Of is die andere jvdg een nickname voor Gijs zelf.

Kijk eens aan, hét overzicht. Fijn dat iemand anders me ook als stabiele factor ziet...Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat ik Caprice eruit verwijderd heb en Zita er aan toegevoegd heb?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25
PS: als je naam ontbreekt en je wilt toch graag een vermelding pb maar even!
Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
...dat de volgende forummers de afgelopen relatief meer berichten hebben achter gelaten op het forum: MM, Herman en Ber10e
...dat de volgende forummers relatief even actief zijn gebleven: Rens, Tiberius, Refo, Mister, Wim, Tukkertje, Ichtus, Oude-Waarheid, Gabrielle en Channa.
...dat de volgende forummers relatief minder berichten hebben achtergelaten: JaCa, hmprff, -DIA-, fluitje en Sweelinck 25
Sorry, maar hier klopt echt niets van...helaas voor je. Ik heb de laatste tijd aanzienlijk minder gepost en ben nu net heel even om het hoekje komen kijken.
Gelukkig sta ik dan aan de goede kant van de thermometer.Gijs83 schreef:Iedereen staat erin ongeacht wel of niet verslaafd dus...freek schreef:Mijn naam moet eruit, ik ben helemaaaaaaaal niet verslaafdGijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
Vreemd.Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
Sorry, mijn eigen naam was ik hier vergeten te noemen, maar hij staat wel er degelijk tussen!Rens schreef:...........Gijs zijn naam wijselijk NIET in de "verslavingsthermometer" heeft opgenomen????Marco schreef:Ik begin te vermoeden dat de nummer één verslaafde op dit moment is:Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
(roffelderoffelderoffelderoffel...)
Gijs83!?
...........Gijs daar dubbel en dwars in opgenomen had behoren te zijn???
opnieuw, maar nu de correcte lijst, mét je eigen naam pontificaal voorop!!!!Gijs83 schreef:Sorry, mijn eigen naam was ik hier vergeten te noemen, maar hij staat wel er degelijk tussen!
ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
Tsja, 'iedereen' doet wel meer.JolandaOudshoorn schreef:ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
Nou zeg, laat die kerel toch... ik vind het juist wel grappig zo'n forumkoorts-thermometerJongere schreef:Tsja, 'iedereen' doet wel meer.JolandaOudshoorn schreef:ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.
Mister schreef:Kijk eens aan, hét overzicht. Fijn dat iemand anders me ook als stabiele factor ziet...Gijs83 schreef:...dat de volgende personen in mijn 'verslavingsthermometer' zijn opgenomen: Rens,MarthaMartha,jvdg, Tiberius, Helma, JolandaOudshoorn, Josephus, -DIA-, Afgewezen, albion, Ariene, Ber10e, Bert Mulder, BJD, Channa, fluitje, Freek, Gabrielle, Gian, Hendrikus, Henriet, Herman, hmprff, Ichtus, J.C.Philpot, JaCa, Jongere, Judith, jvdg, Kaw, Klaas-Jan, Lassie, Margriet, Marnix, MM, Memento, Mister, Monique, Oude-Waarheid, Refo, Sweelinck 25, Tukkertje, Wilma van den Berg, Wim en zustelly?
idd, ik vind het ook wel wat hebben zo'n overzicht hoe het met de rf-verslaafdheid er voor staat bij de vaste kern.....artistiek schreef:Nou zeg, laat die kerel toch... ik vind het juist wel grappig zo'n forumkoorts-thermometerJongere schreef:Tsja, 'iedereen' doet wel meer.JolandaOudshoorn schreef:ach... iedereen heeft zo zijn hobby'sJongere schreef:Ik vraag me oprecht af of je hier je tijd mee moet vullen.