu pas lees dat er morgen een zeer interessante conferentie op de driestar is..
had heel erg graag ernaartoe gewild..
maar helaas, gaat nu niet meer lukken.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wilhelm

Bericht door Wilhelm »

henriët schreef:dat ik nu pas lees dat er morgen een zeer interessante conferentie op de driestar is..

Conferentie is life te volgen : http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... l_1_514100
vlinder

Bericht door vlinder »

Margriet schreef:Aan een stel pensioenfonds medewerkers Waar ik al 2x per mail, 4 x per email en nog eens 2x per telefoon mijn juiste gegevens heb doorgegeven.. en al een jaar lang niet uitgekeerd hebben..
Ben heel erg boos.. iemand advies??
Kennen ze bij jullie ook zoiets als aangetekend versturen? Dan heb je een bewijs dat ze het gehad hebben. Is ook makkelijker bij eventuele juridische stappen.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lassie

Bericht door Lassie »

Aan een familielid: Gisteren hoorde ik dat een nicht en haar man die al heel lang getrouwd zijn (volgens mij iets van 15 jaar) en 3 schatten van adoptiekinderen hebben, zwanger is. Wat een wonder.
Orchidee

Bericht door Orchidee »

Lassie schreef:Aan een familielid: Gisteren hoorde ik dat een nicht en haar man die al heel lang getrouwd zijn (volgens mij iets van 15 jaar) en 3 schatten van adoptiekinderen hebben, zwanger is. Wat een wonder.
Wat een groot wonder!
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
henriët

Bericht door henriët »

Wilhelm schreef:
henriët schreef:dat ik nu pas lees dat er morgen een zeer interessante conferentie op de driestar is..

Conferentie is life te volgen : http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... l_1_514100
Joh! Fijn dank je wel, ik log net in en het wordt herhaald,
heb ik meteen een goede avondbesteding!

( leuk de collegezaal... die goede oude tijd;); ook leuk om te zien dat onderwijsland zo klein is.. zie weer veel bekenden zitten)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MarthaMartha

Bericht door MarthaMartha »

aan Bert, hoe zou het met hem zijn? de vorige keer was hij al snel weer op rf.....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

vlinder schreef:
Margriet schreef:Aan een stel pensioenfonds medewerkers Waar ik al 2x per mail, 4 x per email en nog eens 2x per telefoon mijn juiste gegevens heb doorgegeven.. en al een jaar lang niet uitgekeerd hebben..
Ben heel erg boos.. iemand advies??
Kennen ze bij jullie ook zoiets als aangetekend versturen? Dan heb je een bewijs dat ze het gehad hebben. Is ook makkelijker bij eventuele juridische stappen.

Ja vlinder,dat probeer ik maar eens!! bedankt voor het meedenken!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Margriet
Contacteer:

Bericht door Margriet »

MarthaMartha schreef:aan Bert, hoe zou het met hem zijn? de vorige keer was hij al snel weer op rf.....
Vandaag Thanksgiving in Canada...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
helma

Bericht door helma »

Margriet schreef:
MarthaMartha schreef:aan Bert, hoe zou het met hem zijn? de vorige keer was hij al snel weer op rf.....

?? Remembrance Day toch?
(volgens mijn moeder; die zit dat net hier te vertellen...)
Bert Mulder
Contacteer:

Bericht door Bert Mulder »

helma schreef:
Margriet schreef:

?? Remembrance Day toch?
(volgens mijn moeder; die zit dat net hier te vertellen...)
Remenbrance Day... naar het einde van de 1e WO, daar op 11 nov 1918 de vrede getekend is...

Het gaat prima met mij, en de dokter was goed tevreden.

God is goed!

Dank jullie allen voor het medeleven.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Gesloten