Op 1 been kun je immers niet lopenhuisman schreef:Zeker met 36 graden is een rose'tje of drie wel erg lekker. (Ben ik nu een alcoholist?Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!)
Wat is jefavoriete bier?????
Re: Wat is jefavoriete bier?????
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
als je weer een keertje wilt zingen... we hebben nog wel een flesje!Tabitha92 schreef:jaaaaaa lekker!!!!!!!!henriët schreef:.....liever een rose' tje!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gelieve dit topic niet te vervuilen met die zure rommel.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
Bintang
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Bintang
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- MarthaMartha
bier uit Indonesië.... héérlijk!Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:Bintang![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ons een beetje lekker maken.MarthaMartha schreef:bier uit Indonesië.... héérlijk!Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:Bintang![]()
Stuur ons alllen svp een monster met een minimale inhoud van twee liter.
Twee liter is echt nodig om een eerlijk en vooral wetenschappelijke onderbouwing te geven aan jouw qualificatie: .....héérlijk.
jvdg schreef:Ons een beetje lekker maken.MarthaMartha schreef:bier uit Indonesië.... héérlijk!Orchidee schreef:MarthaMartha schreef:Bintang![]()
![]()
Stuur ons alllen svp een monster met een minimale inhoud van twee liter.
Twee liter is echt nodig om een eerlijk en vooral wetenschappelijke onderbouwing te geven aan jouw qualificatie: .....héérlijk.
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
hihi ach refo ik weet dat je gelijk hebt... eigenlijk moet ik et ook niet doen, maar heeeel af en toe één glaasje mag tog wel? en als ze het hier toch vragen dan kom ik daar ook eerlijk vooruitrefo schreef:Gelieve dit topic niet te vervuilen met die zure rommel.
mn vriend houdt me gelukkig ook in toom om niet meer te nemen
wat de toekomst brengen moge, mij geleidt des Heeren hand [/color]
refo solliciteert voor modber10e schreef:hihi ach refo ik weet dat je gelijk hebt... eigenlijk moet ik et ook niet doen, maar heeeel af en toe één glaasje mag tog wel? en als ze het hier toch vragen dan kom ik daar ook eerlijk vooruitrefo schreef:Gelieve dit topic niet te vervuilen met die zure rommel.![]()
mn vriend houdt me gelukkig ook in toom om niet meer te nemen
maarre..
ontopic...
bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??
enfin, bier voor mij niet..
hooooooooguit als ik in de alpen een wandeling gelopen heb een half glaasje ofzo:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Verkeerd ingelichthenriët schreef: bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??
Als je borstvoeding geeft................schijnt
Ik lust geen bier, heb het ook nooit op tijdens bv........maar heb ze alle2 tot 1 jaar gegeven.........totdat ze over konden op gewone melk..............
M'n moeder moest elke dag een flesje drinken toen ze m'n zusje nog borstvoeding gaf ;-)Orchidee schreef:Verkeerd ingelichthenriët schreef: bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??![]()
Als je borstvoeding geeft................schijnt![]()
Ik ...
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
aah ja, idd, bij borstvoeding..*girly* schreef:M'n moeder moest elke dag een flesje drinken toen ze m'n zusje nog borstvoeding gaf ;-)Orchidee schreef:Verkeerd ingelichthenriët schreef: bruin bier schijnt goed voor zwangeren te zijn??![]()
Als je borstvoeding geeft................schijnt![]()
Ik ...
nee ok, dan hoef ik t niet te drinken,
flesvoeding is toppie!
enfin, dat was weer ff
Zwanger zijn en alcohol drinken? 
borstvoeding komt vaak ná de zwangerschap, heb ik me laten vertellenLassie schreef:Zwanger zijn en alcohol drinken?
~~Soli Deo Gloria~~