Oranjegekte
Ik heb het al in een andere topic aangegeven (Pim ook), maar ga eens na hoeveel er tijdens voetbal wordt gevloekt! Er is altijd een vloekende partij door deze gekte!
Moeten we deze gekte dan gaan ondersteunen door ons in voetbal te gaan verdiepen!
Ga eens na wat vloeken is! Volgens mij kan een christen dan alleen maar tegen voetbal zijn.
En zeg nou niet dat je niks te maken heb met andere mensen! Slap excuus want deze mensen ondersteun je wel door mee te kijken en te doen! Vreselijk!
Moeten we deze gekte dan gaan ondersteunen door ons in voetbal te gaan verdiepen!
Ga eens na wat vloeken is! Volgens mij kan een christen dan alleen maar tegen voetbal zijn.
En zeg nou niet dat je niks te maken heb met andere mensen! Slap excuus want deze mensen ondersteun je wel door mee te kijken en te doen! Vreselijk!
Daar heb je helemaal gelijk mee Kridje.
Ik weet van voetballen zoveel dat de bal in het doel moet maar daar stopt dan ook verder mijn kennis van het voetbal.
Waarschijnlijk ook omdat ik het zelf ook helemaal niets heb met voetballen.
Alleen de verdwazing om het hele gebeuren staat me al tegen, maar helaas moeten we vaststellen dat deze gekte niet alleen voetbal betreft maar ook de wielrennerij en de olympische spelen.
Ik weet van voetballen zoveel dat de bal in het doel moet maar daar stopt dan ook verder mijn kennis van het voetbal.
Waarschijnlijk ook omdat ik het zelf ook helemaal niets heb met voetballen.
Alleen de verdwazing om het hele gebeuren staat me al tegen, maar helaas moeten we vaststellen dat deze gekte niet alleen voetbal betreft maar ook de wielrennerij en de olympische spelen.
Ik heb me rot gelopen vanavond :#Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Lecram
Mensen, ik heb zojuist vernomen dat we van die voetbalellende verlost zijn. Dus zondag GEEN finale met Nederland erin.
:bou::bou::bou::bou::bou:
Heerlijk he Lecram.kunnen ze weer overgaan tot de orde van de dag.
Alhoewel ik het wel jammer vind dat het morgenavond weer veel drukker op straat is, terwijl ik vanavond wel geniet van de heerlijke rust.![]()
De ene visite na de andere. Aan de ene kant zou ik blij zijn als die kraamtijd voorbij is.
:,:, ja jongen, na de lusten komen de lasten die het vaderschap met zich meebrengen. Maar troost je, ook hier komt als het goed is, weer een eind aan.Oorspronkelijk gepost door LecramIk heb me rot gelopen vanavond :#Oorspronkelijk gepost door JelleOorspronkelijk gepost door Lecram
Mensen, ik heb zojuist vernomen dat we van die voetbalellende verlost zijn. Dus zondag GEEN finale met Nederland erin.
:bou::bou::bou::bou::bou:
Heerlijk he Lecram.kunnen ze weer overgaan tot de orde van de dag.
Alhoewel ik het wel jammer vind dat het morgenavond weer veel drukker op straat is, terwijl ik vanavond wel geniet van de heerlijke rust.![]()
De ene visite na de andere. Aan de ene kant zou ik blij zijn als die kraamtijd voorbij is.
Ik hoop wel dat je Sietske toch wel oranje sokjes hebt aangetrokken he.

Vandaag moest ik eigenlijk wel lachen omdat er bij ons aan de overkant van de straat manne bezig waren in het plantsoen, om onkruid te schoffelen, waravan er twee waren die een oranje plastic kroon op hun hoofd droegen. Leeftijd van deze mensen rond de 55 jaar.:,:, ja ja, hoe ouder hoe gekker
Heb je me nog door ook zeg :#Oorspronkelijk gepost door SabraOorspronkelijk gepost door Lecram
:
Anti-voetbal zijn, maar wel stiekem de wedstrijd bekijken. Ga toch alsjeblieft weg zeg met die misplaatste hypocrisie.
De hele avond heeft de kraamvisite op een droogje gezeten, want ik moest natuurlijk stiekem kijken. En dan natuurlijk wel bij de buren, want thuis kan het niet. En iedereen maar afvragen waar ik was.........

Aach, jij baalt er wel van dat ze verloren hebben zo te zien?Oorspronkelijk gepost door SabraOorspronkelijk gepost door Lecram
:
Anti-voetbal zijn, maar wel stiekem de wedstrijd bekijken. Ga toch alsjeblieft weg zeg met die misplaatste hypocrisie.
Re: Oranjegekte
Bij ons is het weer 'bal'. Ik werk bij de overheid. Onlangs is er een vergadering geweest van 'de bazen' en die hebben besloten dat, als Nederland eventueel de kwartfinale haalt, en die kwartfinale wordt op vrijdag om 16.00 uur gevoetbald, dat iedereen om 15.00 uur naar huis mag om de wedstrijd thuis te zien
.
Onbegrijpelijk. Als je naar de dokter moet onder werktijd kost het je vrije tijd, maar voor voetbal wordt alvast maar vantevoren besloten dat iedereen weg mag...

Onbegrijpelijk. Als je naar de dokter moet onder werktijd kost het je vrije tijd, maar voor voetbal wordt alvast maar vantevoren besloten dat iedereen weg mag...
En dan vinden ze het ook nog gek dat mensen zure grapjes maken over ambtenaren...Erasmiaan schreef:Onbegrijpelijk. Als je naar de dokter moet onder werktijd kost het je vrije tijd, maar voor voetbal wordt alvast maar vantevoren besloten dat iedereen weg mag...
~~Soli Deo Gloria~~
Nee hoor, daar doen ze zelf aan meeHendrikus schreef:En dan vinden ze het ook nog gek dat mensen zure grapjes maken over ambtenaren...Erasmiaan schreef:Onbegrijpelijk. Als je naar de dokter moet onder werktijd kost het je vrije tijd, maar voor voetbal wordt alvast maar vantevoren besloten dat iedereen weg mag...

Je weet toch wel hoe een ambtenaar knipoogt, hè?
Als ik om drie uur naar huis mag, ga ik niet vragen waarom.
Maar de historie vermeldt niet of het al of niet eigen tijd is.

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Uiteraard niet! Koning voetbal mag de overheid wat kosten!refo schreef:Als ik om drie uur naar huis mag, ga ik niet vragen waarom.![]()