Wandelen

Eloesje

Re: Wandelen

Bericht door Eloesje »

Ik zag niet iets moois maar tijdens onze wandeling door het bos vloog de hond opeens een greppel over. Toen wij goed keken zagen we bloedsporen. Natuurlijk ook de greppel over gesprongen, lag er iets verderop een dood reebokje, half opgegeten. Best confronterend, zo'n mooi reebokje half opgegeten zo midden in de mooie natuur.
Arja

Bericht door Arja »

Eloesje schreef: Vandaag, 14:00 Ik zag niet iets moois maar tijdens onze wandeling door het bos vloog de hond opeens een greppel over. Toen wij goed keken zagen we bloedsporen. Natuurlijk ook de greppel over gesprongen, lag er iets verderop een dood reebokje, half opgegeten. Best confronterend, zo'n mooi reebokje half opgegeten zo midden in de mooie natuur.
O ... Dat is echt niet leuk. Wie eet er nu een reebok op. Alleen de wolf toch?
Niet leuk om te zien.
newton

Bericht door newton »

Het is wat frisjes, maar verder wel prachtig wandelen aan de kust van Essex. Dit was Dengie National Nature Reserve
Bijlagen
IMG_7215 (1).jpeg
IMG_7215 (1).jpeg (802.09 KiB) 226 keer bekeken
Eloesje

Bericht door Eloesje »

Arja schreef: Vandaag, 14:19
Eloesje schreef: Vandaag, 14:00 Ik zag niet iets moois maar tijdens onze wandeling door het bos vloog de hond opeens een greppel over. Toen wij goed keken zagen we bloedsporen. Natuurlijk ook de greppel over gesprongen, lag er iets verderop een dood reebokje, half opgegeten. Best confronterend, zo'n mooi reebokje half opgegeten zo midden in de mooie natuur.
O ... Dat is echt niet leuk. Wie eet er nu een reebok op. Alleen de wolf toch?
Niet leuk om te zien.
Ik denk een vos, er lopen hier volgens mij geen wolven maar je weet tegenwoordig nooit.
Anselmus

Bericht door Anselmus »

Charles schreef: Vandaag, 10:19 Deze schoenen (Timberland 6 inch boots) zijn waterdicht. Dus warme en droge voeten na de wandeling. Wegzetten zodat ze kunnen opdrogen en daarna met grove borstel de modder eraf vegen.

Ik kwam hier om dit te delen, mooi artikel in RD over wandelen in Schotland.
https://www.rd.nl/artikel/1139085-wande ... ghland-way
Wij wandelden eens in de Highlands. Prachtige natuur, urenlang wandelen zonder iemand tegen te komen, na een regenbui waren sommige stroompjes zo breed geworden dat oversteken met droge voeten niet meer ging. Het hoogtepunt was voor ons wandelen op Isle of Skye, prachtig groen, mede door de vele regen het hele jaar door.

De Ben Nevis beklimmen was een mooie klim met een teleurstellend uitzicht: dikke regenwolken met een zicht van tien meter, geen droge draad meer aan ons lijf, maar toch een onvergetelijke ervaring!
Fides Quaerens Intellectum
Henk J

Bericht door Henk J »

Arja schreef: Vandaag, 11:27 Leuk, dat artikel. Ik ga de krant uit de papier container halen nu.
Had hem niet gelezen.

Wie heeft er gewandeld deze week?
Wat was het mooiste dat je zag?
Gewandeld in Noorwegen deze week, alleen maar sneeuw. Echt prachtig hier, mooiste was een bevroren meer tussen de bergen denk ik.
helma

Bericht door helma »

Wij wandelden gister een paar uur in de Amsterdamse waterleidingduinen.
Van de duizenden herten die er een jaar of wat geleden nog liepen zijn er nog geen duizend meer over. En dat was merkbaar.
Het zal vast beter zijn maar ik vind het toch wel jammer dat er zóveel afgeschoten zijn.
Verder blijft het een prachtig natuurgebied om te wandelen
Daarna over het strand gewandeld bij Zandvoort.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Arja

Bericht door Arja »

Henk J schreef: Vandaag, 19:05
Arja schreef: Vandaag, 11:27 Leuk, dat artikel. Ik ga de krant uit de papier container halen nu.
Had hem niet gelezen.

Wie heeft er gewandeld deze week?
Wat was het mooiste dat je zag?
Gewandeld in Noorwegen deze week, alleen maar sneeuw. Echt prachtig hier, mooiste was een bevroren meer tussen de bergen denk ik.
Aaaah, heb je foto's
Zou het wel willen zien.
Plaats reactie