Of is die andere jvdg een nickname voor Gijs zelf.
Wist je dat . . . [10]
Re: Wist je dat . . . [10]
Volgens de thermometer van Gijs ben ik zelfs dubbel verslaafd.
Zelfs JaCa is naar Gijs' maatstaven verslaafd. En dat terwijl ze in oktober vorig jaar haar laatste posting heeft getypt. 
Dus dan is het geen wonder, Jvdg, dat jij dubbel verslaafd bent.
Dus dan is het geen wonder, Jvdg, dat jij dubbel verslaafd bent.
Kijk eens aan, hét overzicht. Fijn dat iemand anders me ook als stabiele factor ziet...Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat ik Caprice eruit verwijderd heb en Zita er aan toegevoegd heb?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25
PS: als je naam ontbreekt en je wilt toch graag een vermelding pb maar even!
- Wilma van den Berg
Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25
Sorry, maar hier klopt echt niets van...helaas voor je. Ik heb de laatste tijd aanzienlijk minder gepost en ben nu net heel even om het hoekje komen kijken.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
-
Zonderling
Gelukkig sta ik dan aan de goede kant van de thermometer.Gijs83 schreef:Iedereen staat erin ongeacht wel of niet verslaafd dus...freek schreef:Mijn naam moet eruit, ik ben helemaaaaaaaal niet verslaafdGijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
Maar misschien is het beter wanneer Gijs aangeeft wat zijn criteria zijn? Gemiddeld aantal postings/dag of iets anders?
- Wilma van den Berg
...ik me niet helemaal fit voel
...me afvraag hoe het in het weekend zal gaan
...
...me afvraag hoe het in het weekend zal gaan
...
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Bert Mulder
- Contacteer:
Vreemd.Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
Ben hier deze week haast niet geweest.....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Sorry, mijn eigen naam was ik hier vergeten te noemen, maar hij staat wel er degelijk tussen!Rens schreef:...........Gijs zijn naam wijselijk NIET in de "verslavingsthermometer" heeft opgenomen????Marco schreef:Ik begin te vermoeden dat de nummer één verslaafde op dit moment is:Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
(roffelderoffelderoffelderoffel...)
Gijs83!?
...........Gijs daar dubbel en dwars in opgenomen had behoren te zijn???
Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
opnieuw, maar nu de correcte lijst, mét je eigen naam pontificaal voorop!!!!Gijs83 schreef:Sorry, mijn eigen naam was ik hier vergeten te noemen, maar hij staat wel er degelijk tussen!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- JolandaOudshoorn
ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tsja, 'iedereen' doet wel meer.JolandaOudshoorn schreef:ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
Nou zeg, laat die kerel toch... ik vind het juist wel grappig zo'n forumkoorts-thermometerJongere schreef:Tsja, 'iedereen' doet wel meer.JolandaOudshoorn schreef:ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
- MarthaMartha
Mister schreef:Kijk eens aan, hét overzicht. Fijn dat iemand anders me ook als stabiele factor ziet...Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
idd, ik vind het ook wel wat hebben zo'n overzicht hoe het met de rf-verslaafdheid er voor staat bij de vaste kern.....artistiek schreef:Nou zeg, laat die kerel toch... ik vind het juist wel grappig zo'n forumkoorts-thermometerJongere schreef:Tsja, 'iedereen' doet wel meer.JolandaOudshoorn schreef:ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
Gijs....stúg doorgaan jongen.........!!!!!
Moderatorbericht: