henriët schreef:Heerlijk met m'n zusje en onze vier baby's gezwommen!

henriët schreef:Heerlijk met m'n zusje en onze vier baby's gezwommen!
JolandaOudshoorn schreef:Boodschappen, was, vaat, en allerlei andere huishoudelijke zaken.
Tussen de bedrijven door verder voor mijn studie en stage.
Ondertussen ook mijzelf in de gaten houden, ik krijg uitvalsverschijnselen. Volgende week maar eens langs de huisarts.
In dat geval dubbel gefeliciteerd!henriët schreef:Heerlijk met m'n zusje en onze vier baby's gezwommen!
Wat eng JolandaJolandaOudshoorn schreef:Boodschappen, was, vaat, en allerlei andere huishoudelijke zaken.
Ondertussen ook mijzelf in de gaten houden, ik krijg uitvalsverschijnselen. Volgende week maar eens langs de huisarts.
Maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om je in je eentje te vermaken? Hobby's, klussen, werk, vrienden enzovoorts?TAF schreef:vandaag een dag,... niks behalve mijn huishouden
morgen een dag.. niks behalve mijn huishouden
zondag een dag... kerk en een korte verjaarsvisite..
soms... is alleenstaande zijn vervelender dan andere dagen..
had afspraken staan maar die mensen waren ziek of hebben om andere redenen afgezegd.
waardoor ik nu met een groot leeg gat zit in mijn agenda...
Vrienden : zoals vermeld ik had afspraken staan, maar die werden geannuleerd, en op zo korte termijn plant men dan niks nieuws. (immers de agenda's van hen met wie je dat zou willen doen staan dan ook vol)Zita schreef:Maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om je in je eentje te vermaken? Hobby's, klussen, werk, vrienden enzovoorts?TAF schreef:vandaag een dag,... niks behalve mijn huishouden
had afspraken staan maar die mensen waren ziek of hebben om andere redenen afgezegd.
Het is oneerlijk verdeeld, ik snak al maanden naar een gat in mijn agenda.TAF schreef:Vrienden : zoals vermeld ik had afspraken staan, maar die werden geannuleerd, en op zo korte termijn plant men dan niks nieuws. (immers de agenda's van hen met wie je dat zou willen doen staan dan ook vol)Zita schreef:Maar het moet toch ook wel mogelijk zijn om je in je eentje te vermaken? Hobby's, klussen, werk, vrienden enzovoorts?TAF schreef:vandaag een dag,... niks behalve mijn huishouden
Werk : helaas ben ik al 2 jaar tevergeefs op zoek naar werk, ik bid en hoop dat hieraan spoedig een einde komt.
Studie : ik zal dit zelf moeten betalen en moet werk vinden om dat te kunnen betalen
Klussen : zoals genoemd, ik doe mijn huishouden, daar heb je echter geen volle dagtaak aan 7 dagen per week, indien je verbouwingen bedoeld, tijd heb ik daarvoor genoeg, maar de financiale middelen niet.
Hobby's : ik speel piano, das 30 min oefenen per dag, verder dicht ik (zonder specefiek tijdsbestek daaraan te besteden, soms meer, soms minder) en speel ik soms een spelletje op de computer of post wat op een forum als dit. Ook lees ik wel, zij het dat me dat na een uurtje wel weer tegen gaat staan.
Leukere hobby's die mijn interesse hebben, waaronder : harp spelen/muziekles, boogschieten op een vereniging, extreme survival, kosten zonder uitzondering toch al snel honderd euro per maand, ruimte die ik niet heb.
Andere activiteiten : waar mogelijk probeer ik me in te zetten in evangelisatie acties, en me in te zetten als er medewerkers gevraagd worden om iets te organiseren.
Het is ook niet elke dag een gat.. ik heb aleen nu even een gat van een paar dagen..
Ja, dat weet ik.helma schreef:JolandaOudshoorn schreef:Boodschappen, was, vaat, en allerlei andere huishoudelijke zaken.
oh oh. je bent ook veel te druk meis...
helma schreef:na een leerzame zondag (met veel om over na te denken) vandaag de draad weer oppakken.
Eerst es baantjes wezen trekken; daarna bak koffie bij M&M en nu snel een ontbijtje en aan de slag!
Drukke week voor de boeg. Morgen mijn zus ophalen met haar gezin (Schiphol) en vrijdag jubileumfeest van mijn ouders.
2 dagen kwijt dus en die week erna de maandag gelijk Koninginnedag....(met een jarige in ons gezin)
Dat wordt aanpoten.