Je trekt wel ineens een bizarre conclusie, als ik eerlijk mag zijn...Mara schreef:Ik vraag me af of je dan het goede beroep hebt gekozenJe straalt bepaald niet echt geduld uit voor de zwakkeren onder ons.

Je trekt wel ineens een bizarre conclusie, als ik eerlijk mag zijn...Mara schreef:Ik vraag me af of je dan het goede beroep hebt gekozenJe straalt bepaald niet echt geduld uit voor de zwakkeren onder ons.
Bij mij borrelde eerlijk gezegd dezelfde gedachten op toen ik de reactie las waarop Mara antwoordde.Ichtus schreef:Je trekt wel ineens een bizarre conclusie, als ik eerlijk mag zijn...Mara schreef:Ik vraag me af of je dan het goede beroep hebt gekozenJe straalt bepaald niet echt geduld uit voor de zwakkeren onder ons.
refo schreef:Vandaag heb ik in opdracht van de aardlekschakelaar in de schuur alle lichtpunten nagelopen. Hielp niet.
Daarna in de bijkeuken (zelfde groep) begonnen met loskoppelen. Eerste contactdoos was prijs. Een draad was ooit te ver afgestript en maakte contact met een metalen huisje wat in de muur geschroefd zat. Dat zat vermoedelijk al jaren zo, want dat lichtpunt heb ik nog nooit los gehad.
Toch goed zo'n aardlekschakelaar, want de stop deed of er niets aan de hand was.
albion schreef:refo schreef:Vandaag heb ik in opdracht van de aardlekschakelaar in de schuur alle lichtpunten nagelopen. Hielp niet.
Daarna in de bijkeuken (zelfde groep) begonnen met loskoppelen. Eerste contactdoos was prijs. Een draad was ooit te ver afgestript en maakte contact met een metalen huisje wat in de muur geschroefd zat. Dat zat vermoedelijk al jaren zo, want dat lichtpunt heb ik nog nooit los gehad.
Toch goed zo'n aardlekschakelaar, want de stop deed of er niets aan de hand was.
Nu ik dit lees denk ik aan een leerlinge bij ons op school. Haar zusje (10) stond onder de douche en stond plotseling onder stroom (2e graad verbrand) ligt nu in Rotterdam. Dat kwam ook omdat men
een draadje vergeten was en iedere keer ging er iets kapot, maar niemand kwam er achter wat er precies aan de hand was. Nu kwam de waterleidin onder stroom terwijl het kind aan het douchen was.
Ai, dat is lelijk. En dat had nog veel erger gekund. Geen aardlekschakelaar?albion schreef:refo schreef:Vandaag heb ik in opdracht van de aardlekschakelaar in de schuur alle lichtpunten nagelopen. Hielp niet.
Nu ik dit lees denk ik aan een leerlinge bij ons op school. Haar zusje (10) stond onder de douche en stond plotseling onder stroom (2e graad verbrand) ligt nu in Rotterdam. Dat kwam ook omdat men
een draadje vergeten was en iedere keer ging er iets kapot, maar niemand kwam er achter wat er precies aan de hand was. Nu kwam de waterleidin onder stroom terwijl het kind aan het douchen was.
Sterkte!JolandaOudshoorn schreef:We hebben mijn oma vandaag begraven. Er kwam nog een forumster haar medeleven betuigen, wat zeer op prijs werd gesteld, door zowel mij als mijn ouders! Bedankt!!!
refo schreef:Ai, dat is lelijk. En dat had nog veel erger gekund. Geen aardlekschakelaar?albion schreef:refo schreef:Vandaag heb ik in opdracht van de aardlekschakelaar in de schuur alle lichtpunten nagelopen. Hielp niet.
Wij hebben een oud huis en hebben pas sinds vorig jaar aardelkschakelaars. We hadden een probleem wat (voor mij) onoplosbaar was. Toen heeft een electricien het opgelost en hij wees meteen op het ontbreken van die schakelaars.
Nu hebben we een halfjaar die schakelaars en zie: het is nutiig geweest.
In de bijkeuken staan mensen natte jassen uit te doen. Blijkbaar is de muur toch wat gaan geleiden door nattigheid.
Succes met alle klussen!Lourens schreef:Zo eerst met mijn dochter naar de huisarts.
Daarna hier in huis wat huishoudelijke klussen oppakken.
We beginnen met de wasmachine te vullen, daarna vegen en zuigen
Vervolgens de strijkplank in de kamer en dan zal ik even wat wegwerken.
O ja er moet ook nog boodschappen gedaan worden.
Mmmmmmm...... wat zullen we eten, wat ook een grieppatient mag hebben.
Maar we hebben er ook nog een vandaag die mag kiezen wat we eten.henriët schreef:Succes met alle klussen!Lourens schreef:Zo eerst met mijn dochter naar de huisarts.
Daarna hier in huis wat huishoudelijke klussen oppakken.
We beginnen met de wasmachine te vullen, daarna vegen en zuigen
Vervolgens de strijkplank in de kamer en dan zal ik even wat wegwerken.
O ja er moet ook nog boodschappen gedaan worden.
Mmmmmmm...... wat zullen we eten, wat ook een grieppatient mag hebben.
Een kippesoepje is lekker licht voor een grieppatiënte.
Beterschap voor de zieken!