Betreft dit moderator HermanJolandaOudshoorn schreef:Leuk! Sluit me aan bij deze felicitatie (maar vraag me af of hij dit zal lezen)Hendrikus schreef:Forumlid Herman (Gerenher) van harte gelukgewenst met de geboorte van jullie zoon!

Betreft dit moderator HermanJolandaOudshoorn schreef:Leuk! Sluit me aan bij deze felicitatie (maar vraag me af of hij dit zal lezen)Hendrikus schreef:Forumlid Herman (Gerenher) van harte gelukgewenst met de geboorte van jullie zoon!
Nee, die heet Herman.Gijs83 schreef:Betreft dit moderator HermanJolandaOudshoorn schreef:Leuk! Sluit me aan bij deze felicitatie (maar vraag me af of hij dit zal lezen)Hendrikus schreef:Forumlid Herman (Gerenher) van harte gelukgewenst met de geboorte van jullie zoon!
helma schreef:Demo, van harte gefeliciteerd met je verjaardag![]()
![]()
van ons állemaal![]()
je bent goedgekeurd
ja uiteraard, durf eens wat anders te zeggen..........helma schreef: je bent goedgekeurd
niet zo voorbarig, we zijn nog niet klaar...Democritus schreef:Iedereen hartelijk bedankt voor de felicitaties.
Dit is nu net een van de dingen waar ik het NIET over wil hebbenAnder schreef: Demo, gefeliciteerd! Even gokken: 28?
ach jongen, echt niet zo'n probleem hoor, ik ben al véél ouder. Ik voel me ook nog 28 of zo. En dat voelt best lekker.Democritus schreef:Dit is nu net een van de dingen waar ik het NIET over wil hebbenAnder schreef: Demo, gefeliciteerd! Even gokken: 28?
Ichtus schreef:Demo: van harte gefeliciteerd!
Lassie schreef:Ichtus schreef:Demo: van harte gefeliciteerd!