Wat doen we vandaag?

Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door vlinder »

henriët schreef:Heerlijk met m'n zusje en onze vier baby's gezwommen!
:haha :haha

:super
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door Lourens »

Vandaag in het teken van boodschappen voor het weekend en wat extra dingetjes.
Verder misschien nog een muurtje behangen.

Vanavond verder met het bewerken van een huwelijksvideo.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door JolandaOudshoorn »

Boodschappen, was, vaat, en allerlei andere huishoudelijke zaken.
Tussen de bedrijven door verder voor mijn studie en stage.
Ondertussen ook mijzelf in de gaten houden, ik krijg uitvalsverschijnselen. Volgende week maar eens langs de huisarts.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door helma »

JolandaOudshoorn schreef:Boodschappen, was, vaat, en allerlei andere huishoudelijke zaken.
Tussen de bedrijven door verder voor mijn studie en stage.
Ondertussen ook mijzelf in de gaten houden, ik krijg uitvalsverschijnselen. Volgende week maar eens langs de huisarts.

oh oh. je bent ook veel te druk meis...
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33490
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door Tiberius »

henriët schreef:Heerlijk met m'n zusje en onze vier baby's gezwommen!
In dat geval dubbel gefeliciteerd!
Mara
Berichten: 23142
Lid geworden op: 15 jun 2010, 15:54

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door Mara »

JolandaOudshoorn schreef:Boodschappen, was, vaat, en allerlei andere huishoudelijke zaken.
Tussen de bedrijven door verder voor mijn studie en stage.
Ondertussen ook mijzelf in de gaten houden, ik krijg uitvalsverschijnselen. Volgende week maar eens langs de huisarts.
Wat eng Jolanda :oO hopelijk zijn het kortdurende? Maar evengoed, dit wel serieus nemen!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10537
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door Zita »

TAF schreef:vandaag een dag,... niks behalve mijn huishouden
morgen een dag.. niks behalve mijn huishouden
zondag een dag... kerk en een korte verjaarsvisite..

soms... is alleenstaande zijn vervelender dan andere dagen..
had afspraken staan maar die mensen waren ziek of hebben om andere redenen afgezegd.
waardoor ik nu met een groot leeg gat zit in mijn agenda...
Maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om je in je eentje te vermaken? Hobby's, klussen, werk, vrienden enzovoorts?
Gebruikersavatar
TAF
Berichten: 363
Lid geworden op: 19 okt 2011, 11:29

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door TAF »

Zita schreef:
TAF schreef:vandaag een dag,... niks behalve mijn huishouden
morgen een dag.. niks behalve mijn huishouden
zondag een dag... kerk en een korte verjaarsvisite..

soms... is alleenstaande zijn vervelender dan andere dagen..
had afspraken staan maar die mensen waren ziek of hebben om andere redenen afgezegd.
waardoor ik nu met een groot leeg gat zit in mijn agenda...
Maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om je in je eentje te vermaken? Hobby's, klussen, werk, vrienden enzovoorts?
Vrienden : zoals vermeld ik had afspraken staan, maar die werden geannuleerd, en op zo korte termijn plant men dan niks nieuws. (immers de agenda's van hen met wie je dat zou willen doen staan dan ook vol)

Werk : helaas ben ik al 2 jaar tevergeefs op zoek naar werk, ik bid en hoop dat hieraan spoedig een einde komt.

Studie : ik zal dit zelf moeten betalen en moet werk vinden om dat te kunnen betalen

Klussen : zoals genoemd, ik doe mijn huishouden, daar heb je echter geen volle dagtaak aan 7 dagen per week, indien je verbouwingen bedoeld, tijd heb ik daarvoor genoeg, maar de financiale middelen niet.

Hobby's : ik speel piano, das 30 min oefenen per dag, verder dicht ik (zonder specefiek tijdsbestek daaraan te besteden, soms meer, soms minder) en speel ik soms een spelletje op de computer of post wat op een forum als dit. Ook lees ik wel, zij het dat me dat na een uurtje wel weer tegen gaat staan.
Leukere hobby's die mijn interesse hebben, waaronder : harp spelen/muziekles, boogschieten op een vereniging, extreme survival, kosten zonder uitzondering toch al snel honderd euro per maand, ruimte die ik niet heb.

Andere activiteiten : waar mogelijk probeer ik me in te zetten in evangelisatie acties, en me in te zetten als er medewerkers gevraagd worden om iets te organiseren.

Het is ook niet elke dag een gat.. ik heb aleen nu even een gat van een paar dagen..

vandaag maar een voorschot genomen op de grote schoonmaak, en wat ramen gaan zemen, en plinten afnemen.
Misschien straks een taart of cake bakken voor morgen (niet nodig, maar op een verjaardag gaat die vast wel op en iig heb ik dan wat te doen)
Laatst gewijzigd door TAF op 21 apr 2012, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door JolandaOudshoorn »

TAF schreef:
Zita schreef:
TAF schreef:vandaag een dag,... niks behalve mijn huishouden
morgen een dag.. niks behalve mijn huishouden
zondag een dag... kerk en een korte verjaarsvisite..

soms... is alleenstaande zijn vervelender dan andere dagen..
had afspraken staan maar die mensen waren ziek of hebben om andere redenen afgezegd.
waardoor ik nu met een groot leeg gat zit in mijn agenda...
Maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om je in je eentje te vermaken? Hobby's, klussen, werk, vrienden enzovoorts?
Vrienden : zoals vermeld ik had afspraken staan, maar die werden geannuleerd, en op zo korte termijn plant men dan niks nieuws. (immers de agenda's van hen met wie je dat zou willen doen staan dan ook vol)

Werk : helaas ben ik al 2 jaar tevergeefs op zoek naar werk, ik bid en hoop dat hieraan spoedig een einde komt.

