Wat voor auto rijden wij?
-
interesse in een 147 diesel???Oorspronkelijk gepost door JelleMijn favorite merk is altijd Alfa Romeo. alleen het gekke is dat ik er nooit een gehad heb, terwijl ik altijd wel vind dat ze zeer mooie modellen maken en goede rijeigenschappen hebben.Oorspronkelijk gepost door Bourdon
laten we het eens over andere merken gaan hebben (niet dat ik er verstand van heb:P) maar ehm.....citroën? de xm en c5 is wel erg leuk:D
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
-
Donkerblauw is ook warm in de zomer. Wij hadden een donkerblauwe auto, en die hebben we een keer gebruikt voor een jubileum. We hadden er allemaal ballonnen aangehangen, stond heel leuk maar aan het eind van de zomerdag waren de ballonnen allemaal kapot, en de rubber was gesmolten op de lak.
Be yourself, there are plenty of others.
:t oh vandaar dat ik het altijd zo heet heb in de auto!! Maar ik heb straks airco dus ook dat is beter!!Oorspronkelijk gepost door Marjan
Donkerblauw is ook warm in de zomer. Wij hadden een donkerblauwe auto, en die hebben we een keer gebruikt voor een jubileum. We hadden er allemaal ballonnen aangehangen, stond heel leuk maar aan het eind van de zomerdag waren de ballonnen allemaal kapot, en de rubber was gesmolten op de lak.
Tja, het moge bekend zijn dat ik een Renault 19 heb. Niet zo nieuw en duur als die van jullie zijn, en ook zonder airco. Maar eigenlijk heb ik het afgelopen vakantie helemaal niet gemist. Als het warm is draai je het raampje wel open. En met airco is het verschil zo groot, als je uitstapt. Ook al zet je hem van te voren uit. Natuurlijk heeft het genoeg voordelen, zal ik niet ontkennen. Vergeet de airco in de winter ook niet te gebruiken!
Als eerste is het voor het systeem goed om hem regelmatig te gebruiken. Anders kunnen er rubbers uitdrogen, en krijg je lekkage in het systeem.
Tweede reden is dat je beslagen ramen zo droog zijn. Ideaal!
Als eerste is het voor het systeem goed om hem regelmatig te gebruiken. Anders kunnen er rubbers uitdrogen, en krijg je lekkage in het systeem.
Tweede reden is dat je beslagen ramen zo droog zijn. Ideaal!
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Wij hebben wel airco in de auto, en we gebruiken 'm ook regelmatig want je wil niet weten hoe het gaat ruiken in de auto als je's zomers kaasvervoert.
Het vervelende is, dat de airco altijd zo'n kelderlucht verspreidt. De garage heeft 'm al eens doorgespoten met een luchtje, dat helpt even (hoewel het luchtje ook smerig is) maar dan komt de kelderlucht weer.
Het vervelende is, dat de airco altijd zo'n kelderlucht verspreidt. De garage heeft 'm al eens doorgespoten met een luchtje, dat helpt even (hoewel het luchtje ook smerig is) maar dan komt de kelderlucht weer.
Be yourself, there are plenty of others.