Van der Vlies vertrekt uit de kamer
Re: Van der Vlies vertrekt uit de kamer
Derhalve 2 mensen die geen indruk maken op het electoraat, tenzij bij de beoogde achterban.
dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, dus dit duo zal zéker geen mensen over de streep trekken om SGP te gaan stemmen die dat normaal al niet deden, ook al twijfelen ze.
dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, dus dit duo zal zéker geen mensen over de streep trekken om SGP te gaan stemmen die dat normaal al niet deden, ook al twijfelen ze.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Binnen de achterban eveneens.Rens schreef:dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, ...
Dit is echt onzin!!Tiberius schreef:Binnen de achterban eveneens.Rens schreef:dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, ...
Dr. R. Bisschop is één van de kernfiguren binnen onze achterban. En geniet grote bekendheid.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
bij een kleine groep misschien.........Luther schreef:Dit is echt onzin!!Tiberius schreef:Binnen de achterban eveneens.Rens schreef:dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, ...
Dr. R. Bisschop is één van de kernfiguren binnen onze achterban. En geniet grote bekendheid.
Moderatorbericht:
Hooguit bij een handjevol leerkrachten op een niet nader te noemen reformatorische scholengemeenschap in het westen des lands; maar verder niet echt. Dan is Elbert Dijkgraaf veel bekender.Luther schreef:Dit is echt onzin!!Tiberius schreef:Binnen de achterban eveneens.Rens schreef:dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, ...
Neuh, buiten de Randstad is Elbert Dijkgraaf niet bekend. En Bisschop is tenministe bekend over heel de biblebelt.Tiberius schreef:Hooguit bij een handjevol leerkrachten op een niet nader te noemen reformatorische scholengemeenschap in het westen des lands; maar verder niet echt. Dan is Elbert Dijkgraaf veel bekender.Luther schreef:Dit is echt onzin!!Tiberius schreef:Binnen de achterban eveneens.Rens schreef:dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, ...
Sorry, maar dit zegt meer over jouw onbekendheid met het geheel van de Gereformeerde gezindte en deszelfs leidslieden dan over Bisschop.Tiberius schreef:Hooguit bij een handjevol leerkrachten op een niet nader te noemen reformatorische scholengemeenschap in het westen des lands; maar verder niet echt. Dan is Elbert Dijkgraaf veel bekender.Luther schreef:Dit is echt onzin!!Tiberius schreef:Binnen de achterban eveneens.Rens schreef:dr. Bisschip is al helemáál een onbekende buiten de achterban, ...
Maar we kunnen er wel even een eenvoduige RF-enquete van maken.
Wie kent dr. R(oelof) Bisschop uit Veenendaal?
Ik: Ja.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Ik: Ja. en volgens mij is het en reformatorische scholengemeenschap in het midden des lands die hem goed kent.Luther schreef:Sorry, maar dit zegt meer over jouw onbekendheid met het geheel van de Gereformeerde gezindte en deszelfs leidslieden dan over Bisschop.Tiberius schreef:Hooguit bij een handjevol leerkrachten op een niet nader te noemen reformatorische scholengemeenschap in het westen des lands; maar verder niet echt. Dan is Elbert Dijkgraaf veel bekender.Luther schreef:
Dit is echt onzin!!
Maar we kunnen er wel even een eenvoduige RF-enquete van maken.
Wie kent dr. R(oelof) Bisschop uit Veenendaal?
Ik: Ja.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Heel apart.
Ik ken beide heren overigens. Ik hoop dat ze er allebei niet op komen, ik weet wel een betere kandidaat die een stuk jonger is en veel in zijn mars heeft. Maar ja, die kent niemand.

Ik ken beide heren overigens. Ik hoop dat ze er allebei niet op komen, ik weet wel een betere kandidaat die een stuk jonger is en veel in zijn mars heeft. Maar ja, die kent niemand.
- JolandaOudshoorn
Ik ken ze allebei niet. En het boeit mij eerlijk gezegd ook niet. Het gaat toch om het partij programma?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Goed artikel.
De functie van een koningin tegenwoordig is, tegengesteld aan die uit het OT, echter alleen niet meer dan ceremonieel.
De Overheid heeft deze funktie overgenomen.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Zozo, je hebt ambitie?Jongere schreef:Heel apart.![]()
Luther schreef:Zozo, je hebt ambitie?Jongere schreef:Heel apart.![]()

ik vermoed zomaar dat Jongere dat dan wel anders had laten blijken

ik heb van horen zeggen dat iemand die ik regelmatig zie ook heel goed is (alleen is hij nog superjong) maar misschien bedoelen we wel dezelfde...
de andere twee heren ken ik alleen van het lezen op RF

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Bij Bisschop denk ik aan geschiedenisleraar.