Studie : ik zal dit zelf moeten betalen en moet werk vinden om dat te kunnen betalen

Klussen : zoals genoemd, ik doe mijn huishouden, daar heb je echter geen volle dagtaak aan 7 dagen per week, indien je verbouwingen bedoeld, tijd heb ik daarvoor genoeg, maar de financiale middelen niet.

Hobby's : ik speel piano, das 30 min oefenen per dag, verder dicht ik (zonder specefiek tijdsbestek daaraan te besteden, soms meer, soms minder) en speel ik soms een spelletje op de computer of post wat op een forum als dit. Ook lees ik wel, zij het dat me dat na een uurtje wel weer tegen gaat staan.
Leukere hobby's die mijn interesse hebben, waaronder : harp spelen/muziekles, boogschieten op een vereniging, extreme survival, kosten zonder uitzondering toch al snel honderd euro per maand, ruimte die ik niet heb.

Andere activiteiten : waar mogelijk probeer ik me in te zetten in evangelisatie acties, en me in te zetten als er medewerkers gevraagd worden om iets te organiseren.

Het is ook niet elke dag een gat.. ik heb aleen nu even een gat van een paar dagen..
Het is oneerlijk verdeeld, ik snak al maanden naar een gat in mijn agenda.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door JolandaOudshoorn »

helma schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Boodschappen, was, vaat, en allerlei andere huishoudelijke zaken.
Tussen de bedrijven door verder voor mijn studie en stage.
Ondertussen ook mijzelf in de gaten houden, ik krijg uitvalsverschijnselen. Volgende week maar eens langs de huisarts.

oh oh. je bent ook veel te druk meis...
Ja, dat weet ik. :ouin
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
TAF
Berichten: 363
Lid geworden op: 19 okt 2011, 11:29

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door TAF »

sja ik heb teveel van zulke gaten naar mijn smaak.. helaas schijnt het alleen mogelijk te zijn om het te druk of te rustig te hebben;) precies ertussenin komt weinig voor;)

overigens ws als ik werk vind en mijn studie weer kan gaan doen, is het ook gedaan met de gaten kwa tijd.
(wat niet wil zeggen dat emotioneel de gaten gedicht zijn.. integendeel dan moet ik zelfs afspraken af gaan zeggen, terwijl ik er voor mijn gevoel eigenlijk al te weinig heb)

Tijd maken is een ding, maar zorgen dat je voldoende Quality time krijgt (hetgene wat drukte draagbaar maakt) is het moeilijke...

Ik herrinner me dat nog wel... maandenlang nergens tijd voor door studie... en als je dan eindelijk vakantie hebt en smacht naar een beetje aandacht.... dan werkt iedereen om je heen en zit je treurig naar het plafond te staren voor een week, om daarna weer verder te moeten...

sja daar wil je wel van uitbranden..

Als je mijn recept tegen uitbranden wilt jolanda : niet minder werklast, maar :
-smorgens theeleuten met de buuv, en lekker vingerverven met nichtjes of andere kinderen.
(en de zooi gewoon lekker laten liggen, niet jouw zaak)
-smiddags heerlijk ongeneerd schoenen kopen met een goede vriendin en afsluiten met een dikke bosche bol op een terrasje
-savonds alleen samen met je geliefde, een paar kaarsjes, kaasjes en een flesje wijn..

een dagje als dat laad je weer op voor 4 weken..;)
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door huisman »

Niet echt vandaag maar afgelopen week en komende week hier aardig druk mee.

http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/ ... g_1_638603

Kijk vooral het filmpje en je zult begrijpen waarom ik na 30 jaar werken bij de luchtmacht het nog steeds geweldig naar mijn zin heb.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18768
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door helma »

na een leerzame zondag (met veel om over na te denken) vandaag de draad weer oppakken.
Eerst es baantjes wezen trekken; daarna bak koffie bij M&M en nu snel een ontbijtje en aan de slag!
Drukke week voor de boeg. Morgen mijn zus ophalen met haar gezin (Schiphol) en vrijdag jubileumfeest van mijn ouders.
2 dagen kwijt dus en die week erna de maandag gelijk Koninginnedag....(met een jarige in ons gezin)
Dat wordt aanpoten.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door huisman »

helma schreef:na een leerzame zondag (met veel om over na te denken) vandaag de draad weer oppakken.
Eerst es baantjes wezen trekken; daarna bak koffie bij M&M en nu snel een ontbijtje en aan de slag!
Drukke week voor de boeg. Morgen mijn zus ophalen met haar gezin (Schiphol) en vrijdag jubileumfeest van mijn ouders.
2 dagen kwijt dus en die week erna de maandag gelijk Koninginnedag....(met een jarige in ons gezin)
Dat wordt aanpoten.

....tot vrijdag dan :huhu
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Gebruikersavatar
huisman
Berichten: 17635
Lid geworden op: 12 nov 2009, 23:38

Re: Wat doen we vandaag ? [8]

Bericht door huisman »

Morgen ga ik met mijn geliefde vrouw stappen in het refodorp van de veluwe. :huhu (En boeken kopen)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Plaats reactie