Waar word jij blij van?
Re: Waar word jij blij van?
Van de babykamer van mn zus die ik gister ben weze bekijken... Zulke gave meubels!! Wit en op alle dingen (dekbedje, boxkleed, lakentje, enz enz) het hoofd van Winnie the Pooh geborduurd!! 

- madelief1983
van het idee dat mijn man over 3 week al heerlijk vakantie heeft!
- Wilma van den Berg
Er is genoeg om blij van te worden! 
Maar, ook wel genoeg, om verdrietig van te worden.

Maar, ook wel genoeg, om verdrietig van te worden.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
- MarthaMartha
van 5 maanden een super lieve vriend 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Lange demoversie...MarthaMartha schreef:van 5 maanden een super lieve vriend

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
jaja... en al die tijd geweldig!Luther schreef:Lange demoversie...MarthaMartha schreef:van 5 maanden een super lieve vriend
-
Ze heeft de licentiecode gevonden en daarom is het nu een full operational version geworden....... naar ik begreep was het einde van de levels nog niet in zicht. Dus ik zet in op nog wat meer maanden.Luther schreef:Lange demoversie...MarthaMartha schreef:van 5 maanden een super lieve vriend
Verder is ze wel lief, dus van mij mag het nog wel aanhouden

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Aha, open-source-software....Democritus schreef:Ze heeft de licentiecode gevonden en daarom is het nu een full operational version geworden....... naar ik begreep was het einde van de levels nog niet in zicht. Dus ik zet in op nog wat meer maanden.Luther schreef:Lange demoversie...MarthaMartha schreef:van 5 maanden een super lieve vriend
Verder is ze wel lief, dus van mij mag het nog wel aanhouden![]()

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
-
Inderdaad.... alleen ik geef de broncode nog niet vrij. Anders wordt ik omgeprogrammeerd.Luther schreef:Aha, open-source-software....Democritus schreef:Ze heeft de licentiecode gevonden en daarom is het nu een full operational version geworden....... naar ik begreep was het einde van de levels nog niet in zicht. Dus ik zet in op nog wat meer maanden.Luther schreef:Lange demoversie...MarthaMartha schreef:van 5 maanden een super lieve vriend
Meent nog steeds alles zelf in handen te hebben. Hoogstens gaan de ruwe kantjes er van af.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Haha, op de meeting heb ik je toekomst al gehoord, jongeman. Nou, je hebt niets meer in handen hoor!Democritus schreef:Inderdaad.... alleen ik geef de broncode nog niet vrij. Anders wordt ik omgeprogrammeerd.
Meent nog steeds alles zelf in handen te hebben. Hoogstens gaan de ruwe kantjes er van af.![]()

- MarthaMartha
Democritus schreef:Inderdaad.... alleen ik geef de broncode nog niet vrij. Anders wordt ik omgeprogrammeerd.Luther schreef:Aha, open-source-software....Democritus schreef:Ze heeft de licentiecode gevonden en daarom is het nu een full operational version geworden....... naar ik begreep was het einde van de levels nog niet in zicht. Dus ik zet in op nog wat meer maanden.Luther schreef: Lange demoversie...
Meent nog steeds alles zelf in handen te hebben. Hoogstens gaan de ruwe kantjes er van af.![]()

- MarthaMartha
Luther schreef:Haha, op de meeting heb ik je toekomst al gehoord, jongeman. Nou, je hebt niets meer in handen hoor!Democritus schreef:Inderdaad.... alleen ik geef de broncode nog niet vrij. Anders wordt ik omgeprogrammeerd.

$$
En zie daar ........ de voorbereiding van de veranderingen komen al ...... ik denk dat de RFC al in gediend is. Wederom dreigt er een man ten onder te gaanDemocritus schreef: Meent nog steeds alles zelf in handen te hebben. Hoogstens gaan de ruwe kantjes er van af.![]()
KIJK, het bewijs wordt direct geleverd. Ga maar krom staan. De zweep knalt.....MarthaMartha schreef:Luther schreef:Haha, op de meeting heb ik je toekomst al gehoord, jongeman. Nou, je hebt niets meer in handen hoor!Democritus schreef:Inderdaad.... alleen ik geef de broncode nog niet vrij. Anders wordt ik omgeprogrammeerd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()