Nou.....als Rens er met z'n handen aan heeft gezeten.......Mariavt schreef:Rens- koken
Wie heeft er een man, die zó lekker koken kan??????
Wat vind jij een voortreffelijke combinatie?
DAN SMAAKT HET ÉXTRA LEKKER!!!!!!!!!!Breekijzertje schreef:Nou.....als Rens er met z'n handen aan heeft gezeten.......Mariavt schreef:Rens- koken
Wie heeft er een man, die zó lekker koken kan??????
Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
He will wipe away every tear from their eyes. Death shall be no more, neither shall be mourning nor crying nor pain anymore, for the former things have passed away. Revelation 21:4
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:vlinder schreef:
Ach Rens doet zeker onder voor memento!!
Weet ik zeker!!!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
En tóch vraag ik me af, wie er lekkerder kookt, Memento of Rensvlinder schreef:Zeker weten!
Tot 2 maanden geleden had ik nog maar iets van 5 of 10 keer gekookt in ons huwelijk! Nu hoop ik het weer wat vaker te doen!
Memento kookt bijna elke dag eten...hmmmmm
memento nogmaals: je bent een man van goud

Alleen wie door de duisternis van de nacht is gegaan, kan het licht van de morgen naar waarde schatten !
Ik niet :mrgreen: :mrgreen:Mariavt schreef:En tóch vraag ik me af, wie er lekkerder kookt, Memento of Rensvlinder schreef:Zeker weten!
Tot 2 maanden geleden had ik nog maar iets van 5 of 10 keer gekookt in ons huwelijk! Nu hoop ik het weer wat vaker te doen!
Memento kookt bijna elke dag eten...hmmmmm
memento nogmaals: je bent een man van goud: