rotterdam heeft leuke dingenOrchidee schreef:Rotterdam of Amsterdam?
maar amsterdam net zo goed, denkend aan de kalverstraat

toch maar kiezen voor R dam, dat is dichterbij en heb ik veel herinneringen liggen

guido of revius

rotterdam heeft leuke dingenOrchidee schreef:Rotterdam of Amsterdam?
Revius natuurlijk, is hier maar ruim 7 km vandaan!henriët schreef:rotterdam heeft leuke dingenOrchidee schreef:Rotterdam of Amsterdam?
maar amsterdam net zo goed, denkend aan de kalverstraat![]()
toch maar kiezen voor R dam, dat is dichterbij en heb ik veel herinneringen liggen![]()
guido of revius
desondanks..Orchidee schreef:Revius natuurlijk, is hier maar ruim 7 km vandaan!henriët schreef:rotterdam heeft leuke dingenOrchidee schreef:Rotterdam of Amsterdam?
toch maar kiezen voor R dam, dat is dichterbij en heb ik veel herinneringen liggen![]()
guido of revius
We hebben ook eigenlijk geen keus...
De linkerkant van de maasoever MOET naar de Guido, en de rechterkant van de maasoever MOET naar de Revius!
Mag toch niet, al zou ik willenhenriët schreef:desondanks..Orchidee schreef:Revius natuurlijk, is hier maar ruim 7 km vandaan!henriët schreef:rotterdam heeft leuke dingenOrchidee schreef:Rotterdam of Amsterdam?
guido of revius
We hebben ook eigenlijk geen keus...
De linkerkant van de maasoever MOET naar de Guido, en de rechterkant van de maasoever MOET naar de Revius!
geef mij de guido maar
Orchidee schreef:Stoffen of leren bank?
Ik ken ze allebei niet...helma schreef:Orchidee schreef:Stoffen of leren bank?
met kinderen 'leer'
Gary Chapman of James Dobson
bril(lenzen lijkt me niks en snap niet dat zo iets werkt, maar zal wel...)Orchidee schreef:helma schreef: Bril of lenzen?
Trompet, ik speel toch al koper..Lassie schreef:autorijden (lopend is het wat te ver).
Trompet of Hobo
Lassie schreef:Franca Treur
of
we hebben een litsjumeux.. maar ikvind t na ruim 8 jaar nog steeds een verschrikking..Orchidee schreef:Lassie schreef:Franca Treur
of
Litsjumeux dekbedovertrek, extra breed en extra lang,
of 2 x 1 pers.dekbedovertrek extra breed en extra lang?
ja okrefo schreef:Dat was de vraag niet. Het gaat over het dekbedOVERTREK.