(Zie visioenen van een kouwe schuur met allemaal bibberende mensen.)
nee natuurlijk meen ik dat niet :mrgreen:judith schreef:nou..please..kom alstjeblieft welMarthaMartha schreef:Dit ga je niet menen.......... waarom?henriët schreef:sorry luitjes voor de volgende mededeling...ik denk dat ik er maar van af zie dv morgen:
:
:
:
:
:
:
O, nou, je hebt ons wel beziggehouden. Ik was met Helma boodschappen doen, zei ik dat jij ook niet kwam, had ze nog niet gelezen, wij balen......... fijn dat je komt Henriët!!!!!!!!!!!!henriët schreef:nee natuurlijk meen ik dat niet :mrgreen:judith schreef:nou..please..kom alstjeblieft welMarthaMartha schreef:Dit ga je niet menen.......... waarom?henriët schreef:sorry luitjes voor de volgende mededeling...ik denk dat ik er maar van af zie dv morgen:
:
:
:
:
:
:
nee, ik was even balorig en dacht welke reacties zal het opleveren, slecht he
maar ff serieus, (mits er ziekte zou zijn) hoop ik natuurlijk te komen,
heb er helemaal zin in :shock: alhoewel ik het ook wel beetje spannend vind!![]()
![]()
![]()
![]()
waarom moet het nu weer "nuttig" zijn?jvdg schreef:Ik wil hierbij alle deelnemers met hun aanhang een goede, nuttige en aangename meeting toewensen.
(PS: de vooruizichten voor ons katje zijn wat verbeterd)
Tja, zit ik natuurlijk gelijk te kijken voor welke ik kiezen zal, die laatste maar niet............. :mrgreen:Daphne schreef:helma schreef:MarthaMartha schreef:de boodschappen zijn binnen.....
die met die vlechtjes ben ik![]()
(dan herkennen jullie me morgen gelijk)
Dat wordt dan raad je plaatje :mrgreen: