jaja, vast van Kerry aanhangers.Oorspronkelijk gepost door refo
Who won the second presidential debate?
President Bush 21% 77620 votes
John Kerry 77% 289620 votes
Evenly matched 2% 9206 votes
Total: 376446 votes
Bush of Kerry?
Oorspronkelijk gepost door Matthijs
Bush gaat winnen mensen!
ik hoop het met je matthijs,
maar ik ben er nog niet zo zeker van:#:#:#:#
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Interessante beschuldiging richting Bush, zou dit waar zijn?
Een videofilm die onlangs door het Bush team is uitgegeven, heet 'Changing World.' Wat op het eerste gezicht een warme en schattige video lijkt, blijkt bij beeld voor beeld afspoelen via Final Cut Pro een overvloed aan sublimalen te onthullen. Deze subliminalen of beelden die het onderbewuste begrijpt, maar niet worden herkend door het bewuste verstand, zijn erg verontrustend. Uiteindelijk telde ik 32 beelden die van alles tonen, variërend van: schedel en botten, ontelbare gezichten van buitenaardsen, mannen in lange regenjassen, mysterieuze mannen in zwart die voor onaantoonbare redenen in willekeurige kaders, gordijnen die veranderen in mensengezichten,
namaakwapens tegen hoofden, bommen die op de achtergrond afgaan, orale sex, etc.
de techniek is al heel lang bekend, limosa, heb weleens het voorbeeld gehoord van bep. frisdrankmerken die in de bioscoop op deze manier 'verwerkt' werden in films, en prompt in de pauze meer verkocht. En ik kan me voorstellen dat, nu beide teams alles uit de kast trekken om te winnen, er zulke middelen gebruikt worden.
Maar misschien is het een even belachelijke beschuldiging als dat zendertje op Bush' rug, we zijn veel te afhankelijk van 'experts', om hier zelf een oordeel over te kunnen vellen. En dat geldt voor heel veel eigenlijk.
Maar misschien is het een even belachelijke beschuldiging als dat zendertje op Bush' rug, we zijn veel te afhankelijk van 'experts', om hier zelf een oordeel over te kunnen vellen. En dat geldt voor heel veel eigenlijk.
-
- Contacteer:
Oorspronkelijk gepost door canadian woman
zoals jullie weten wonen wij in canada. dus wat dichter bij het "campagnevuur". Een van mn dcohters is ook erg "pro US", heel leuk om te volgen. We hebben ook familie in de US. Een van mn broertjes is echt voor Bush, die eet dus echt geen ketchup!
(Kerry's vrouw is eigenaar van de HEINZ-fabriek!!!)
Zo mag ik het horen. Bush for president
Wij mogen ons hier verheugen in de belangstelling van zowel het Bush als Kerry camp. Elke week is hier wel een van hen aan het campagne voeren. Het schijnt dat beiden denken hier te kunnen winnen! OOk krijgt de locale zender hier op het moment een top bedrag aan inkomsten voor TV spots binnen! Ik stem voor Bush, omdat het alternatief zo matig is........
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty