Zingen in de kerk
Re: Zingen in de kerk
@ Gijs: vertel nu eens klip en klaar wat je allemaal bedoelt!?!?
- MarthaMartha
Misschien dat je dan pas je eigen gekleurde bril gaat herkennen en erkennen.....Gijs83 schreef:Mee eens sommige willen niet toegeven. Ik denk als je oprecht bent gemaakt door God je dat niet doet.-DIA- schreef: Ach Gijs, er zijn zoveel mensen die blijbaar niet zien. Of de dingen door gekleurde brillen bekijken...
want wie zonder gekleurde bril is, werpe de eerste steen..............
(en nee, ik ga dus niet gooien......)
Laatst gewijzigd door MarthaMartha op 30 okt 2008, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
!!!!MarthaMartha schreef:Misschien dat je dan pas je eigen gekleurde bril gaat herkennen en erkennen.....Gijs83 schreef:Mee eens sommige willen niet toegeven. Ik denk als je oprecht bent gemaakt door God je dat niet doet.-DIA- schreef: Ach Gijs, er zijn zoveel mensen die blijbaar niet zien. Of de dingen door gekleurde brillen bekijken...
want wie zonder gekleurde bril is, werpe de eerste steen..............
Wat betekent deze VIERVOUDIGE UITROEP ????freek schreef: !!!!
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wie vatte kan, die vatte het.-DIA- schreef:Wat betekent deze VIERVOUDIGE UITROEP ????freek schreef: !!!!
Hè eindelijk!freek schreef:Wie vatte kan, die vatte het.-DIA- schreef:Wat betekent deze VIERVOUDIGE UITROEP ????freek schreef: !!!!
Dit vatte ik nl.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Even een taalkundige revisie: Wie het vatten kan, die vatte het.freek schreef:Wie vatte kan, die vatte het.
Een zin, trouwens, die wijlen ds. W.C. Lamain ook nogal veel bezigde...
-DIA SPORA-
Ken jet vatte, vat et dan!-DIA- schreef:Even een taalkundige revisie: Wie het vatten kan, die vatte het.freek schreef:Wie vatte kan, die vatte het.
Een zin, trouwens, die wijlen ds. W.C. Lamain ook nogal veel bezigde...
-DIA SPORA-
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Gijs, jongen, wat bedoel je toch met 'dat je dat niet doet'? Wees eens concreet in plaats van er een cryptogram van te maken!Gijs83 schreef:Mee eens sommige willen niet toegeven. Ik denk als je oprecht bent gemaakt door God je dat niet doet.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Ajt vatten kuent, vatt dan!Ariene schreef: Ken jet vatte, vat et dan!

Natuurlijk mag je die overhandigen, de scherpe kantjes moeten er immers af...Ariene schreef:Mag ik u deze overhandigen?
En nu moet ik meteen aan het werk!
-DIA
Het oordelen houdt maar niet op.Gijs83 schreef:Mee eens sommige willen niet toegeven. Ik denk als je oprecht bent gemaakt door God je dat niet doet.
Zie je dat nou zelf niet? Je blijft maar wijzen met het vingertje naar allerlei mensen die in jouw ogen niet deugen, het niet hebben, het niet zijn.
Steek de hand nou eerst eens in eigen boezem. Wie met één vinger wijst naar een ander, wijst met drie vingers naar zichzelf, Gijs.
~~Soli Deo Gloria~~
- Bert Mulder
- Contacteer:
InderdaadJongere schreef:91 mb Bert?Das wel erg veel.
Denk dat het met de compressie te maken heeft...
De duur is 1:19:47
MPEG audio MPEG-1, Layer 3, joint stereo, bit rate 160kbps, sample rate 44,100 kHz
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.