Wat doen we vandaag?

parsifal

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door parsifal »

Zeeuw schreef:
parsifal schreef:
Zeeuw schreef: Zijn veel mensen die het spelen nu ja. Ik vind het erg leuk en het gaat ook steeds beter.
Ik hoop wel op een baan redelijk uit de buurt van woonhuizen. Je leest ook steeds meer over overlast voor omwonenden door het geluid van de bal op de racket.
Het is wat he. Mensen zijn steeds korter van lontje over een beetje geluid.
Ik word soms al behoorlijk nerveus van een te hard tikkende klok. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het echt irritant vinden.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

parsifal schreef:
Zeeuw schreef:
parsifal schreef:
Zeeuw schreef: Zijn veel mensen die het spelen nu ja. Ik vind het erg leuk en het gaat ook steeds beter.
Ik hoop wel op een baan redelijk uit de buurt van woonhuizen. Je leest ook steeds meer over overlast voor omwonenden door het geluid van de bal op de racket.
Het is wat he. Mensen zijn steeds korter van lontje over een beetje geluid.
Ik word soms al behoorlijk nerveus van een te hard tikkende klok. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het echt irritant vinden.
Tsja, de meeste banen die ik ken worden naast bestaande tennisbanen geplaatst. Daar was al vaak geluid. Het is alleen anders. Wellicht is het wennen.
Overigens speel ik binnen, met als buren een zwembad, tennisbaan en een bos :)
merel

Bericht door merel »

Vandaag veel gerommeld in huis. Manlief heeft plafond en overloop geschilderd en lampen opgehangen. Het wordt nog wel eens wat met ons huis ;).
Op dit moment meerdere pubers in de tuin, vuurtje, marshmallows, worstjes, best gezellig. Volgens mij blijven we ook een aantal slapen.
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

merel schreef:Vandaag veel gerommeld in huis. Manlief heeft plafond en overloop geschilderd en lampen opgehangen. Het wordt nog wel eens wat met ons huis ;).
Op dit moment meerdere pubers in de tuin, vuurtje, marshmallows, worstjes, best gezellig. Volgens mij blijven we ook een aantal slapen.
Gezellig!
merel

Bericht door merel »

Bourdon16 schreef:
merel schreef:Vandaag veel gerommeld in huis. Manlief heeft plafond en overloop geschilderd en lampen opgehangen. Het wordt nog wel eens wat met ons huis ;).
Gezellig!
Zeker gezellig, wel laat geworden ( ook voor ons). Volgens mij werd er rond 2.00 uur nog gefacetimed met een vriend die net landde op Schiphol. Vanmorgen heeft manlief een stapel Brusselse wafels gebakken en ze zijn nu aan het voetballen.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Kregen ze geen tranen in de ogen van het vervuilende vliegtuig? :haha
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

Vanavond naar de mannenzang in Katwijk. Zijn daar nog meer forummers aanwezig?
CvdW

Bericht door CvdW »

Hoopvol schreef:Vanavond naar de mannenzang in Katwijk. Zijn daar nog meer forummers aanwezig?
Ik heb er zin in, maar mijn vrouw heeft nog geen ja gezegd. Er even op uit als onderbreking van de dagelijkse beslommeringen kan nodig zijn, maar dan wil ik wel met z'n tweeën.
DDD

Bericht door DDD »

Maar een vrouw kan toch niet naar de Mannenzang? Of begrijp ik iets niet in het concept?
CvdW

Bericht door CvdW »

DDD schreef:Maar een vrouw kan toch niet naar de Mannenzang? Of begrijp ik iets niet in het concept?
Zo had ik het helemaal niet gelezen! Dan ga ik dus niet, vrouw blij.
DDD

Bericht door DDD »

Ik ben verder niet deskundig, maar misschien zijn vrouwen als toehoorder welkom hoor. Ik heb geen flauw idee. Ik ben er nooit geweest, al zou ik er zo heen kunnen fietsen.
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

DDD schreef:Ik ben verder niet deskundig, maar misschien zijn vrouwen als toehoorder welkom hoor. Ik heb geen flauw idee. Ik ben er nooit geweest, al zou ik er zo heen kunnen fietsen.
Nee er zijn geen vrouwen welkom. De vrouwen kunnen wel live meeluisteren via de livestream. Je hebt ook kaartjes nodig om binnen te komen en daar moet je snel bij zijn want die zijn vaak op een dag uitverkocht.
DDD

Bericht door DDD »

Gezien de naam mannenzang verbaast dat mij dan weer niets.
Valcke

Bericht door Valcke »

Hoopvol schreef:Vanavond naar de mannenzang in Katwijk. Zijn daar nog meer forummers aanwezig?
Nee, het is wel mooi, maar tegelijk voel ik als ik dat beluister ook armoede vanwege de enthousiastische sfeer, met name in het orgelspel.
DDD

Bericht door DDD »

Wat moet ik mij daarbij voorstellen? Ik heb het idee dat het tamelijk ingetogen orgelspel is. Vergelijkbaar met een gemiddelde kerkdienst in de rechterflank van de gereformeerde gezindte.

Ik vind het irritant dat de samenzang niet gelijk loopt met het orgelspel. Ik vraag mij af of de organist ook naar de dirigent kijkt.
Plaats reactie