Oranjegekte

kridje
Contacteer:

Bericht door kridje »

Ik heb het al in een andere topic aangegeven (Pim ook), maar ga eens na hoeveel er tijdens voetbal wordt gevloekt! Er is altijd een vloekende partij door deze gekte!
Moeten we deze gekte dan gaan ondersteunen door ons in voetbal te gaan verdiepen!
Ga eens na wat vloeken is! Volgens mij kan een christen dan alleen maar tegen voetbal zijn.
En zeg nou niet dat je niks te maken heb met andere mensen! Slap excuus want deze mensen ondersteun je wel door mee te kijken en te doen! Vreselijk!
Jelle

Bericht door Jelle »

Daar heb je helemaal gelijk mee Kridje.
Ik weet van voetballen zoveel dat de bal in het doel moet maar daar stopt dan ook verder mijn kennis van het voetbal.
Waarschijnlijk ook omdat ik het zelf ook helemaal niets heb met voetballen.
Alleen de verdwazing om het hele gebeuren staat me al tegen, maar helaas moeten we vaststellen dat deze gekte niet alleen voetbal betreft maar ook de wielrennerij en de olympische spelen.
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Mensen, ik heb zojuist vernomen dat we van die voetbalellende verlost zijn. Dus zondag GEEN finale met Nederland erin.

:bou::bou::bou::bou::bou:

Heerlijk he Lecram. :D kunnen ze weer overgaan tot de orde van de dag.
Alhoewel ik het wel jammer vind dat het morgenavond weer veel drukker op straat is, terwijl ik vanavond wel geniet van de heerlijke rust.:D
Ik heb me rot gelopen vanavond :#

De ene visite na de andere. Aan de ene kant zou ik blij zijn als die kraamtijd voorbij is.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Jelle
Mensen, ik heb zojuist vernomen dat we van die voetbalellende verlost zijn. Dus zondag GEEN finale met Nederland erin.

:bou::bou::bou::bou::bou:

Heerlijk he Lecram. :D kunnen ze weer overgaan tot de orde van de dag.
Alhoewel ik het wel jammer vind dat het morgenavond weer veel drukker op straat is, terwijl ik vanavond wel geniet van de heerlijke rust.:D
Ik heb me rot gelopen vanavond :#

De ene visite na de andere. Aan de ene kant zou ik blij zijn als die kraamtijd voorbij is.
:,:, ja jongen, na de lusten komen de lasten die het vaderschap met zich meebrengen. Maar troost je, ook hier komt als het goed is, weer een eind aan.
Ik hoop wel dat je Sietske toch wel oranje sokjes hebt aangetrokken he.:D

Vandaag moest ik eigenlijk wel lachen omdat er bij ons aan de overkant van de straat manne bezig waren in het plantsoen, om onkruid te schoffelen, waravan er twee waren die een oranje plastic kroon op hun hoofd droegen. Leeftijd van deze mensen rond de 55 jaar.:,:, ja ja, hoe ouder hoe gekker
Sabra

Bericht door Sabra »

:

Anti-voetbal zijn, maar wel stiekem de wedstrijd bekijken. Ga toch alsjeblieft weg zeg met die misplaatste hypocrisie.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Sabra
Anti-voetbal zijn, maar wel stiekem de wedstrijd bekijken. Ga toch alsjeblieft weg zeg met die misplaatste hypocrisie.
wat ben je chagrijnig zeg, is er iets? wil je er over praten misschien?
Lecram

Bericht door Lecram »

:

Heb je me nog door ook zeg :#

De hele avond heeft de kraamvisite op een droogje gezeten, want ik moest natuurlijk stiekem kijken. En dan natuurlijk wel bij de buren, want thuis kan het niet. En iedereen maar afvragen waar ik was.........
:(:(:(:(:(
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

:

Aach, jij baalt er wel van dat ze verloren hebben zo te zien?
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
refo

Bericht door refo »

Leuke term: misplaatste hypocrisie.

Als je die gaat ontleden hou je een compliment over. Of valt dat weer onder de categorie voorbarige vooronderstellingen?
Erasmiaan

Re: Oranjegekte

Bericht door Erasmiaan »

Bij ons is het weer 'bal'. Ik werk bij de overheid. Onlangs is er een vergadering geweest van 'de bazen' en die hebben besloten dat, als Nederland eventueel de kwartfinale haalt, en die kwartfinale wordt op vrijdag om 16.00 uur gevoetbald, dat iedereen om 15.00 uur naar huis mag om de wedstrijd thuis te zien :bobo .

Onbegrijpelijk. Als je naar de dokter moet onder werktijd kost het je vrije tijd, maar voor voetbal wordt alvast maar vantevoren besloten dat iedereen weg mag...
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Erasmiaan schreef:Onbegrijpelijk. Als je naar de dokter moet onder werktijd kost het je vrije tijd, maar voor voetbal wordt alvast maar vantevoren besloten dat iedereen weg mag...
En dan vinden ze het ook nog gek dat mensen zure grapjes maken over ambtenaren...
~~Soli Deo Gloria~~
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

Hendrikus schreef:
Erasmiaan schreef:Onbegrijpelijk. Als je naar de dokter moet onder werktijd kost het je vrije tijd, maar voor voetbal wordt alvast maar vantevoren besloten dat iedereen weg mag...
En dan vinden ze het ook nog gek dat mensen zure grapjes maken over ambtenaren...
Nee hoor, daar doen ze zelf aan mee ;)

Je weet toch wel hoe een ambtenaar knipoogt, hè?
refo

Bericht door refo »

Als ik om drie uur naar huis mag, ga ik niet vragen waarom. :jongle

Maar de historie vermeldt niet of het al of niet eigen tijd is.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Erasmiaan

Bericht door Erasmiaan »

refo schreef:Als ik om drie uur naar huis mag, ga ik niet vragen waarom. :jongle

Maar de historie vermeldt niet of het al of niet eigen tijd is.
Uiteraard niet! Koning voetbal mag de overheid wat kosten!
Gesloten