Wat doen we vandaag? [2]
Re: Wat doen we vandaag? [2]
werken van 9-4
en voor de rest? Niks! eten koken. en in m'n lunchpauze de was ophangen!
en voor de rest? Niks! eten koken. en in m'n lunchpauze de was ophangen!
Naar Dokkum, nog wat boodschappen doen bij de Aldi, Super de Boer, C1000 en het Kruidvat......reclames inslaan....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Straks naar n vriendin en vanaf 16uur op wacht voor partussen!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Succes MaMa. Dat is wel heel veel.MarthaMartha schreef:Nou... de eerste was hangt, de eerste twee loge's zijn naar school, de twee kleinsten doen nog even een spelletje voor ik ze naar school breng, en de andere ligt nog op bed. Zometeen naar school, dan even koffie drinken bij ouder echtpaar uit de gemeente (jaja, van half 9 tot kwart over 9 ongeveer) en dan mijn diepvries schoonmaken die vannacht is ontdooid als het goed is, boodschappen, dokter bellen voor uitslag allergie-testen, tandarts bellen voor een akelig zere kies, afspraak maken voor apk keuring van de auto, en nog 15 mensen bellen of ze mee willen helpen tijdens de vakantiebijbelweek. Vanavond vergadering bijbelweek. (pfff... ik word al bijna moe als ik het lijstje zie)
Ik hoop dat ze allemaal Ja zeggen en mee doen aan de Bijbelweek. Succes. Lastig, zere kies. Sterkte. En hoelang heb je de logeetjes?
Doeg.
Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
- Wilma van den Berg
Vandaag eerst maar eens gekeken hoe of wat ik moest doen om met het OV te gaan naar de provincie Zuid-Holland (overigens goed gegaan!). Nu een voorlichting ontvangen en een ook een voorlichting geven. Daarna op weg naar huis en daar de administratie doornemen, het een en ander regelen, eten klaarmaken etc.
Morgen ongeveer hetzelfde programma, maar dan 's avonds ook een verjaardag. Zaterdagmorgen (vroege maar ook lange dienst) en 's avonds gezellig weg.
Overigens dus aardig wat dingen om lekker bezig te zijn...
Morgen ongeveer hetzelfde programma, maar dan 's avonds ook een verjaardag. Zaterdagmorgen (vroege maar ook lange dienst) en 's avonds gezellig weg.
Overigens dus aardig wat dingen om lekker bezig te zijn...

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik geef vandaag de moed niet op!! Kmoet gewoon nu lekker hard door werken!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Straks ga ik koken. Daarna een paar kids op bed leggen. En vanavond ga ik heerlijk lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Wie A heeft gezegd hoeft geen B te zeggen. Hij kan ook toegeven dat A fout was.
lekker niks!
k heb lekker WEEKEND!!!!!!!!
KookLassie schreef:lekker niks!

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Op mn avond wacht na danDaphne schreef:KookLassie schreef:lekker niks!
k heb lekker WEEKEND!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Vandaag vergadering van de OR gehad. Morgen een late dienst en dan Weekend! Heerlijk. Zaterdagavond niets doen. Lekker met z'n tweetjes op de bank..... 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
reclames inslaan...dat dacht ik al, wat moet-ie anders bij zoveel supermarkten. Ik kom bijna nooit in een supermarkt moet je weten. M'n vader en moeder dan wekelijks(=donderdagavond) de boodschappen bij de AH. Af en toe als ik wat kleine dingetjes moet hebben ga ik daar ook naar toe. Verder heb ik weinig supermarkten in Rijssen van binnen gezien. Plus misschien C1000 een keer. Alleen als we met vakantie zijn dan ga ik wel bijna elke keer mee, dat was dan de Golff in Wekerom(die ken je vast wel Rens). Misschien kom ik daar nog wel vaker in het jaar als bij de AH in Rijssen.Rens schreef:Naar Dokkum, nog wat boodschappen doen bij de Aldi, Super de Boer, C1000 en het Kruidvat......reclames inslaan....
Maar ff on-topic: jullie zullen je afvragen ik heb die Gijs vandaag niet vaak gezien. Dat klopt, maar ik was al wel heel vroeg uit de veren, want ik was om 7.00 uur al op het postkantoor. Daar mocht voor de 12 wijken in Holten huis-aan-huis folders samenvoegen. Die moesten vandaag nog mee. Daar was ik rond half elf mee klaar. Toen heb ik nog ruim een thuiswerk voor het re-integratiebureau. Vanmiddag m'n postwijk(ik heb het droog gehouden!) en nu maar weer aan de gang voor het re-integratiebureau anders haal ik m'n 11 uur niet(die haal ik deze week denk toch

jaja, daar kwam ik vrijwel dagelijks..............Gijs83 schreef: dat was dan de Golff in Wekerom(die ken je vast wel Rens)
Moderatorbericht:
Vandaag heb ik een meeloopdag gedaan op de PABO in Gouda, voor morgen staat de meeloopdag op de UU (nog een keer) gepland. Hopelijk gaat alles nu wel goed...
nou, je weet maar nooit...mathilde schreef:voor morgen staat de meeloopdag op de UU (nog een keer) gepland. Hopelijk gaat alles nu wel goed...
je zou maar een meeloopdag hebben gehad bij Bouwkunde in Delft, afgelopen dinsdag

~~Soli Deo Gloria~~