limosa

Bericht door limosa »

Adrianus schreef:Heden om 18.00 uur precies sluit de inzendtermijn.
je geniet er ook echt van hé . . .
Adrianus

Bericht door Adrianus »

...
Laatst gewijzigd door Adrianus op 23 nov 2009, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Adrianus

Bericht door Adrianus »

...
Laatst gewijzigd door Adrianus op 23 nov 2009, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Adrianus schreef:Inmiddels is het 18.00 uur geweest. Limosa heeft gewonnen, zoals jullie zien. Zoiets zocht ik. [/img]
Ik zei laatst nog tegen Christiaan: wat hebben we toch een kleurrijke figuren op dit forum :mrgreen:
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Adrianus schreef:En dan hierbij de virtuele taart
Zelf gemaakt? Of je dochter? :wink:
helma

Bericht door helma »

Adrianus schreef: Beelden zeggen soms meer dan vele woorden. Erg geestig.

En dan hierbij de virtuele taart:

Afbeelding
toch nog occult dus..... :shock:
helma

Bericht door helma »

[quote="Adrianus"]Inmiddels is het 18.00 uur geweest. Limosa heeft gewonnen, zoals jullie zien. Zoiets zocht ik.
..................................................
Bij de keus van een nieuwe avatar heeft Limosa gewonnen om de eenvoudige reden dat zijn suggestie wat mij betreft een heldere boodschap in zich heeft: Let slechts op wat ik schrijf, de rest is niet belangrijk.

Gefeliciteerd Limosa! Je hebt vast mensenkennis 8)
helma

Re: Avatars

Bericht door helma »

Afgewezen schreef:
Tamarinde schreef:In alle onderwerpen kom je zoveel verschillende Avatars tegen dat ik me weleens afvraag: " steekt er een bepaalde bedoeling achter je avatar of vind je het plaatje gewoon mooi?" Ben ik eigenlijk best nieuwsgierig naar. Wie durft?
Mijn huidige avatar is een knipoog naar mijn achternaam. :wink:
"Mij spreekt de blomme een tale,
Mij is het kruid beleefd,
Mij groet het altemale,
Dat God geschapen heeft!"

heet je soms Gezelle?
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Afgewezen schreef:
Miscanthus schreef:Hoe oud is afgewezen eigenlijk?
ze heeft nu rode rozen als avatar..... :roll:
Zó'n snelle reactie had ik nu ook weer niet verwacht! :mrgreen: :mrgreen:
Maarre, hoezo die link tussen rode rozen en leeftijd??
zomaar.
de meeste oudere mensen kiezen voor rode rozen in hun tuin. :D
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

helma schreef:toch nog occult dus..... :shock:
Zie jij een mantra in de taart, Helma?
helma

Bericht door helma »

Hendrikus schreef:
helma schreef:toch nog occult dus..... :shock:
Zie jij een mantra in de taart, Helma?
Adrianus noemde ze allemaal "erg geestig"
leek me wat occult :wink:

(rare uitspraak eigenlijk, iets 'geestig vinden')
limosa

Bericht door limosa »

Adrianus schreef:Inmiddels is het 18.00 uur geweest. Limosa heeft gewonnen, zoals jullie zien. Zoiets zocht ik. Enerzijds wilde ik weer een avatar omdat ik het zelf makkelijk vind als anderen een plaatje hebben. Zeker bij het zoeken in lange topics vergemakkelijken avatars het snel vinden van berichten van een bepaalde persoon. Anderzijds wil ik ook dat het plaatje – als je hem kiest – enige relatie legt met jezelf of met je nickname. Mijn vorige avatar was een plaatje dat ik vond met googlen op afbeeldingen met de zoekterm Adrianus. Dat riep bij de een associaties op met occulte zaken en een ander vond hem een spook of engerd. Bij de keus van een nieuwe avatar heeft Limosa gewonnen om de eenvoudige reden dat zijn suggestie wat mij betreft een heldere boodschap in zich heeft: Let slechts op wat ik schrijf, de rest is niet belangrijk. Nogmaals: Proficiat. En alle anderen: bedankt voor het hier tonen van het beeld dat van mij bestaat. Beelden zeggen soms meer dan vele woorden. Erg geestig.

En dan hierbij de virtuele taart:

Afbeelding
lekker taartje Adrianus, ik hoop dat de mist toch nog wel eens wat gaat optrekken en we wat meer contouren van je gaan zien
haaf

Bericht door haaf »

Kislev schreef:Ach, de gergem kreeg er een tijdje terug zo van langs dat ik dacht 'kom, ik ruil Spurgeon eens in voor G.H. Kersten'. :mrgreen:

Ben overigens Catechismusverklaring van G.H. Kersten aan het lezen en moet zeggen dat ik het beeld van hem bij moet stellen. Ik vind namelijk wel warmte van zijn prediking uitgaan. Tevens is hij heel pastoraal (bijv m.b.t. het Heilig Avondmaal).
k ben eigenlijk toch wel benieuwd welke persoon je nu als avatar hebt.. :?:
Kislev

Bericht door Kislev »

haaf schreef:
Kislev schreef:Ach, de gergem kreeg er een tijdje terug zo van langs dat ik dacht 'kom, ik ruil Spurgeon eens in voor G.H. Kersten'. :mrgreen:

Ben overigens Catechismusverklaring van G.H. Kersten aan het lezen en moet zeggen dat ik het beeld van hem bij moet stellen. Ik vind namelijk wel warmte van zijn prediking uitgaan. Tevens is hij heel pastoraal (bijv m.b.t. het Heilig Avondmaal).
Ik heb de gulden middenweg bewandeld, tussen Spurgeon en G.H. Kersten in. Verklap nog niet wie het is, ben benieuwd of mensen op het forum dit weten. Is iig één van de predikanten die ik het liefst lees.
Klavier

Bericht door Klavier »

Kislev schreef:
haaf schreef:

Ik heb de gulden middenweg bewandeld, tussen Spurgeon en G.H. Kersten in. Verklap nog niet wie het is, ben benieuwd of mensen op het forum dit weten. Is iig één van de predikanten die ik het liefst lees.
Is dat de zoon van de vorige die je als avatar had?
Plaats reactie