Waar baal je van?
Re: Waar baal je van?
Ik wilde dolgraag mee met m'n vriend en een heel stel vriend(inn)en zeevissen, maar helaas...ik moet werken! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
van verf op mijn nieuwe jas....
net boodschappen gedaan; ben ik naar de vriezer geweest in de schuur om dingen op te bergen
kom ik weer binnen zie ik dat de zijkant van mijn jas onder de witte verf zit.
Terug naar de schuur....ligt er een verfkwast en zie ik dat een kozijn witgeschilderd is.
Wil ik de schuurdeur op slot doen zodat niet nog meer mensen slachtoffer worden; zijn er naast het deurkozijn houten blokjes getimmerd
kan de deur niet eens meer dicht
Dader: dochter van 10.
Sanctie: week huisarrest (zonder pc gebruik)

net boodschappen gedaan; ben ik naar de vriezer geweest in de schuur om dingen op te bergen
kom ik weer binnen zie ik dat de zijkant van mijn jas onder de witte verf zit.
Terug naar de schuur....ligt er een verfkwast en zie ik dat een kozijn witgeschilderd is.
Wil ik de schuurdeur op slot doen zodat niet nog meer mensen slachtoffer worden; zijn er naast het deurkozijn houten blokjes getimmerd
kan de deur niet eens meer dicht

Dader: dochter van 10.
Sanctie: week huisarrest (zonder pc gebruik)
Vind ik ookhuisman schreef:Zo erg dat je niet meer post ? Kom op DIA en Ander blijf aub posten voor het evenwicht.Ander schreef:Ik bekommer me daar zeker om, meer dan je denkt.Mara schreef:Dat DIA weg gaat en niemand zich schijnbaar om bekommert

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Van het slechte slaapgedrag van een huisgenoot.
- Kan niet naar bed (vannacht 4.15) was om 12.00 uur al thuis, maar gaat dan achter de comp/laptop
- Kan er niet uit (14.15)
- Geroepen, maar reageert stressgevoelig
- Ik me afvraag hoe laat hij vannacht weer gaat (zondag).
- Ik overweeg om iets te geven waardoor hij in slaap komt. (melataline of zo?)

- Kan niet naar bed (vannacht 4.15) was om 12.00 uur al thuis, maar gaat dan achter de comp/laptop

....van een beschikking van het CJIB.... 

had je je niet aan de minimumsnelheid gehouden, Jan?jvdg schreef:....van een beschikking van het CJIB....
~~Soli Deo Gloria~~
Ik zat daar 9 onder, dan moet ik toch een bonus van het CJIB krijgen?Hendrikus schreef:had je je niet aan de minimumsnelheid gehouden, Jan?jvdg schreef:....van een beschikking van het CJIB....
Hmm...lekker aperitiefje trouwens.

nieuwe enveloppen hebben ze he? Ik kan voorstellen dat veel mensen ze nu niet meer herkennen als 'bonnen'. Zie: http://www.cjib.nl/Actueel/nieuwsberich ... 36&cs=2161jvdg schreef:....van een beschikking van het CJIB....
Dat zou fijn zijn, maar ik denk niet realistischalbion schreef:Vind ik ookhuisman schreef:Zo erg dat je niet meer post ? Kom op DIA en Ander blijf aub posten voor het evenwicht.Ander schreef:Ik bekommer me daar zeker om, meer dan je denkt.Mara schreef:Dat DIA weg gaat en niemand zich schijnbaar om bekommert![]()

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dat lijkt me moeilijk voor je !albion schreef:Van het slechte slaapgedrag van een huisgenoot.
![]()
![]()
Ik heb er eentje rondlopen die gisteravond naar een feestje was, geen sleutel bij zich, zag ik later.
En net toen ik hem wilde bellen 2 uur, hoorde ik de schuurdeur.

Sorry mam, ik zag het net pas

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Dia is altijd nog gewoon teruggekomen hoor, het zij na langere, of kortere tijdMara schreef: Dat zou fijn zijn, maar ik denk niet realistisch

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Zijn er geen huisregels?albion schreef:Van het slechte slaapgedrag van een huisgenoot.
![]()
![]()
Wie is de baas?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
-------knip-knap------Problemen over het modereerbeleid kan je per pb met mods bespreken. Vr. groet, helma
Het 'slaapprobleem' zit jammer genoeg in de genen. Het niet uit zijn bed kunnen komen 's morgens hangt nog samen met zijn leeftijd.Joannah schreef:Zijn er geen huisregels?albion schreef:Van het slechte slaapgedrag van een huisgenoot.
![]()
![]()
Wie is de baas?