Wist je dat ...[7]
- Wilma van den Berg
Re: Wist je dat ...[7]
Ik iedere jarige van harte feliciteer met zijn/haar verjaardag en alle zieken van harte sterkte/beterschap wens...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
Ouders suikerziek meisje vervolgd voor doodslag
(Novum/AP) - Een echtpaar dat alleen bad voor beterschap terwijl hun 11-jarige dochter doodging aan onbehandelde diabetes, wordt vervolgd wegens doodslag. Het meisje, Madeline Neumann, overleed op 23 maart, thuis in Weston in de Amerikaanse staat Wisconsin. Na haar overlijden werd vastgesteld dat het meisje diabete was, terwijl dat niet bij de ouders bekend was.
Moeder Leilani Neumann heeft gezegd nooit te hebben verwacht dat haar dochter zou overlijden. Ze zei dat het gezin gelooft in de bijbel, waarin staat dat god zal genezen. Ze heeft naar eigen zeggen niets tegen artsen.
De grootmoeder van Madeline heeft gezegd dat het meisje dagenlang ziek en erg moe was en dat ze de moeder had gemaand met het meisje naar de dokter te gaan. De moeder antwoordde daarop dat het meisje wel beter zou worden met de hulp van god. De grootmoeder waarschuwde uiteindelijk een schoondochter, die de hulpdiensten inschakelde. Die kwamen echter te laat.
Zowel de vader als de moeder van Madeline kan tot 25 jaar celstraf opgelegd krijgen, indien schuldig bevonden.
http://www.actueel.nl/balk.asp?url=http ... %2E0025%2F
(Novum/AP) - Een echtpaar dat alleen bad voor beterschap terwijl hun 11-jarige dochter doodging aan onbehandelde diabetes, wordt vervolgd wegens doodslag. Het meisje, Madeline Neumann, overleed op 23 maart, thuis in Weston in de Amerikaanse staat Wisconsin. Na haar overlijden werd vastgesteld dat het meisje diabete was, terwijl dat niet bij de ouders bekend was.
Moeder Leilani Neumann heeft gezegd nooit te hebben verwacht dat haar dochter zou overlijden. Ze zei dat het gezin gelooft in de bijbel, waarin staat dat god zal genezen. Ze heeft naar eigen zeggen niets tegen artsen.
De grootmoeder van Madeline heeft gezegd dat het meisje dagenlang ziek en erg moe was en dat ze de moeder had gemaand met het meisje naar de dokter te gaan. De moeder antwoordde daarop dat het meisje wel beter zou worden met de hulp van god. De grootmoeder waarschuwde uiteindelijk een schoondochter, die de hulpdiensten inschakelde. Die kwamen echter te laat.
Zowel de vader als de moeder van Madeline kan tot 25 jaar celstraf opgelegd krijgen, indien schuldig bevonden.
http://www.actueel.nl/balk.asp?url=http ... %2E0025%2F
..that I enjoy my stay in England very much
..we only speak English to each other (20 teachers from all over Holland)
.. we have lovely weather, a beautiful countryside
.. we are being spoilt by the landlady, she is an excellent cook
.. we've a lot of fun together (doing treasure hunts, singing together, and tomorrow all being well we will go to the museum of the Bronte's sisters. (only a few of us)
the rest is going to Robin Hood bye.
And perhaps you are not interested at all.....
enjoy your day...
..we only speak English to each other (20 teachers from all over Holland)
.. we have lovely weather, a beautiful countryside
.. we are being spoilt by the landlady, she is an excellent cook
.. we've a lot of fun together (doing treasure hunts, singing together, and tomorrow all being well we will go to the museum of the Bronte's sisters. (only a few of us)
the rest is going to Robin Hood bye.
And perhaps you are not interested at all.....
enjoy your day...
Laatst gewijzigd door albion op 05 mei 2008, 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Wilma van den Berg
...ik momenteel echt nijdig ben
...er iets mis is met de computer (en met mij nu
)en ik niet weet hoe ik het op moet lossen
...ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen
...er iets mis is met de computer (en met mij nu

Als je ziek bent, kom dan gewoon naar huis!judith schreef:..dat ik pijn heb in mijn hoofd en rug..en benen enzo....ik weet niet wat ik heb!!!
Dan ga je niet logeren hoor.

- Wilma van den Berg
...ik helemaal blij benWilma van den Berg schreef:...ik momenteel echt nijdig ben
...er iets mis is met de computer (en met mij nu)en ik niet weet hoe ik het op moet lossen
...het computerprobleem is opgelost
...ik een ieder die hiertoe heeft bijgedragen, zeer hartelijk dank zeg
..m'n stemming weer helemaal op en top is

...we nu heerlijk gaan eten. 'k Heb dr zin in. Hopelijk is het toch lekker, ondanks dat het niet zoveel aandacht heeft gekregen door het computerprobleem
... ik heel niet in de gaten had dat de winkels twee dagen dicht zijn
... ik mn portemonnaie niet heb
...manlief wat later thuis komt
...ik straks om half 8 nog even sjeesjes sjoppen ga
...ik nu pas wat later het eten opzet
...daarom nog even wat kon rommelen op de pc
...een mailtje zat na te lezen en nu pas doordringt wat er stond en dat ik daar heel niet blij om werd
...ik heel diep aan het nadenken ga, hoe ik zal reageren
...ik gestresst ben, voor morgenochtend
...ik hoop dat het iig niet regent
...we dat morgen wel weer zullen afwachten,
...manlief wat later thuis komt

...een mailtje zat na te lezen en nu pas doordringt wat er stond en dat ik daar heel niet blij om werd
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
mmm.... 1 voor 1 afhandelen maar, komt vast goed, dat reageren op die mail uitstellen... dat geeft meestal een wat nadenkender reactiehenriët schreef:... ik heel niet in de gaten had dat de winkels twee dagen dicht zijn
...manlief wat later thuis komt![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
morgenochtend schijnen er nog wel supermarkten open te zijn!!! (hier van 8-5)henriët schreef:... ik heel niet in de gaten had dat de winkels twee dagen dicht zijn
![]()
mh, morgenochtend vanaf 7 uur in touw, tot 12 uur op zn minst,Lassie schreef:morgenochtend schijnen er nog wel supermarkten open te zijn!!! (hier van 8-5)henriët schreef:... ik heel niet in de gaten had dat de winkels twee dagen dicht zijn
![]()
hier gaan ze denk ik om 12 uur dicht,
maar misschien in de stad niet, er is hoop

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
laat je je man het toch doen?
- MarthaMartha
ja, dat is zo'n voordeel van mannen.....Lassie schreef:laat je je man het toch doen?

HahaMarthaMartha schreef:ja, dat is zo'n voordeel van mannen.....Lassie schreef:laat je je man het toch doen?![]()
![]()
weet je dan moet ik zo enorm nadenken hoe of wat, dus doe ik het liever zelf ik rees ff de winkel door en ik weet spontaan, o ja dat nog en dat nog enz

- MarthaMartha
ohw... ik dacht dat mannen er juist om bekend stonden dat ze altijd veel meer meenemen dan op het lijstje staat?????? (maar ze zijn vreselijk als je ze in de winkel hoort bellen met hun mobieltje: "schat, waar staat de hagelslag?"henriët schreef:HahaMarthaMartha schreef:ja, dat is zo'n voordeel van mannen.....Lassie schreef:laat je je man het toch doen?![]()
![]()
weet je dan moet ik zo enorm nadenken hoe of wat, dus doe ik het liever zelf ik rees ff de winkel door en ik weet spontaan, o ja dat nog en dat nog enz

...jetje gebruikt maakt van de situatie...
... nu mama nog op de pc is..
...zij onder luid wilhelmus gezang, een scheerbad heeft gemaakt in de wasbak
...ik maar heb gezegd dat t een leuk idee is, dat ik het wel fijn vind als dr jurk droogblijft