Wat doen we vandaag ? [7]
Re: Wat doen we vandaag ? [7]
Strijken en verder gaan met het opruimen van de zolder... (kost me nogal veel tijd, want ik heb er een gigantische boekenkast staan. En als ik de boeken dan weer zie....dan moet ik er ook weer even inkijken... en dat schiet niet op).
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
De kinderen gaan met vriendje en vriendinnetje mee...
Dus mama heeft een vrije middag:) samen met onze honnepon!
VAKANTIE
Dus mama heeft een vrije middag:) samen met onze honnepon!
VAKANTIE

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wassen, wassen, wassen en wat daar verder volgt
(koninginnedag had ik 'vrij'genomen)
cakes bakken
opruimen/stoffen/zuigen
2 dochters de deur uit helpen, die gaan hun studieverlof op een rustiger plek doorbrengen
cakes bakken
opruimen/stoffen/zuigen
2 dochters de deur uit helpen, die gaan hun studieverlof op een rustiger plek doorbrengen

Sterkte met alle arbeid!, kan me voorstellen dat je het dan even heel druk hebt, want ik heb gewoon gewassen enzo op koninginnedag, en heb nu ook weer washelma schreef:wassen, wassen, wassen en wat daar verder volgt
cakes bakken
opruimen/stoffen/zuigen

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Ik heb vandaag voor het eerst weer 4 uurtjes gewerkt
Was wel fijn, maar ook wel weer genoeg voor vandaag

Droelie schreef:Ik heb vandaag voor het eerst weer 4 uurtjes gewerkt![]()

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
Vroeg naar bed:)
Goedenacht
Goedenacht
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
niet vroeg naar bed maar evengoed een goede nacht 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
M'n eerste bakkie koffie al achter de kiezen en de wasmachine staat al te draaien.
M'n huisgenoot uitgezwaaid.
Vanochtend huishouden.
Vanmiddag oppassen.
Vanavond nog geen plannen.
M'n huisgenoot uitgezwaaid.
Vanochtend huishouden.
Vanmiddag oppassen.
Vanavond nog geen plannen.
Nu in de trein naar Zwolle om te werken.
Vanavond weer heerlijk het water op voor een zeil avondje.
Nu eerst mijn ontbijtje in de trein met een lekkere bak koffie.
Vanavond weer heerlijk het water op voor een zeil avondje.
Nu eerst mijn ontbijtje in de trein met een lekkere bak koffie.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gisteravond even naar Terneuzen geweest. Vanochtend op kraamvisite, vanmiddag een paar mensen pedicuren en vanavond misschien naar Goes.
Tussendoor vrijwilligerswerk voor de kerkmeester (alle nietjes moeten uit de rekeningen in het archief gehaald worden, anders gaan ze roesten. Een heel karwei)
en de planning maken voor twee klassen.
Tussendoor vrijwilligerswerk voor de kerkmeester (alle nietjes moeten uit de rekeningen in het archief gehaald worden, anders gaan ze roesten. Een heel karwei)
Ik dacht dat jij vakantie hadalbion schreef:Gisteravond even naar Terneuzen geweest. Vanochtend op kraamvisite, vanmiddag een paar mensen pedicuren en vanavond misschien naar Goes.

jarig zijn=feestvarken spelen...

Gijs83 schreef:jarig zijn=feestvarken spelen...![]()
![]()

Orchidee schreef:Ik dacht dat jij vakantie hadalbion schreef:Gisteravond even naar Terneuzen geweest. Vanochtend op kraamvisite, vanmiddag een paar mensen pedicuren en vanavond misschien naar Goes.
Heb ik ook! Ik geniet overal van. En als ik mijn man even help (met dat vrijwilligerswerk), dan kunnen we samen gezellig weg. Tussendoor ben ik ook bezig voor school, want dat gaat wel door (nakijken, de planning maken voor de laatste 8 weken) etc.