MarthaMartha schreef:leuteren voor je gezondheid heel wat beter is dan discussiëren?

MarthaMartha schreef:leuteren voor je gezondheid heel wat beter is dan discussiëren?
Democritus schreef:Ik een foto'tje tegenkwam van toen Jolanda nog lief klein en aardig was.
JolandaOudshoorn schreef:Democritus schreef:Ik een foto'tje tegenkwam van toen Jolanda nog lief klein en aardig was.![]()
hij vind mij niet meer lief en aardig
![]()
En dat verwacht dan zaterdag avond een hartelijk ontvangst
MM roep die .... van jou eens tot orde. Hij is aan het kliere.........Democritus schreef:JolandaOudshoorn schreef:Democritus schreef:Ik een foto'tje tegenkwam van toen Jolanda nog lief klein en aardig was.![]()
![]()
Er is maar een die tot de orde roept en ben ikJolandaOudshoorn schreef:MM roep die .... van jou eens tot orde. Hij is aan het kliere.........Democritus schreef:JolandaOudshoorn schreef:Democritus schreef:Ik een foto'tje tegenkwam van toen Jolanda nog lief klein en aardig was.![]()
![]()
en jij dacht dat je daar de bekwaamheid toe hebtDemocritus schreef:Er is maar een die tot de orde roept en ben ikJolandaOudshoorn schreef:MM roep die .... van jou eens tot orde. Hij is aan het kliere.........Democritus schreef:JolandaOudshoorn schreef:![]()
![]()
whahhhaaa.... knal balorig van het verhuizen.... in z'n eentje....JolandaOudshoorn schreef:MM roep die .... van jou eens tot orde. Hij is aan het kliere.........Democritus schreef:JolandaOudshoorn schreef:Democritus schreef:Ik een foto'tje tegenkwam van toen Jolanda nog lief klein en aardig was.![]()
![]()
geduld is een schone zaakMarthaMartha schreef:
Ik volg alles op afstand met belangstelling
(en baal vreselijk dat ik niet helpen kan)
Democritus schreef:geduld is een schone zaakMarthaMartha schreef:
Ik volg alles op afstand met belangstelling
(en baal vreselijk dat ik niet helpen kan)