gaan jullie nog weg?gertje schreef:Na de vakantie spreken we snel iets af, ok?MarthaMartha schreef:gertje (sorry, ik zit niet meer zo vaak achter de chat of msn)
ja goed, heb ik zin in!!
gaan jullie nog weg?gertje schreef:Na de vakantie spreken we snel iets af, ok?MarthaMartha schreef:gertje (sorry, ik zit niet meer zo vaak achter de chat of msn)
Morgen hopen we voor 2 weken weg te gaanMarthaMartha schreef:gaan jullie nog weg?gertje schreef:Na de vakantie spreken we snel iets af, ok?MarthaMartha schreef:gertje (sorry, ik zit niet meer zo vaak achter de chat of msn)
ja goed, heb ik zin in!!
Heeerlijk, geniet ervan!!!!!!!!gertje schreef:Morgen hopen we voor 2 weken weg te gaanMarthaMartha schreef:gaan jullie nog weg?gertje schreef:Na de vakantie spreken we snel iets af, ok?MarthaMartha schreef:gertje (sorry, ik zit niet meer zo vaak achter de chat of msn)
ja goed, heb ik zin in!!
geniet ervan!! en dat dagje strand houden we tegoed!!gertje schreef: Morgen hopen we voor 2 weken weg te gaan
Fijne vakantie, geniet ervan, en rust lekker uitLuther schreef:Wellicht 'als kiespijn': Luther, Käthe en de kids.
Wij zijn even de hort op.
964. Op den hort zijn (of gaan),Mara schreef:Wat is de precieze betekenis van DE HORT OP ?
Iig: fijne vakantie !
En val niet van de hort af :)
gertje schreef:Fijne vakantie, geniet ervan, en rust lekker uitLuther schreef:Wellicht 'als kiespijn': Luther, Käthe en de kids.
Wij zijn even de hort op.
AnderGijs83 schreef:-rekcor
-artistiek
-Bloempje28
-Terri
-samanthi
Ja ik ook maar dan met andere smilies....waar is tieKatharina van Bora schreef:... Luther![]()