Vraag (pc en internet)

Hendrikus

Re: Een vraag:

Bericht door Hendrikus »

Afgewezen schreef:Sinds kort heb ik Word 2007 :banghead .
Kan iemand mij vertellen waar ik daar de woordafbreekfunctie kan vinden?
Even in de Help zoeken
MS Word 2007 HELP schreef: Afbreekstreepjes invoegen
Sommige informatie in dit onderwerp is mogelijk niet van toepassing op bepaalde talen.

Als een woord niet meer op een regel past, verplaatst Microsoft Office Word 2007 het woord naar het begin van de volgende regel en wordt het niet afgebroken. U kunt de functie voor woordafbreking echter gebruiken om tekst automatisch of handmatig af te breken, tijdelijke of vaste afbreekstreepjes in te voegen en de maximale ruimte in te stellen tussen een woord en de rechtermarge die is toegestaan zonder dat een woord wordt afgebroken.

Als u automatische woordafbreking gebruikt, voegt Office Word 2007 automatisch zo nodig afbreekstreepjes in. Als u handmatige woordafbreking gebruikt, zoekt Word de tekst die moet worden afgebroken en wordt u gevraagd of u afbreekstreepjes in de tekst wilt invoegen.

Wat wilt u doen?

--------------------------------------------------------------------------------
Woorden automatisch afbreken in een heel document
Tijdelijke afbreekstreepjes invoegen
Woorden afbreken in een deel van een document
Vaste afbreekstreepjes invoegen
De afbreekzone instellen
Woordafbreking verwijderen

--------------------------------------------------------------------------------
~~Soli Deo Gloria~~
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Hendrikus schreef:
Afgewezen schreef:Sinds kort heb ik Word 2007 :banghead .
Kan iemand mij vertellen waar ik daar de woordafbreekfunctie kan vinden?
Even in de Help zoeken
MS Word 2007 HELP schreef: Afbreekstreepjes invoegen
Sommige informatie in dit onderwerp is mogelijk niet van toepassing op bepaalde talen.

Als een woord niet meer op een regel past, verplaatst Microsoft Office Word 2007 het woord naar het begin van de volgende regel en wordt het niet afgebroken. U kunt de functie voor woordafbreking echter gebruiken om tekst automatisch of handmatig af te breken, tijdelijke of vaste afbreekstreepjes in te voegen en de maximale ruimte in te stellen tussen een woord en de rechtermarge die is toegestaan zonder dat een woord wordt afgebroken.

Als u automatische woordafbreking gebruikt, voegt Office Word 2007 automatisch zo nodig afbreekstreepjes in. Als u handmatige woordafbreking gebruikt, zoekt Word de tekst die moet worden afgebroken en wordt u gevraagd of u afbreekstreepjes in de tekst wilt invoegen.

Wat wilt u doen?

Woorden automatisch afbreken in een heel document
Tijdelijke afbreekstreepjes invoegen
Woorden afbreken in een deel van een document
Vaste afbreekstreepjes invoegen
De afbreekzone instellen
Woordafbreking verwijderen

Hmm, het is ingewikkeld geworden. :mad
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Afgewezen schreef:Hmm, het is ingewikkeld geworden. :mad
Ingewikkeld, och. Maar zeker irritant.
De grotere regelafstand is ook niet iets waar ik om gevraagd had. Maar ook die kun je terugzetten naar de instellingen van Word 2003. Zie opmaakprofielen.
~~Soli Deo Gloria~~
hmprff

Bericht door hmprff »

kan ik op Amazon.com ook gewoon betalen ipv met creditcard? Boeken zijn daar nl nog 3 keer zo goedkoop dan op bol.com...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
*girly*

Bericht door *girly* »

Ik vind het wat lastig om uit te leggen; maar als ik de map 'afbeeldingen' wil open, krijg ik vrijwel direct een melding van 'Windows verkenner werkt niet meer, er word een oplossing voor uw probleem gezocht'
Maar als dit 'afgelopen is' dan sluit 'ie het vanzelf af! Wie weet wat het kan wezen, en wat ik er aan kan doen? Want het is wel heel onhandig zo :sweat
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
*girly*

Bericht door *girly* »

Ik vind het wat lastig om uit te leggen; maar als ik de map 'afbeeldingen' wil open, krijg ik vrijwel direct een melding van 'Windows verkenner werkt niet meer, er word een oplossing voor uw probleem gezocht'
Maar als dit 'afgelopen is' dan sluit 'ie het vanzelf af! Wie weet wat het kan wezen, en wat ik er aan kan doen? Want het is wel heel onhandig zo :sweat
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Marnix

Bericht door Marnix »

Geen idee. Klinkt niet goed. Probeer eens om de map een andere naam te geven, dan maak je een nieuwe map aan die je "Afbeeldingen" noemt en de inhoud van de hernoemde map kopieer je dan naar "afbeeldingen". Geen idee of het werkt, ik verzin het ter plekke... maar het valt te proberen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
helma

Bericht door helma »

ik wil zo met de kleintjes de nationale dodenherdenking volgen via internet
wie weet waar ik dat kan vinden??
helma

Bericht door helma »

Ik heb iets gevonden. Ligt het aan mij dat ik niets zie?

http://nos.nl/nieuws/livestream/stream/30/

het lukt inmiddels!! :super
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

helma schreef:Ik heb iets gevonden. Ligt het aan mij dat ik niets zie?

http://nos.nl/nieuws/livestream/stream/30/

het lukt inmiddels!! :super
Deze link doet het prima hier, hoor!
huisman

Bericht door huisman »

De tijd van een posting is bij mij nog steeds wintertijd How come?
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

huisman schreef:De tijd van een posting is bij mij nog steeds wintertijd How come?
Even omzetten naar zomertijd, via je Gebruikerspaneel>Foruminstellingen; onderaan kan je de tijdzone aangeven en of zomertijd in gebruik is.
Josephus

Bericht door Josephus »

hmprff schreef:kan ik op Amazon.com ook gewoon betalen ipv met creditcard? Boeken zijn daar nl nog 3 keer zo goedkoop dan op bol.com...
Nee, dat kan niet. Maar uit eigen ervaring weet ik dat het geld dat je daarmee bespaart de eventuele kosten van een creditcard ruimschoots compenseert.

Ik zou bol.com overigens niet echt goedkoop willen noemen.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Josephus schreef:
hmprff schreef:kan ik op Amazon.com ook gewoon betalen ipv met creditcard? Boeken zijn daar nl nog 3 keer zo goedkoop dan op bol.com...
Nee, dat kan niet. Maar uit eigen ervaring weet ik dat het geld dat je daarmee bespaart de eventuele kosten van een creditcard ruimschoots compenseert.

Ik zou bol.com overigens niet echt goedkoop willen noemen.
Cosmox.nl is een alternatief. Betaal je iig geen verzendkosten.
Josephus

Bericht door Josephus »

Mister schreef:
Josephus schreef:Ik zou bol.com overigens niet echt goedkoop willen noemen.
Cosmox.nl is een alternatief. Betaal je iig geen verzendkosten.
Die ken ik ook, ja. Cd's zijn daar doorgaans goedkoper dan in de winkel. Voor Nederlandse boeken maakt het niet uit, je zit nu eenmaal met die vaste boekenprijs. Buitenlandse boeken hebben ze weinig. Ik zou dan eerder Van Stockum in Den Haag aanraden, die hebben ook een webwinkel.
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)
Plaats reactie