stand voor post 2258vlinder schreef:Dat zag ik ook ja. (ik deed zelf ook mee. Ik dacht: o, van Erasmiaan, die weet ook altijd veel...)Erasmiaan schreef:Als je dan een taalkundig dingetje in dat topic dropt, heeft dat gelijk een stormloop tot gevolg...
Wist je dat......
- JolandaOudshoorn
Re: Wist je dat......
Ik weet, mijn Verlosser leeft
gedragen jullie je! Luister naar tante Helma 

- JolandaOudshoorn
ja chef...helma schreef:gedragen jullie je! Luister naar tante Helma
(stand na de pannenkoek 2266

Ik weet, mijn Verlosser leeft
het hier behoorlijk koud is
..ik de kachel maar aan heb gedaan.
ik me dat goed kan voorstellenLassie schreef:het hier behoorlijk koud is
ik besloten heb om truien enzo aan te doen, ivm het niet meer aan willen doen van de verwarming.. bezuinigen!;)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nieuw record: 79! Ik vermoed overigens dat de vergadering bijna ten einde is: de Z is immers de laatste letter van het alfabet.vlinder schreef:Ik ook niet. Neem nou ons nieuwe record.Hendrikus schreef:hoe zou dat nou toch komen? snapper nix vanhenriët schreef:we erg veel gasten hebben
Het grootst aantal gebruikers online was 74 op 26 mei 2010 12:26 pm
Maar als tweede letter kan na de Z nog heel wat komen, tot (van der) Zwaag aan toe. Nou ja, denk 't nietErasmiaan schreef:Nieuw record: 79! Ik vermoed overigens dat de vergadering bijna ten einde is: de Z is immers de laatste letter van het alfabet.vlinder schreef:Ik ook niet. Neem nou ons nieuwe record.Hendrikus schreef:hoe zou dat nou toch komen? snapper nix vanhenriët schreef:we erg veel gasten hebben

~~Soli Deo Gloria~~
Zou dat voor een record zorgen? Zegt wat over nieuwsgierigheid & onze gezindte.Erasmiaan schreef:Nieuw record: 79! Ik vermoed overigens dat de vergadering bijna ten einde is: de Z is immers de laatste letter van het alfabet.vlinder schreef:Ik ook niet. Neem nou ons nieuwe record.Hendrikus schreef:hoe zou dat nou toch komen? snapper nix vanhenriët schreef:we erg veel gasten hebben

Record is al 85 

- Bonny
- Contacteer:
...Waar gaat het over. Ik snap er NIETS van??? Wat is er aan de hand???Mister schreef:Record is al 85
The Groom's still waiting at the altar
Moet je naar de topic gaan van de Ger Gem daar wordt besproken wie er aangenomen zijn om te gaan prekenBonny schreef:...Waar gaat het over. Ik snap er NIETS van??? Wat is er aan de hand???Mister schreef:Record is al 85
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hetgeen RF extra toeloop bezorgt...albion schreef:Moet je naar de topic gaan van de Ger Gem daar wordt besproken wie er aangenomen zijn om te gaan prekenBonny schreef:...Waar gaat het over. Ik snap er NIETS van??? Wat is er aan de hand???Mister schreef:Record is al 85

- JolandaOudshoorn
Zie topic 'wat doen we vandaag'. Overigens was het in Veenendaal e.o. en deden we alleen maar mee, maar het is altijd wel geslaagd(als het mooi weer is en dat was het), dus het zal best ook wel wat opgebracht hebben!henriët schreef:Hoe was de fietstocht Gijs? Hebben jullie veel geld opgehaald voor het goede doel?Gijs83 schreef:Wij dus vandaag ook met die fietstocht voor het goeie doel!henriët schreef:het fijn is dat het zulk mooi weer is
mijn zwager en schoonzus vanmiddag een bbq houden en dus echt boffen met t weer!
veel gezelligheid!
...20 jaar geleden het gekraakte Wolters-Noordhoff Complex (WNC) in Groningen door een grote politiemacht werd ontruimd?
...20 jaar geleden in Roermond de IRA een aanslag pleegde op vier Australische toeristen?
...105 jaar geleden in de Slag bij Tsushima Japan de Russische vloot versloeg?
...50 jaar geleden een militaire staatsgreep in Turkije plaatsvond?
...20 jaar geleden Aung San Suu Kyi ondanks haar huisarrest de verkiezingen in Myanmar(Birma) won?
...100 jaar geleden bij een experiment met duikboten de Franse Pluvoise zonk na een aanvaring met een postboot
?
...446 jaar geleden Johannes Calvijn (54), Frans kerkhervormer overleed?
...5 jaar geleden het bijna 31 graden werd?
...20 jaar geleden in Roermond de IRA een aanslag pleegde op vier Australische toeristen?
...105 jaar geleden in de Slag bij Tsushima Japan de Russische vloot versloeg?
...50 jaar geleden een militaire staatsgreep in Turkije plaatsvond?
...20 jaar geleden Aung San Suu Kyi ondanks haar huisarrest de verkiezingen in Myanmar(Birma) won?
...100 jaar geleden bij een experiment met duikboten de Franse Pluvoise zonk na een aanvaring met een postboot

...446 jaar geleden Johannes Calvijn (54), Frans kerkhervormer overleed?
...5 jaar geleden het bijna 31 graden werd?