so hallooooLassie schreef:de kaakchirurg doet je minder pijn dan de tandarts.
eeeeeeecht niet....
so hallooooLassie schreef:de kaakchirurg doet je minder pijn dan de tandarts.
henriët schreef:so hallooooLassie schreef:de kaakchirurg doet je minder pijn dan de tandarts.
eeeeeeecht niet....
KloptLassie schreef:
je kunt beter bij de kaakchirurg je verstandskies laten trekken/snijden dan bij de tandarts!
'k Heb ook een afspraak gemaakt bij de kaakchirurgDaphne schreef:KloptLassie schreef:
je kunt beter bij de kaakchirurg je verstandskies laten trekken/snijden dan bij de tandarts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhLassie schreef:
ff een voorbeeld (uit veraring)
je kunt beter bij de kaakchirurg je verstandskies laten trekken/snijden dan bij de tandarts!
dat is idd heel lang ja...Lassie schreef:ik ben al sinds m'n 4e levensjaar onder behandeling bij een kaakchirurg...En moet eerlijk zeggen dat ik liever naar de kaakchirurg ga dan naar de tandarts (alhoewel mijn tandarts ook goed is).
dat hoor ik vaker!!!henriët schreef:dat is idd heel lang ja...Lassie schreef:ik ben al sinds m'n 4e levensjaar onder behandeling bij een kaakchirurg...En moet eerlijk zeggen dat ik liever naar de kaakchirurg ga dan naar de tandarts (alhoewel mijn tandarts ook goed is).
nu ja, sinds ik mn verstandskiezen heb laten trekken, vrees ik de kaakchirurg... ik doe nog liever een bevalling...
moet ik idd erbij zeggen dat ik wel bevallingen volgens het boekje had...Lassie schreef:dat hoor ik vaker!!!henriët schreef:dat is idd heel lang ja...Lassie schreef:ik ben al sinds m'n 4e levensjaar onder behandeling bij een kaakchirurg...En moet eerlijk zeggen dat ik liever naar de kaakchirurg ga dan naar de tandarts (alhoewel mijn tandarts ook goed is).
nu ja, sinds ik mn verstandskiezen heb laten trekken, vrees ik de kaakchirurg... ik doe nog liever een bevalling...
Mijn zus zal je niet na praten (heeft een bevalling van 3 dagen gehad)....
het klopt ja, ik kan mijn hartslag moeiteloos vaststellenDaphne schreef:KloptLassie schreef:
je kunt beter bij de kaakchirurg je verstandskies laten trekken/snijden dan bij de tandarts!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluut! Daar kan ik nog een bloederig verhaal over vertellen als Martha geweest isLassie schreef:henriët schreef:so hallooooLassie schreef:de kaakchirurg doet je minder pijn dan de tandarts.
eeeeeeecht niet....
soooooooooo echt wel
ff een voorbeeld (uit veraring)
Ik dank u zéééééér hartelijk voor deze toevoegingMister schreef: Absoluut! Daar kan ik nog een bloederig verhaal over vertellen als Martha geweest is