Refo blijft stabiel op 9999refo schreef:?

Refo blijft stabiel op 9999refo schreef:?
Nee nee, als je kijkt bij de berichten die hij gepost hebt vind ik net het volgende:Mister schreef:Refo blijft stabiel op 9999refo schreef:?![]()
Dus hij kan wel deleten, maar die teller krijgt hij niet naar beneden.Er voldeden 10000 resultaten aan de zoekterm
Ga je daar rf'ers bezoekenLassie schreef:De tickerts naar canada zijn geboekt.
Bij mij is dat 9925. Dus er wordt met twee maten gemeten.Auto schreef:Nee nee, als je kijkt bij de berichten die hij gepost hebt vind ik net het volgende:Mister schreef:Refo blijft stabiel op 9999refo schreef:?![]()
Dus hij kan wel deleten, maar die teller krijgt hij niet naar beneden.Er voldeden 10000 resultaten aan de zoekterm
Gijs83 schreef:Ga je daar rf'ers bezoekenLassie schreef:De tickerts naar canada zijn geboekt.
Die zullen je vast wel eens willen zienLassie schreef:Gijs83 schreef:Ga je daar rf'ers bezoekenLassie schreef:De tickerts naar canada zijn geboekt.
Dan zijn ze welkom in ons huisje in Canada....Gijs83 schreef:Die zullen je vast wel eens willen zienLassie schreef:Gijs83 schreef:Ga je daar rf'ers bezoekenLassie schreef:De tickerts naar canada zijn geboekt.
Als je naar Canada gaat moet je zeker 3 weken gaan... anders is het de moeite niet.Marnix schreef:![]()
Canada, lijkt me mooi. Wil ik ook nog wel eens naartoe. Maar voor een huwelijksreis misschien wat duur en ver
Maar eens gaan bedenken waar we dan heengaan. In ieder geval geen Nederland... en ik denk ook niet buiten Europa.
Ik zie vaak het gouden draadje van zuinigheid door menige post lopen....is dat nu de nederlandse of de calvinistische geest?eilander schreef:Zoekt die bekende nog andere bekenden?Tiberius schreef:Gefeliciteerd, Refo, met je 10.000e post!refo schreef:Een bekende van me heeft een 10 persoons-chalet in Annaberg (Dachsteingebiet) gekocht. We mogen er in 2010 met flinke korting in. Dat klinkt goed. Nu nog even afstemmen wat de uiteindelijke prijs gaat worden.
Gaaf! Ik wil wel meeBJD schreef:Komt m'n chef naar me toe..
Naar welk land zou je een keer een werkbezoek willen afleggen?
Tja.. Jerusalem ofzo, lijkt me wel interressant.. ben alles even aan het uitzoeken..