wat heeft rf an sich met een goed humeur te maken??? er zijn talloze redenen voor iemand om een goed humeur te hebben.............Gijs83 schreef:Dat laatste omdat je hier actief bentber10e schreef: - en een goed humeur!!en daar zal Swee vast blij mee zijn!!!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
ik ben gwoon ff gelukkig!! enne mssng vind swee dat idd leukRens schreef:wat heeft rf an sich met een goed humeur te maken??? er zijn talloze redenen voor iemand om een goed humeur te hebben.............Gijs83 schreef:Dat laatste omdat je hier actief bentber10e schreef: - en een goed humeur!!en daar zal Swee vast blij mee zijn!!!

wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
Ik hoop voor je dat het langer duurt dan ff.ber10e schreef:ik ben gwoon ff gelukkig!! enne mssng vind swee dat idd leukRens schreef:wat heeft rf an sich met een goed humeur te maken??? er zijn talloze redenen voor iemand om een goed humeur te hebben.............Gijs83 schreef:Dat laatste omdat je hier actief bentber10e schreef: - en een goed humeur!!en daar zal Swee vast blij mee zijn!!!
![]()
![]()

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Twee canvas doeken:
een sepia foto van de eiffeltoren die we gemaakt hadden in Parijs (duhhh waar anders)
een sepia foto van mij en mijn vrouw als bruidspaar, 25 1/2 jaar geleden
een sepia foto van de eiffeltoren die we gemaakt hadden in Parijs (duhhh waar anders)
een sepia foto van mij en mijn vrouw als bruidspaar, 25 1/2 jaar geleden
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Hij post de laatste tijd weinig. Heeft-ie het daar te druk voor?ber10e schreef:ik ben gwoon ff gelukkig!! enne mssng vind swee dat idd leukRens schreef:wat heeft rf an sich met een goed humeur te maken??? er zijn talloze redenen voor iemand om een goed humeur te hebben.............Gijs83 schreef:Dat laatste omdat je hier actief bentber10e schreef: - en een goed humeur!!en daar zal Swee vast blij mee zijn!!!
![]()
![]()
eeen zeeer intensieve dag..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Een nieuwe wasmachine en wasdroger. Een wasdroger hadden we nog niet.
Zo, de zaken gaan goed. En dat ondanks de kredietcrisis.wim schreef:Een nieuwe wasmachine en wasdroger. Een wasdroger hadden we nog niet.
Tsja, de wasmachine begaf het.Tiberius schreef:Zo, de zaken gaan goed. En dat ondanks de kredietcrisis.wim schreef:Een nieuwe wasmachine en wasdroger. Een wasdroger hadden we nog niet.
Maar ik mag inderdaad niet klagen.
(Trouwens, als je iets wilt kopen, kun je dat het beste doen in econimisch slechtere tijden. Als klant ben je dan weer in beeld)
Stress 

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
een tas met boodschappen. Dat is in ieder geval het geval als ik NU eindelijk mijn tas en portemonnee ga opsporen en mij in de vrijdagmiddagse C1000-drukte ga storten. 

- MarthaMartha
een héééééééél lieve vriend 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
vertel...MarthaMartha schreef:een héééééééél lieve vriend

Wow.....MarthaMartha schreef:een héééééééél lieve vriend

Gefeliciteerd..............!!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
gefeliciteerd!!MarthaMartha schreef:een héééééééél lieve vriend
~~Soli Deo Gloria~~