helma schreef:dochter 'Piet' is vandaag 20 geworden; dat is onze 4e die de tienerjaren achter zich laat. Ik word oud...
Feliciteer "Piet" maar namens de huismannetjes.

helma schreef:dochter 'Piet' is vandaag 20 geworden; dat is onze 4e die de tienerjaren achter zich laat. Ik word oud...
Vast niet!Gijs83 schreef:Klopt. Is uit mijn lijstje gevallen of ik hem er nooit tussen gezet. Per ongeluk overgeslagen. Hopelijk neemt Ds.van Gelder het me niet kwalijk...Afgewezen schreef:Je bent ds. M.J. van Gelder vergeten (74), emeritus-predikant GGGijs83 op 7 december schreef:-Mário Soares(88), Portugees president/premier: 1976-1978, 1983-1985, 1986-1996
-Ds.A.Schultink(65) GGN-predikant Gouda-Stationsplein sinds 2010. Daarvoor: Barneveld 1998 en Bruinisse 2003
-Ds.H.Hofman(46) GG-predikant te Dordrecht sinds 19 juni van dit jaar. Daarvoor: zendingspredikant in Bolivia 1999-2008 en Sioux Center(VS) 2008-2012
-Kandidaat D.Baarssen(25) HHK te Urk
-Catharina-Amalia Beatrix Carmen Victoria(9), Nederlands prinses(ofwel prinses Amalia)
Troost je, Paullus noemt het vrijgezellenbestaan de meeest ideale vorm van leven, vooral vanwege het , zoals je al zegt, toekomen en onderzoeken van Gods Woord en tijd aan Hem te wijden.-DIA- schreef:Het is vandaag de dag dat het 96 jaar geleden is dat mijn onvergetelijke moeder
werd geboren.
Op 24 oktober 2009 werd ze uit dit leven van ons genomen, en sinds die dag zijn
mijn ongetrouwde broer en ik de enige overgeblevenen in de familie.
Er leven nog enkele stokoude mensen: Een oom die nauwelijks meer verstaanbaar kan
praten en een oude tante. Dat maakt het soms wel eenzaam, maar het geeft ook wel eens
tijd om met dingen bezig te zijn waaraan je niet zou toekomen als je een grote familie zou
hebben.
Ach, DIA, zij is de zonde voorbij. Dat mag je tot troost zijn.-DIA- schreef:Het is vandaag de dag dat het 96 jaar geleden is dat mijn onvergetelijke moeder
werd geboren.
Op 24 oktober 2009 werd ze uit dit leven van ons genomen, en sinds die dag zijn
mijn ongetrouwde broer en ik de enige overgeblevenen in de familie.
Er leven nog enkele stokoude mensen: Een oom die nauwelijks meer verstaanbaar kan
praten en een oude tante. Dat maakt het soms wel eenzaam, maar het geeft ook wel eens
tijd om met dingen bezig te zijn waaraan je niet zou toekomen als je een grote familie zou
hebben.
Dank je wel, ik heb bestandje wat betreft de predikanten en voor de rest is voor Wikipedia mij dienstbaar!dennis schreef:Gijs,
zo bij het begin van het nieuwe jaar even een compliment voor het up to date houden van deze rubriek. Er gaat vast heel wat tijd in zitten. Bedankt!