Mister schreef:@ Hendrikus: topfoto's man! Wat voor toestel heb jij?

Sony R1 voor het serieuze werk
en voor snel en makkelijk daarnaast

de 3e foto uit deze serie is met de Canon gemaakt, de rest met de Sony
Mister schreef:@ Hendrikus: topfoto's man! Wat voor toestel heb jij?
..en met een goed statief, neem ik aan.Hendrikus schreef:de 3e foto uit deze serie is met de Canon gemaakt, de rest met de Sony
Met een goedkoop Velbon-statief, maar inderdaad wel mét: zonder statief begin je 's avonds of in donkere kerken niet zoveel.Marco schreef:..en met een goed statief, neem ik aan.Hendrikus schreef:de 3e foto uit deze serie is met de Canon gemaakt, de rest met de Sony
Goed hoeft niet perse duur te zijn. Toch?Hendrikus schreef:Met een goedkoop Velbon-statief, maar inderdaad wel mét: zonder statief begin je 's avonds of in donkere kerken niet zoveel.Marco schreef:..en met een goed statief, neem ik aan.Hendrikus schreef:de 3e foto uit deze serie is met de Canon gemaakt, de rest met de Sony
...en waar mag het allemaal wezen?Lijkt me een schitterende plaats....zou zo gaan...albion schreef:Hendrikus, wat een prachtige foto's weer. Top!
Maar met die kinderen! Wat een schatjes!
Wilma van den Berg schreef: ...en waar mag het allemaal wezen?Lijkt me een schitterende plaats....zou zo gaan...
Geweldig toch?Jongere schreef:Dat meest rechtse ventje.. --->![]()
Wie heeft er een foto van Jongere......?Jongere schreef:Dat meest rechtse ventje.. --->![]()
Rens schreef:Het valt me overigens op dat één der dames van het forum nu niet geprikkeld reageerd op de grootte van de foto's...........
dat kritische komt terug als er weer bruin brood gegeten wordt?????helma schreef:Rens schreef:Het valt me overigens op dat één der dames van het forum nu niet geprikkeld reageerd op de grootte van de foto's...........
die leeft nu nog in de wittebroodsweken...dan ben je niet zo kritisch