Wist je dat........[6]
Re: Wist je dat........[6]
ehm Lourens, zo'n vrouwonvriendelijk grapje valt me van jou dan weer tegen....
Het is volgens mij geen grapje, maar gewoon waar.(op wat uitzonderingen na, natuurlijk)helma schreef:ehm Lourens, zo'n vrouwonvriendelijk grapje valt me van jou dan weer tegen....
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
- Oswald Chambers -
Klopt in mijn ogen niets van.Simon schreef:Het is volgens mij geen grapje, maar gewoon waar.(op wat uitzonderingen na, natuurlijk)helma schreef:ehm Lourens, zo'n vrouwonvriendelijk grapje valt me van jou dan weer tegen....
Mijn vrouw is een kei in kaartlezen. Waar ook ter wereld. Op de Westelijke Jordaanoever werd ze een beetje zenuwachtig, verder nooit een centje gedoe. Ze me in al die jaren en continenten overal gebracht waar we van plan waren heen te gaan. Sterker nog, ik vertrouw haar kunnen meer dan de software van mijn TomTom.
- MarthaMartha
Lourens schreef:Ik niet verbaasd was toen bleek dat bultrug Johannes Johanna moest zijn, gezien het navigatievermogen...

Schaam je!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Kaartlezen is weer wat anders.Mister schreef:Klopt in mijn ogen niets van.Simon schreef:Het is volgens mij geen grapje, maar gewoon waar.(op wat uitzonderingen na, natuurlijk)helma schreef:ehm Lourens, zo'n vrouwonvriendelijk grapje valt me van jou dan weer tegen....
Mijn vrouw is een kei in kaartlezen. Waar ook ter wereld. Op de Westelijke Jordaanoever werd ze een beetje zenuwachtig, verder nooit een centje gedoe. Ze me in al die jaren en continenten overal gebracht waar we van plan waren heen te gaan. Sterker nog, ik vertrouw haar kunnen meer dan de software van mijn TomTom.
Tss, lourens!
Misschien dat het in jullie geval opgaat,
maar hier niet hoor!
Misschien dat het in jullie geval opgaat,
maar hier niet hoor!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Bert Mulder
- Contacteer:
mijn opinie als man:
Mijn vrouw is een uitstekende 'navigator'
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Bert Mulder schreef:mijn opinie als man:

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Ik ben ook een kei in kaartlezen. Leuk hoor, elke dag vallen er weer wat op de mat.Mister schreef:Klopt in mijn ogen niets van.Simon schreef:Het is volgens mij geen grapje, maar gewoon waar.(op wat uitzonderingen na, natuurlijk)helma schreef:ehm Lourens, zo'n vrouwonvriendelijk grapje valt me van jou dan weer tegen....
Grinnik, grijns............MarthaMartha schreef:Lourens schreef:Ik niet verbaasd was toen bleek dat bultrug Johannes Johanna moest zijn, gezien het navigatievermogen...![]()
Schaam je!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
Lourens schreef:Grinnik, grijns............MarthaMartha schreef:Lourens schreef:Ik niet verbaasd was toen bleek dat bultrug Johannes Johanna moest zijn, gezien het navigatievermogen...![]()
Schaam je!

Ik weet, mijn Verlosser leeft
En gevoel voor humor tref je bij hen ook zelden aan.
-
Wees blij dat het een grapje was. Stel dat hij het serieus meende...JolandaOudshoorn schreef:Lourens schreef:Grinnik, grijns............MarthaMartha schreef:Lourens schreef:Ik niet verbaasd was toen bleek dat bultrug Johannes Johanna moest zijn, gezien het navigatievermogen...![]()
Schaam je!Nee, dat zijn geen leuke grapjes
![]()

Conclusie: Vrouwelijke bultruggen hebben geen humor en een slecht navigatievermogen. Dat zegt toch nog niets over de vrouwelijke forummers. (of ze moeten zich identificeren met een bultrug)refo schreef:En gevoel voor humor tref je bij hen ook zelden aan.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
..er zojuist een heel mooie kerstkaart door de deur kwam..
...ik echt even moest lachen..
...de kaart was op een ander adres in de bus gedaan ofzo..
en dat stond nu achterop met het adres, waar íe was gekomen, en was nu doorgestuurd..
hoe wist die mevrouw dan dat het toch voor ons was.. ?
overigens was het van een rf er
...ik echt even moest lachen..
...de kaart was op een ander adres in de bus gedaan ofzo..
en dat stond nu achterop met het adres, waar íe was gekomen, en was nu doorgestuurd..
hoe wist die mevrouw dan dat het toch voor ons was.. ?
overigens was het van een rf er