Welke van de twee kies je? (spelletje) [1]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Re: welke van de twee kies je? (spelletje)
je ken ze nie ete dus
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Bert Mulder
- Contacteer:
henriët schreef:kauwgom natuurlijk.. van spek wordt je spekBert Mulder schreef:spek natuurlijk
kauwgum is vies...
probeer maar eens in Singapore...
steak of roast?![]()
roast ken ik niet, dus kan ik niet kiezen..
geef mn beurt dus door...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Nou geef mij maar Roast, ik heb mijn vlees graag goed doorbakken!Bert Mulder schreef:spek natuurlijk
kauwgum is vies...
steak of roast?
wit of volkoren ( brood )
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
omschrijf je het even. Waarom hedendaagse predikanten??fluitje schreef:hedendaagse predikanten.
mannenkoor of jongerenkoor
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
als het vers is vind ik ze allebei lekker.Margriet schreef:Nou geef mij maar Roast, ik heb mijn vlees graag goed doorbakken!Bert Mulder schreef:spek natuurlijk
kauwgum is vies...
steak of roast?
wit of volkoren ( brood )
volkoren brood is gezond, maar een lekker warm vers wit kapje vind ik ook heerlijk.
slapen onder een deken of onder een dekbed??
Mystiek.Bert Mulder schreef:Comrie is aan de mystiesche (sp?) kant
Maar hoe kom je daar bij? Of bedoel je filosofisch?
Omdat ik hedendaags leef en de hedendaagse predikanten vanuit Gods Woord de boodschap brengen.albion schreef:omschrijf je het even. Waarom hedendaagse predikanten??fluitje schreef:hedendaagse predikanten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
de oudvaders brachten ook vanuit Gods Woord de boodschap, maar oké ik begrijp je motivering.fluitje schreef:Omdat ik hedendaags leef en de hedendaagse predikanten vanuit Gods Woord de boodschap brengen.albion schreef:omschrijf je het even. Waarom hedendaagse predikanten??fluitje schreef:hedendaagse predikanten.
Maakt mij niet, deken is wel lekker warm, maar dekbed is wat praktischer.albion schreef:
lamellen of gordijnen
dekbed natuurlijk, dat doet tenminste niet zo rommelig..Gijs83 schreef:Maakt mij niet, deken is wel lekker warm, maar dekbed is wat praktischer.albion schreef:
lamellen of gordijnen
als je nogal woelt in bed...
enne
gordijnen,
kan je een mooie print uitzoeken, en lamellen vind ik kaal en suf en voor mij te kil
louvre deuren of gladde kastdeurtjes
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ff oplette

Mister schreef:Buitenland
Calvijn of Matthew Henry?
helma schreef:henriët schreef: boek lezen
meeschrijven in de kerk of stil luisteren.
meeschrijven. Dan kan ik het beter ordenen
Maar soms is het lastig; als iets je heel erg raakt zou ik graag zomaar stilletjes luisteren (zoals gisteren...)
maar ik weet dat ik dan snel de draad kwijt raak.
Matthew Henry of Calvijn (w.b bijbelstudie)
Ja mevrouw. 

Mister schreef:Ja mevrouw.

- Bert Mulder
- Contacteer:
gladde deurtjes, anders heb je zo'n stoffige zooi.
well-done roast of rare roast (of steak)
Eigenlijk liever medium. Als ik kiezen moet uit deze 2: well-done. Anders heb je echt het idee dat je rauw vlees zit te eten.Bert Mulder schreef:gladde deurtjes, anders heb je zo'n stoffige zooi.
Derailleur of versnellingsnaaf?