Welk boek ben je nu aan het lezen? [2]

Kokje

Bericht door Kokje »

Oorspronkelijk gepost door Miscanthus
Oorspronkelijk gepost door Mariken
Oorspronkelijk gepost door Kokje
Knielen op een bed violen - Jan Siebelink
Mooi!!!
Ik heb het idee dat Ds Paauwe wel erg negatief wordt neergezet. Is dat zo?
Ik ben de naam van ds. Paauwe zelf nog niet tegengekomen in het boek (heb het nog niet helemaal uit). Het is wel triest om te lezen hoe een huwelijk en een gezin kapot KUNNEN gaan door zo'n 'groepering'.

Hebben hier nog meer mensen dit boek gelezen? Ben benieuwd wat jullier ervan vinden!

[Aangepast op 25/4/05 door Kokje]
Hil

Bericht door Hil »

Ik ben het boek: eeuwige beloning van Randy Alcorn aan het lezen. Apart maar verhelderend!!
Mariken

Bericht door Mariken »

Oorspronkelijk gepost door Mariken
Knielen op een bed violen - Jan Siebelink
Mooi!!!
Ik heb het idee dat Ds Paauwe wel erg negatief wordt neergezet. Is dat zo?
Ik ben de naam van ds. Paauwe zelf nog niet tegengekomen in het boek (heb het nog niet helemaal uit). Het is wel triest om te lezen hoe een huwelijk en een gezin kapot KUNNEN gaan door zo'n 'groepering'.

Hebben hier nog meer mensen dit boek gelezen? Ben benieuwd wat jullier ervan vinden!

[Aangepast op 25/4/05 door Kokje]
Ik ben erin bezig.
ruchama

Bericht door ruchama »

Ik lees: Aldus sprak Zarathoestra, maar ik weet niet of ik blz. 50 haal......
Lambertus

Bericht door Lambertus »

eigenlijk niets ! jammer genoeg ! Ik heb morgen vrij en ga weer eens lekker in de stad struinen en wie weet kom ik weer wat tegen

Ik kijk best best wel veel dvd eigenlijk de laatste tijd daar heb je ook hele goede films in weet je wel !

tja het enige boek wat ik dagelijks probeer te lezen ...en het schiet er de laatste tijd behoorlijk bij in is de Bijbel.

oja me leerboek Italiaans probeer ik ook te lezen maar net zoals met de bijbel het schiet erbij in

tja ik weet het tis niet goed maar ja werkdagen van 12 uur draaien vanwege een project is ook niet goed !!! Af en toe kijk en schrijf ik hier ff maar geloof me het merendeel wordt op kantoor in de rook pauzes gedaan

En nu zit ik thuis de administratie te doen classic FM op de achtergrond en hopend dat ze me vanavond of vanacht niet bellen !!! (anders is me vrije dag morgen ook naar de .......
Marjan

Bericht door Marjan »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus
tja het enige boek wat ik dagelijks probeer te lezen ...en het schiet er de laatste tijd behoorlijk bij in is de Bijbel.

oja me leerboek Italiaans probeer ik ook te lezen maar net zoals met de bijbel het schiet erbij in
De Bijbel in het Italiaans? :eur
Be yourself, there are plenty of others.
Hil

Bericht door Hil »

Oorspronkelijk gepost door Lambertus

En nu zit ik thuis de administratie te doen classic FM op de achtergrond en hopend dat ze me vanavond of vanacht niet bellen !!! (anders is me vrije dag morgen ook naar de .......
Je mag best het woord Filistijnen hier gebruiken hoor :p
Billy

Bericht door Billy »

Geografie van Goed en Kwaad.

auteur: Andreas Kinneging

tevens aan het lezen:

SAMEN ZWAK , pleidooien tegen de Europese grondwet, diverse auteurs, samenstelling BJ Spruyt
"Indien het hier in 't Vaderland zoo gelegen is, dat men de waarheid niet mag spreken, zoo ist er ellendig gesteld. Nochtans zal ik die spreken, zoo lang als mijn oogen open staan."

Michiel Adriaanszoon de Ruyter
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Een rivier in de woestijn van Adriënne Holst-Romijn

Tot nu toe heel mooi en veel herkenbare dingen.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
vlinder

Bericht door vlinder »

Mannen komen van mars, vrouwen van venus, van John Gray,

Nu snap ik eindelijk waarom mannen te beroerd zijn om..........

:,:,grappie hoor, komt veel op het zelfde neer vind ik, maar ook wel nieuwe dingen voor mij.

Ook ben ik Met hart en mond van ds. V. Aals aan het lezen. Net begonnen en daarna bij memento laten liggen sja.......

ga ik volgende week weer in verder.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

Oorspronkelijk gepost door vlinderOok ben ik Met hart en mond van ds. V. Aals aan het lezen. Net begonnen en daarna bij memento laten liggen sja.......

....Als je ondertussen maar doorgaat met hart en mond....en daarmee niet wacht ot volgende week ;)
vlinder

Bericht door vlinder »

Oorspronkelijk gepost door vlinderOok ben ik Met hart en mond van ds. V. Aals aan het lezen. Net begonnen en daarna bij memento laten liggen sja.......

....Als je ondertussen maar doorgaat met hart en mond....en daarmee niet wacht ot volgende week ;)
;) Dat zou ik niet eens willen.....en kunnen....:eur
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Oorspronkelijk gepost door vlinder
Mannen komen van mars, vrouwen van venus, van John Gray,

Nu snap ik eindelijk waarom mannen te beroerd zijn om..........

:,:,grappie hoor, komt veel op het zelfde neer vind ik, maar ook wel nieuwe dingen voor mij.
Ik ben er ooit ook eens in begonnen, maar ach ik vond het toch een beetje onzin. Gewoon zijn uitgangspunt al.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Miscanthus

Bericht door Miscanthus »

De inzet van de Catechismus door Dr J.G. Woelderink.
nicname

Bericht door nicname »

Leuke!:u
Gesloten