Sterkte en Gods nabijheid en kracht!fluitje schreef:Zojuist mijn zoon uit het ziekenhuis opgehaald.
Vanmiddag even medicijnen halen en verder weet ik het niet. Heb eigenlijk nergens zin in.
Denk dat het gebeurde van binnen meer indruk heeft gemaakt dan van buiten lijkt.
Gelukkig kunnen we er goed over praten en overgeven.
Wat doen we vandaag ? [6]
Re: Wat doen we vandaag ? [6]
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Las het gisterenavond laat wat er gebeurd was.fluitje schreef:Zojuist mijn zoon uit het ziekenhuis opgehaald.
Vanmiddag even medicijnen halen en verder weet ik het niet. Heb eigenlijk nergens zin in.
Denk dat het gebeurde van binnen meer indruk heeft gemaakt dan van buiten lijkt.
Ik dacht gelijk, wat zal hij dankbaar zijn dat het zo is afgelopen...
Maar ook, vaak gaan er toch dingen "malen" in je hoofd.
Tenminste, na de eerste reacties, is dat meestal het gevolg.
Het een en ander moet toch een plekje krijgen.
Daarom wens ik je met je vrouw en zoon heel veel rust toe bij God vandaan.
- JolandaOudshoorn
Voor beiden sterkte! Ik denk aan jullie in het gebed! Fijn dat jullie zo'n goede band hebben!fluitje schreef:Zojuist mijn zoon uit het ziekenhuis opgehaald.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het is logisch hoor fluitje dat het meer indruk heeft gemaakt dan je aan de buitenkant zou denken.fluitje schreef:Zojuist mijn zoon uit het ziekenhuis opgehaald.
Gewoon even rustig aan doen, fijn dat je er goed over praten kunt en het over kunt geven.
Weet je gedragen door gebed!
Sterkte allen en beterschap voor zoonlief!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Het was geweldig!!!JolandaOudshoorn schreef:vanavond naar een concert van Sela
JolandaOudshoorn schreef:Het was geweldig!!!JolandaOudshoorn schreef:vanavond naar een concert van Sela

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Vanmorgen functioneringsgesprek van het re-integratiebureau in Barneveld. Spannend... Ze willen wel gaan voor behoud van de functie maar toch...
Dat heb je ook vrij regelmatig?!Gijs83 schreef:Vanmorgen functioneringsgesprek van het re-integratiebureau in Barneveld. Spannend... Ze willen wel gaan voor behoud van de functie maar toch...

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hm... succes.
Vanavond etentje ivm afscheid collega. Daarna naar ons nieuwe huisje. Even kijken of het al mooi wordt (ik werk en Joanne is fulltime schilder
)
Dan naar Arnhem, morgenochtend gesprekje met de dominee. Dan weer naar Hilversum. Donderdag na het werk naar Arnhem, naarr de opticien en naar de kapper. Vrijdag weer werken / kerk (geen vrije dag meer op goede vrijdag tegenwoordig). Zaterdag klussen in Hilversum... of vrijgezellenfeestje. Ik heb het vermoeden dat het het laatste wordt. Dan weer naar Arnhem, daar Pasen vieren! 2e paasdag weer richting Hilversum. Je raadt het al. Klussen. En dinsdag / woensdag weer werken, donderdag even naar de poli..... en alle spullen inpakken, vrijdag werken en zaterdag mijn spulletjes verhuizen.
Ik begin een beetje te snappen waarom men doorgaans zoveel zin heeft in een huwelijksreis!
Vanavond etentje ivm afscheid collega. Daarna naar ons nieuwe huisje. Even kijken of het al mooi wordt (ik werk en Joanne is fulltime schilder

Dan naar Arnhem, morgenochtend gesprekje met de dominee. Dan weer naar Hilversum. Donderdag na het werk naar Arnhem, naarr de opticien en naar de kapper. Vrijdag weer werken / kerk (geen vrije dag meer op goede vrijdag tegenwoordig). Zaterdag klussen in Hilversum... of vrijgezellenfeestje. Ik heb het vermoeden dat het het laatste wordt. Dan weer naar Arnhem, daar Pasen vieren! 2e paasdag weer richting Hilversum. Je raadt het al. Klussen. En dinsdag / woensdag weer werken, donderdag even naar de poli..... en alle spullen inpakken, vrijdag werken en zaterdag mijn spulletjes verhuizen.
Ik begin een beetje te snappen waarom men doorgaans zoveel zin heeft in een huwelijksreis!

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:

succes in deze turbulente tijden, houd je taai!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Komt goed... maar het is wel heel druk, die laatste periode. En daarna gaan we heerlijk van de rust genieten 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- MarthaMartha
iddMarnix schreef:Hm... succes.
Vanavond etentje ivm afscheid collega. Daarna naar ons nieuwe huisje. Even kijken of het al mooi wordt (ik werk en Joanne is fulltime schilder)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
2 maal per jaar, dat is vooral even formuliertje met afspraken e.d. afwerken en gezellig gesprek, je moet echt oppassen op de tijd...albion schreef:Dat heb je ook vrij regelmatig?!Gijs83 schreef:Vanmorgen functioneringsgesprek van het re-integratiebureau in Barneveld. Spannend... Ze willen wel gaan voor behoud van de functie maar toch...
Zo ff naar Meppel, een bakkersmand halen voor m'n zus
daarna snel eten
Naar 1 of andere cursus voor m'n werk
Daarna naar m'n werk om ook nog te werken....
daarna snel eten
Naar 1 of andere cursus voor m'n werk
Daarna naar m'n werk om ook nog te werken....

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- JolandaOudshoorn
Vanmiddag de paasviering van de school in de kerk, daarna komt er een vriendinnetje spelen.
Vanavond misschien naar het gebedsuur in de kerk.
Vanavond misschien naar het gebedsuur in de kerk.