Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Vanavond Bijbellezing, helaas is één van de kinderen ziek dus wij kunnen niet allemaal.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
- MarthaMartha
Vergadering hond?Afgewezen schreef:Vandaag geen kip gezien, alleen maar mensen digitaal gesproken (o ja, en door de telefoon).![]()
Vanavond vergadering 'hond' bij de buren....
een overlast veroorzakende hond in de buurt?
En? actieplan gemaakt?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hond heeft inmiddels zijn leven gebeterd.MarthaMartha schreef:Vergadering hond?Afgewezen schreef:Vandaag geen kip gezien, alleen maar mensen digitaal gesproken (o ja, en door de telefoon).![]()
En? actieplan gemaakt?

- MarthaMartha
Aah... wat hebben jullie gedaan om dat gedaan te krijgen?Afgewezen schreef:Hond heeft inmiddels zijn leven gebeterd.MarthaMartha schreef:Vergadering hond?Afgewezen schreef:Vandaag geen kip gezien, alleen maar mensen digitaal gesproken (o ja, en door de telefoon).![]()
En? actieplan gemaakt?
Elke dag een stukje worst door de brievenbus met een ritalinnetje erin?
Hij werd gecontroleerd met een webcam. Misschien heeft-ie dat aangevoeld.MarthaMartha schreef:Aah... wat hebben jullie gedaan om dat gedaan te krijgen?

- MarthaMartha
hahahahahahahaaaAfgewezen schreef:Hij werd gecontroleerd met een webcam. Misschien heeft-ie dat aangevoeld.MarthaMartha schreef:Aah... wat hebben jullie gedaan om dat gedaan te krijgen?
Afgewezen schreef:Hij werd gecontroleerd met een webcam. Misschien heeft-ie dat aangevoeld.MarthaMartha schreef:Aah... wat hebben jullie gedaan om dat gedaan te krijgen?

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Het is zover, maar ik heb me bedacht. Ik zie jullie graag als aspirant-kopers.Afgewezen schreef:Wat een vrijwilligers!![]()
Ik zal een lijstje aanleggen.
Maar nog even geduld, er is nog veel aan te doen. Ik geef jullie een seintje als het zover is.

- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag ? [8]
Afgewezen schreef:Het is zover, maar ik heb me bedacht. Ik zie jullie graag als aspirant-kopers.Afgewezen schreef:Wat een vrijwilligers!![]()
Ik zal een lijstje aanleggen.
Maar nog even geduld, er is nog veel aan te doen. Ik geef jullie een seintje als het zover is.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Vanavond is het hier in huis Dordtse Leerregelkring; iedereen welkom!
Inleider: dhr I den Dekker
beurt van behandeling: DL 1 - 15/16
Kind uit het ziekenhuis halen, zodat hij thuis verder mag herstellen.
Op het menu staat, op zijn verzoek, net als bij Helma een paar dagen geleden, pannenkoeken.
In het ziekenhuis hadden ze alleen poffertjes, als "snack", vond hij ook lekker.
Met bosbessen en een warmevruchtencompote uit de diepvries, wordt het toch nog een gezonde maaltijd.
Op het menu staat, op zijn verzoek, net als bij Helma een paar dagen geleden, pannenkoeken.
In het ziekenhuis hadden ze alleen poffertjes, als "snack", vond hij ook lekker.

Met bosbessen en een warmevruchtencompote uit de diepvries, wordt het toch nog een gezonde maaltijd.
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mara schreef:Kind uit het ziekenhuis halen, zodat hij thuis verder mag herstellen.
In het ziekenhuis hadden ze alleen poffertjes, als "snack", vond hij ook lekker.![]()

Zet je diepvries op een koudere stand, dan blijft alles langer goed.Mara schreef:Kind uit het ziekenhuis halen, zodat hij thuis verder mag herstellen.
In het ziekenhuis hadden ze alleen poffertjes, als "snack", vond hij ook lekker.![]()
Fijn Mara!!
Jammer dat ik het nu pas zie..helma schreef:Vanavond is het hier in huis Dordtse Leerregelkring; iedereen welkom!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....