Jup... Ik heb vanmorgen nog veel sms contact met dr gehad.. Ze mag dr telefoon aanhouden in het ziekenhuishenriët schreef:ieks.. vandaar dat ze schreef dat ze een cd meenam naar t ziekenhuis,Droelie schreef:Ik denk op dit moment aan *girly* Ze ligt nu onder het mes voor dr galstenen.. Hoop dat het allemaal goed komt!
mocht je op bezoek gaan bij dr, of telefoneren, wens haar sterkte en beterschap!
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
- JolandaOudshoorn
wens haar dan maar veel sterkte en dat ze maar snel weer op mag knappen!Droelie schreef:Jup... Ik heb vanmorgen nog veel sms contact met dr gehad.. Ze mag dr telefoon aanhouden in het ziekenhuishenriët schreef:ieks.. vandaar dat ze schreef dat ze een cd meenam naar t ziekenhuis,Droelie schreef:Ik denk op dit moment aan *girly* Ze ligt nu onder het mes voor dr galstenen.. Hoop dat het allemaal goed komt!
mocht je op bezoek gaan bij dr, of telefoneren, wens haar sterkte en beterschap!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ga ik zeker doen! Zal ze echt leuk vinden!JolandaOudshoorn schreef:wens haar dan maar veel sterkte en dat ze maar snel weer op mag knappen!Droelie schreef:Jup... Ik heb vanmorgen nog veel sms contact met dr gehad.. Ze mag dr telefoon aanhouden in het ziekenhuishenriët schreef:ieks.. vandaar dat ze schreef dat ze een cd meenam naar t ziekenhuis,Droelie schreef:Ik denk op dit moment aan *girly* Ze ligt nu onder het mes voor dr galstenen.. Hoop dat het allemaal goed komt!
Ik denk in dit verband aan die uitdrukking die ik pas ergens las: "hoe meer regels, hoe meer vlegels". Gaat vaak wel op. Dat herinner ik nog wel van de Fruytier-tijd. De jongelui uit de Ger.Gem.in Ned of de Oud Gereformeerden dat waren meestal de grootste 'vlegels'.sander schreef:Zijn vaak de ergsten...Zie dat in mijn omgeving ook. Keurig gezin, lekker strak gehouden, en dan springt de band.....Gijs83 schreef:(...) De dader moet ook nog voor een nette jongen uit een net gezin 'doorgelaten' worden. Je weet soms echt niet wat je hoort. (...)
Jongens, zo is het weer genoeg ok?Gijs83 schreef:Ik denk in dit verband aan die uitdrukking die ik pas ergens las: "hoe meer regels, hoe meer vlegels". Gaat vaak wel op. Dat herinner ik nog wel van de Fruytier-tijd. De jongelui uit de Ger.Gem.in Ned of de Oud Gereformeerden dat waren meestal de grootste 'vlegels'.sander schreef:Zijn vaak de ergsten...Zie dat in mijn omgeving ook. Keurig gezin, lekker strak gehouden, en dan springt de band.....Gijs83 schreef:(...) De dader moet ook nog voor een nette jongen uit een net gezin 'doorgelaten' worden. Je weet soms echt niet wat je hoort. (...)
Ontopic: waar denk je aan.......op dit moment..
dat we weer ontopic kunnen gaan,..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Alsjeblieft Gijs, wil je misschien iets minder generaliseren?Gijs83 schreef:Ik denk in dit verband aan die uitdrukking die ik pas ergens las: "hoe meer regels, hoe meer vlegels". Gaat vaak wel op. Dat herinner ik nog wel van de Fruytier-tijd. De jongelui uit de Ger.Gem.in Ned of de Oud Gereformeerden dat waren meestal de grootste 'vlegels'.sander schreef:Zijn vaak de ergsten...Zie dat in mijn omgeving ook. Keurig gezin, lekker strak gehouden, en dan springt de band.....Gijs83 schreef:(...) De dader moet ook nog voor een nette jongen uit een net gezin 'doorgelaten' worden. Je weet soms echt niet wat je hoort. (...)
