OSW meeting
Het spijt me...
Ik ben één keer op een meeting geweest. Ik heb het als zeer positief ervaren. Maar ik moet jullie teleurstellen...
De laatste tijd ben ik ook niet meer zo heel actief op OSW. Dit heeft allerlei redenen. Veel namen zeggen me ook nog weinig! Maar geniet op OSW. Die tijd heb ik ook gehad!
Ik hoop dat jullie een fijne dag met z'n allen hebben.
Ik ben één keer op een meeting geweest. Ik heb het als zeer positief ervaren. Maar ik moet jullie teleurstellen...
De laatste tijd ben ik ook niet meer zo heel actief op OSW. Dit heeft allerlei redenen. Veel namen zeggen me ook nog weinig! Maar geniet op OSW. Die tijd heb ik ook gehad!
Ik hoop dat jullie een fijne dag met z'n allen hebben.
Kislev geen gezeur. OSW gaat voor het meisje. Je mag haar meenemen trouwens. (tis toch wat, net een paar weken verkering en nu al zo onder de plak :t)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
- ndonselaar
- Contacteer:
Nou nee hoor. Ik heb hier geen kennissen of vrienden rond lopen op dit forum (niet negatief bedoeld hoor)...Oorspronkelijk gepost door Jelle
Nou ik had wel een kennis willen maken met Pippie en haar aapje. Anna is dat nu Aapje van ons forum?:D
Als je een keer kennis met mij wilt maken. Dan zal ik zeggen: Maar een afspraak. (het zij hier of het zij in Gouda) :bo