Nou, dat dacht ik inderdaad!!Hendrikus schreef:Nou denken die westerlingen dat je een kannibaal benttukkertje schreef:Spinazie met 'n lekker stuk beeeestevleais.

Wij westerse benne wat da betrefd nie so goed ontwikkeld...
Nou, dat dacht ik inderdaad!!Hendrikus schreef:Nou denken die westerlingen dat je een kannibaal benttukkertje schreef:Spinazie met 'n lekker stuk beeeestevleais.
Knap je van op, zegggen ze wel eens. Schijnt nog beter te zijn op de nuchtere maag, heb ik me laten vertellen...fluitje schreef:2 bananen
2 handperen
2 kiwi's
3 mandarijnen
1 appel
Dit alles in de blender, yoghurt en sinaasappelsap toevoegen
en een goed vullende vruchtendrink..............
nee wel mondperen.Bert Mulder schreef:Gijs83 schreef: 2 handperen
[\quote]
Is er ook zo iets als voetperen?
klinkt erg lekker!!fluitje schreef:2 bananen
2 handperen
2 kiwi's
3 mandarijnen
1 appel
Dit alles in de blender, yoghurt en sinaasappelsap toevoegen
en een goed vullende vruchtendrink..............
muilperen???Lassie schreef:nee wel mondperen.Bert Mulder schreef:Gijs83 schreef: 2 handperen
[\quote]
Is er ook zo iets als voetperen?
?? het één vegetarisch en het ándere van varkensspek..... ??? dat schiet ook niet echt op dan....Lassie schreef:Wij eten van oosterse preistamppot, met spekjes en vegetarische snitzel met pindasaus.
zouden het geen andere spekjes zijn, die kinderen ook wel eens in een snoepzak hebben, wie weet...Rens schreef:?? het één vegetarisch en het ándere van varkensspek..... ??? dat schiet ook niet echt op dan....Lassie schreef:Wij eten van oosterse preistamppot, met spekjes en vegetarische snitzel met pindasaus.
zou dat écht smaken? ik vrees van niet......albion schreef:zouden het geen andere spekjes zijn, die kinderen ook wel eens in een snoepzak hebben, wie weet...Rens schreef:?? het één vegetarisch en het ándere van varkensspek..... ??? dat schiet ook niet echt op dan....Lassie schreef:Wij eten van oosterse preistamppot, met spekjes en vegetarische snitzel met pindasaus.
Als je een vegetarische snitzel eet hoef je nog niet vegetarisch te zijn. Maar wij vinden die snitzel nogal erg lekker dus waarom dan niet een vegetarische snitzel?Rens schreef:?? het één vegetarisch en het ándere van varkensspek..... ??? dat schiet ook niet echt op dan....Lassie schreef:Wij eten van oosterse preistamppot, met spekjes en vegetarische snitzel met pindasaus.
Ik wil toch zeurpieten.fluitje schreef:Witlof met ham/kaas uit de oven.
Gekookte aardappelen
Gehaktballetje
voor de zeurpieten hier ook nog boontjes erbij.
toetje...... vla