-
Oude Paden
Hoe waar het ook kan zijn............... Door dit soort opmerkingen raken we zo vooringenomen!Gijs83 schreef:Ik denk in dit verband aan die uitdrukking die ik pas ergens las: "hoe meer regels, hoe meer vlegels". Gaat vaak wel op. Dat herinner ik nog wel van de Fruytier-tijd. De jongelui uit de Ger.Gem.in Ned of de Oud Gereformeerden dat waren meestal de grootste 'vlegels'.sander schreef:Zijn vaak de ergsten...Zie dat in mijn omgeving ook. Keurig gezin, lekker strak gehouden, en dan springt de band.....Gijs83 schreef:(...) De dader moet ook nog voor een nette jongen uit een net gezin 'doorgelaten' worden. Je weet soms echt niet wat je hoort. (...)
dat niet alleen, het kan ook pijn doen bij juist die jongelui uit die gemeenten die wel graag naar de kerk gaan, die wel getrouw onderzoeken, die niet willen vlegelen, maar de Heere dienen (willen)Oude Paden schreef:Hoe waar het ook kan zijn............... Door dit soort opmerkingen raken we zo vooringenomen!Gijs83 schreef:Ik denk in dit verband aan die uitdrukking die ik pas ergens las: "hoe meer regels, hoe meer vlegels". Gaat vaak wel op. Dat herinner ik nog wel van de Fruytier-tijd. De jongelui uit de Ger.Gem.in Ned of de Oud Gereformeerden dat waren meestal de grootste 'vlegels'.sander schreef:Zijn vaak de ergsten...Zie dat in mijn omgeving ook. Keurig gezin, lekker strak gehouden, en dan springt de band.....Gijs83 schreef:(...) De dader moet ook nog voor een nette jongen uit een net gezin 'doorgelaten' worden. Je weet soms echt niet wat je hoort. (...)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Fijn om dat te weten. Ik heb ze anders ook van de GerGem (als we dan toch kerkgenootschappen noemen) in de klas, en ik kan nu ook niet zeggen dat het zulkeGijs83 schreef:Ik denk in dit verband aan die uitdrukking die ik pas ergens las: "hoe meer regels, hoe meer vlegels". Gaat vaak wel op. Dat herinner ik nog wel van de Fruytier-tijd. De jongelui uit de Ger.Gem.in Ned of de Oud Gereformeerden dat waren meestal de grootste 'vlegels'.sander schreef:Zijn vaak de ergsten...Zie dat in mijn omgeving ook. Keurig gezin, lekker strak gehouden, en dan springt de band.....Gijs83 schreef:(...) De dader moet ook nog voor een nette jongen uit een net gezin 'doorgelaten' worden. Je weet soms echt niet wat je hoort. (...)
lieverdjes zijn.....
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ach we zijn allemaal niet zo van die lieverdjes.......... 
Dat kan wel wezen, maar het is een constatering die (helaas) wel vaak op gaat, wat dus eigenlijk niet nodig is.henriët schreef: dat niet alleen, het kan ook pijn doen bij juist die jongelui uit die gemeenten die wel graag naar de kerk gaan, die wel getrouw onderzoeken, die niet willen vlegelen, maar de Heere dienen (willen)
ik vraag me af waar deze constatering op gegrond is..Gijs83 schreef:Dat kan wel wezen, maar het is een constatering die (helaas) wel vaak op gaat, wat dus eigenlijk niet nodig is.henriët schreef: dat niet alleen, het kan ook pijn doen bij juist die jongelui uit die gemeenten die wel graag naar de kerk gaan, die wel getrouw onderzoeken, die niet willen vlegelen, maar de Heere dienen (willen)
- JolandaOudshoorn
Poeh, ben ik blij dat we in een heeel lichte kerk zitten. Zullen mijn kinderen heel weinig vlegelen.......Gijs83 schreef:Dat kan wel wezen, maar het is een constatering die (helaas) wel vaak op gaat, wat dus eigenlijk niet nodig is.henriët schreef: dat niet alleen, het kan ook pijn doen bij juist die jongelui uit die gemeenten die wel graag naar de kerk gaan, die wel getrouw onderzoeken, die niet willen vlegelen, maar de Heere dienen (willen)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
aan snoepbiggetjes...zo lekker!
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.