O.Afgewezen schreef:Dat kan zijn, maar hier op het forum ben je 'Eilander', en niet 'een' eilander.eilander schreef:Zeker wel. Ik heet geen Eilander, ik ben er een.Luther schreef:En bij een naam hoort nu eenmaal een hoofdletter; een nickname is geen zelfstandig naamwoord.
Zou je weer dezelfde nick kiezen? waarom wel/niet?
Re: Zou je weer dezelfde nick kiezen? waarom wel/niet?
ik heb geen problemen met mijn huidige bijnaam : taf (zonder hoofdletters ja)
(al weten weinigen waar die afkorting voor staat, het heeft een bepaald verleden en lading die bij me past)
op andere forums heb ik wel eens de bijnaam LonelyPoet gebruikt.. past op een andere manier ook, maar komt meteen zo neerslachtig over.. en dat zou alleen maar kandidaten die me een MarriedPoet zou kunnen maken afstoten nietwaar;)
Voor hen die zich tegen de verengelsing van onze taal verzetten , misschien een huid(skin) instaleren die de taal van deze vergaderplaats(forum) aanpast;)
nickname = bijnaam
Smilies = lachebekjes
Chat(room) = Gespreksruimte
Topic = Onderwerp
Off-Topic = Afdwalend
Mod(erator) = Beheerder
enzovoorts;)
maar in dat geval zo mijn bijnaam op het forum d.a.f. worden inplaats van t.a.f
en dat klinkt een beetje te gammel, nietwaar;)
(al weten weinigen waar die afkorting voor staat, het heeft een bepaald verleden en lading die bij me past)
op andere forums heb ik wel eens de bijnaam LonelyPoet gebruikt.. past op een andere manier ook, maar komt meteen zo neerslachtig over.. en dat zou alleen maar kandidaten die me een MarriedPoet zou kunnen maken afstoten nietwaar;)
Voor hen die zich tegen de verengelsing van onze taal verzetten , misschien een huid(skin) instaleren die de taal van deze vergaderplaats(forum) aanpast;)
nickname = bijnaam
Smilies = lachebekjes
Topic = Onderwerp
Off-Topic = Afdwalend
Mod(erator) = Beheerder
enzovoorts;)
- MarthaMartha
de alleengaande forummer?TAF schreef:ik heb geen problemen met mijn huidige bijnaam : taf (zonder hoofdletters ja)
nickname = bijnaam
Smilies = lachebekjes
Topic = Onderwerp
Off-Topic = Afdwalend
Mod(erator) = Beheerder
enzovoorts;)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ik heb mij inmiddels een nieuwe nick aangemeten. 

Ik denk er ook wel eens over.Afgewezen schreef:Ik heb mij inmiddels een nieuwe nick aangemeten.

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Mijn nick bevalt me wel. Ik vermoed niet dat het ooit vrouwtje zal worden. Dan moet ik het spoor wel erg bijster raken.
- Niet meer zo actief -
Je word bijna altijd weer herkendMara schreef:Ik denk er ook wel eens over.Afgewezen schreef:Ik heb mij inmiddels een nieuwe nick aangemeten.

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
of je moet net als ik gewoon bijna niets postenOrchidee schreef:Je word bijna altijd weer herkendMara schreef:Ik denk er ook wel eens over.Afgewezen schreef:Ik heb mij inmiddels een nieuwe nick aangemeten.

Waarom maak je dan een nick aan, als je toch niet (veel) post?
- Niet meer zo actief -
Het blijft natuurlijk wel een wonderlijk gezicht: een pratend forum...Est schreef:of je moet net als ik gewoon bijna niets postenOrchidee schreef:Je word bijna altijd weer herkendMara schreef:Ik denk er ook wel eens over.Afgewezen schreef:Ik heb mij inmiddels een nieuwe nick aangemeten.

Klopt. Evenals de "plaatjes" van mensen die overlang dood zijn.Mister schreef:Het blijft natuurlijk wel een wonderlijk gezicht: een pratend forum...
Zo mocht ik dat vroeger van mijn moeder niet zeggen, ik heb geleerd dat mensen overleden zijn.
Maar die plaatjes en nicks verbazen mij ook wel eens.
- Niet meer zo actief -
Misschien wel, dus maar niet doen dan.Orchidee schreef:Je word bijna altijd weer herkendMara schreef:Ik denk er ook wel eens over.Afgewezen schreef:Ik heb mij inmiddels een nieuwe nick aangemeten.

Of gewoon zeggen: daar ben ik weer, maar ik heet nu.....
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
Ik wel, 'k weet anders niet wat 'k zou moeten kiezen
Waarom moet het sterven zo nodig verbloemd worden, vraag ik me dan af. De bijbel spreekt toch duidelijk over de dood? Maar ik heb dat ook wel gehoord, inderdaad.Mannetje schreef:Zo mocht ik dat vroeger van mijn moeder niet zeggen, ik heb geleerd dat mensen overleden zijn.
Niets mis met het woord overlijden, maar dat is toch feitelijk een woord dat niet bij ieder sterven gezegd kan worden, als we de twee wegen serieus nemen.