Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
In v.daal geweest (babydump).
Straks nog even de stad in.
Vanavond vooral rustig aan doen.
Waarom geen Efteling en wel Julianatoren?
Op "refodagen", word je altijd zo aangegaapt als je er in veel mensen hun ogen niet genoeg duur en "refoproef" bij loopt
, ik vind dat dus echt zeer onchristenwaardig!
Op "refodagen", word je altijd zo aangegaapt als je er in veel mensen hun ogen niet genoeg duur en "refoproef" bij loopt

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
En hier kwam je de rfster tegen zeker. Daar wonen er nogal wat, begrijp ik.Lassie schreef:In v.daal geweest (babydump).

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Julianatoren is gericht op kleine kinderen en daarom in de ogen van velen wat onschuldiger. Geen sprookjes, geen spectaculaire attracties...Orchidee schreef:Waarom geen Efteling en wel Julianatoren?
Op "refodagen", word je altijd zo aangegaapt als je er in veel mensen hun ogen niet genoeg duur en "refoproef" bij loopt, ik vind dat dus echt zeer onchristenwaardig!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Kun je daar baby's dumpen danLassie schreef:In v.daal geweest (babydump).

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Julianatoren...
leuke speeltuin voor kinderen tot een jaar of 13 (oudere kinderen zag je er ook niet)
Voornamelijk gericht op jonge kinderen dus.
Achtbaan is niet aan mij besteed; zag er overigens niet heel spectaculair uit (niet over de kop e.d)
De show die we bezochten zou leuk zijn voor kinderen; maar vond ik bizar. Zou ik niemand aanraden die niets heeft met 'sterren' als Elvis Presly; muziek uit de sixties en verliefde muizen.
Sowieso geen aanrader. Spookhuis ook overgeslagen.
We hebben alleen de normale dingen gedaan (lees: laten doen) als een reuzenrad/botsautootjes/draaimolen e.d.
@ Lassie: Babydump is op steenworpafstand van mijn huis; zelfde straat
als je er nog eens heen gaat kom dan ff bak koffie halen!!
leuke speeltuin voor kinderen tot een jaar of 13 (oudere kinderen zag je er ook niet)
Achtbaan is niet aan mij besteed; zag er overigens niet heel spectaculair uit (niet over de kop e.d)
De show die we bezochten zou leuk zijn voor kinderen; maar vond ik bizar. Zou ik niemand aanraden die niets heeft met 'sterren' als Elvis Presly; muziek uit de sixties en verliefde muizen.
We hebben alleen de normale dingen gedaan (lees: laten doen) als een reuzenrad/botsautootjes/draaimolen e.d.
@ Lassie: Babydump is op steenworpafstand van mijn huis; zelfde straat

Vandaag 2 x bij de kapper geweest om mijn moeder op te halen
, en toen was ze eigenlijk nog niet klaar
Dat is zo'n kapsalon, waar je altijd kan binnenlopen zonder afspraak...
Nou niets voor mij
,m'n moeder was er vanmorgen om 10 uur, en om kwart voor 3 was ze eindelijk klaar
http://www.tresjoli.nl/

Dat is zo'n kapsalon, waar je altijd kan binnenlopen zonder afspraak...
Nou niets voor mij

http://www.tresjoli.nl/
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
De straatnaam kwam me nogal bekend voor, maar nu weet ik het.helma schreef:Julianatoren...
@ Lassie: Babydump is op steenworpafstand van mijn huis; zelfde straat![]()

Ik was er even samen met een vriendin (en haar dochtertje). Een leuke winkel.
Vanmorgen een beetje uitgeslapen
toen 4 uurtjes gewerkt
vanavond eten gekookt en straks naar de markt voor de dodenherdenking
toen 4 uurtjes gewerkt
vanavond eten gekookt en straks naar de markt voor de dodenherdenking
werken van 9-3.
Vanmorgen samen met mijn 2 hulpjes de woon- + eetkamer + keuken een goede beurt geven
Vanmiddag krijg ik bezoek die ik tevens moet pedicuren.
En haar man en haar vader komen later en blijven gezellig eten (manlief heeft het dus druk met het koken
)
En haar man en haar vader komen later en blijven gezellig eten (manlief heeft het dus druk met het koken

albion schreef:Vanmorgen samen met mijn 2 hulpjes de woon- + eetkamer + keuken een goede beurt geven
En haar man en haar vader komen later en blijven gezellig eten (manlief heeft het dus druk met het koken)

Eigenlijk moet ik vandaag eens even wat zaken goed aanpakken in huis, maar...
Het is eigenlijk te gezellig met 2 meiden die vakantie hebben

Orchidee schreef:Eigenlijk moet ik vandaag eens even wat zaken goed aanpakken in huis, maar...
Doe als Helma, even gauw met zijn allen voor het oog alles opruimen en dan genieten...

Met zoon het pas behaalde, fel begeerde rijbewijs ophalen.
Komen we bij het gemeentehuis, staat er een ambulance voor de deur, lachende ambulance verpleegkundigen erbij, dus niets ernstigs gelukkig. Ik zei tegen mijn zoon: aha, ze hebben hem uit voorzorg alvast neergezet
Maar hij reed keurig netjes terug
Waar is dat 6 pondertje gebleven
Hij moet de stoel in de achterste stand zetten 
Komen we bij het gemeentehuis, staat er een ambulance voor de deur, lachende ambulance verpleegkundigen erbij, dus niets ernstigs gelukkig. Ik zei tegen mijn zoon: aha, ze hebben hem uit voorzorg alvast neergezet

Maar hij reed keurig netjes terug

Waar is dat 6 pondertje gebleven

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon