En gratisophalen niet vergeten natuurlijkLourens schreef:ik naast RF nu ook een marktplaats-freak aan het worden ben?

En gratisophalen niet vergeten natuurlijkLourens schreef:ik naast RF nu ook een marktplaats-freak aan het worden ben?
Daar heb ik nog nooit van gehoord.Oude-Waarheid schreef:En gratisophalen niet vergeten natuurlijkLourens schreef:ik naast RF nu ook een marktplaats-freak aan het worden ben?
http://www.gratisoptehalen.nl/Luther schreef:Daar heb ik nog nooit van gehoord.Oude-Waarheid schreef:En gratisophalen niet vergeten natuurlijkLourens schreef:ik naast RF nu ook een marktplaats-freak aan het worden ben?
zeker op de bovenste verdieping van een distributiecentrum...Ichtus schreef:... het met dit weer best pittig is om zwaar werk te doen...
ja ja leedvermaakRijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Kijk, dat zijn berichten. Smaakte de vis????Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Hoe laat was dat?Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
Je vergeet er één, Gijs!Gijs83 schreef:...145 jaar gelden op het marktplein in Springfield, Missouri Wild Bill Hickok Dave Tutt neerschoot in wat wordt gezien als het eerste westernduel?
...5 jaar geleden na de Terroristische aanslagen in Londen van 7 juli 2005, Londen opnieuw werd opgeschrikt door een reeks explosies van bommen in het openbaar vervoer?
...50 jaar geleden Sirima Bandaranaike van Sri Lanka (toen Ceylon) de eerste vrouwelijke premier ter wereld werd?
...85 jaar geleden In Dayton Tennessee, middelbare-schoolleraar biologie John T. Scopes schuldig werd bevonden aan het onderwijzen van de evolutietheorie in zijn klas? Hij kreeg een boete van $100.
...het vandaag de nationale feestdag is van onze "Zuiderburen"?
...85 jaar geleden de temperatuur steeg tot 33 graden?
Gijs83 schreef:Hoe laat was dat?Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.
tukkertje schreef:Kijk, dat zijn berichten. Smaakte de vis????Rijssen schreef:.....dat ik vanmiddag op een terras zat achter een biertje, en Gijs83 al zwetend z'n post zag rondbrengen.