Wat doen we vandaag?
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag ? [9]
Een prachtige kerstviering van mijn oudste zoon mogen meemaken. Heerlijk dat hij een meester heeft die de Kerstboodschap op zo'n kernachtige wijze kan doorgeven. Om dankbaar van te worden!
"Want alzo lief heeft God de wereld gehad dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat ieder die in Hem gelooft niet verloren ga maar eeuwig leven heeft".
"Want alzo lief heeft God de wereld gehad dat Hij Zijn eniggeboren Zoon gegeven heeft, opdat ieder die in Hem gelooft niet verloren ga maar eeuwig leven heeft".
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- JolandaOudshoorn
Vanmorgen een liturgisch bloemstuk gemaakt. Vanmiddag de eerste bubs boodschappen binnen gehaald.
- MarthaMartha
héhé... ik zit!
Lekker druk dagje (nou ja, wel even lekker geslapen vanmiddag) boodschappen gedaan voor 't weekend alvast.
Vanavond 2 neefjes bij zwemles opgehaald (gelukkig had kleine demo het zo druk met kijken naar al die kletsnatte kinderen dat ie deze keer niet probeerde weg te glippen terwijl ik druk bezig was met drogen en kleden). De twee neefjes slapen vannacht hier, dus het hele spul ligt inmiddels ook op bed. En ik ga ook vroeg, demo komt vannacht niet thuis en volgens mijn schoonzus zijn de lieve neefjes elke morgen om 6 uur wakker
, dus ik kan maar beter uit voorzorg ook vroeg mijn bed ingaan.
Lekker druk dagje (nou ja, wel even lekker geslapen vanmiddag) boodschappen gedaan voor 't weekend alvast.
Vanavond 2 neefjes bij zwemles opgehaald (gelukkig had kleine demo het zo druk met kijken naar al die kletsnatte kinderen dat ie deze keer niet probeerde weg te glippen terwijl ik druk bezig was met drogen en kleden). De twee neefjes slapen vannacht hier, dus het hele spul ligt inmiddels ook op bed. En ik ga ook vroeg, demo komt vannacht niet thuis en volgens mijn schoonzus zijn de lieve neefjes elke morgen om 6 uur wakker

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Vanmorgen naar het kerstfeest op school, waar ons prinsje mocht solozingen. Als we in Elburg zouden wonen, zou ik hem voor het stadsknapenkoor opgeven
Zo'n mooi en zuiver stemmetje.
Vanmiddag wat boodschappen voor het feestje wat ons Jetje gaf waarbij we cupcakejes versierden.

Vanmiddag wat boodschappen voor het feestje wat ons Jetje gaf waarbij we cupcakejes versierden.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wees dan maar blij dat je niet in Elburg woont, want dat stadsknapenkoor is inmiddels ter ziele.henriët schreef:Vanmorgen naar het kerstfeest op school, waar ons prinsje mocht solozingen. Als we in Elburg zouden wonen, zou ik hem voor het stadsknapenkoor opgevenZo'n mooi en zuiver stemmetje.
Gorinchem is weer aan 't opstarten, is dat een idee?

~~Soli Deo Gloria~~
Aha, ik had wel een klok en klepel ideetje, maar wist niet van de hoed en rand;)Hendrikus schreef:Wees dan maar blij dat je niet in Elburg woont, want dat stadsknapenkoor is inmiddels ter ziele.henriët schreef:Vanmorgen naar het kerstfeest op school, waar ons prinsje mocht solozingen. Als we in Elburg zouden wonen, zou ik hem voor het stadsknapenkoor opgevenZo'n mooi en zuiver stemmetje.
Gorinchem is weer aan 't opstarten, is dat een idee?
Gorichem.. sja, is toch nog wel even rijden opzich. En ik heb even zitten kijken op de site ( die er nog niet is;), (via fb) maar ze repeteren op woensdagavond, dus niet echt voor jonge kinderen lijkt me.
Weet je, hij vindt het heerlijk op ons amateur koortje van de kerk, nou, ook prima. Daar mocht hij gisteravond samen met nog een jongetje voor de microfoon:)
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Mara schreef:Ai, pijnlijk.albion schreef:Uitgegleden op straat een paar weken geleden. Ik hield me nog wel vast maar verdraaide mijn been nogal en daardoor zit mijn knie niet goed en moet er een breuk(je) in het dunne bot zitten. Ik heb er eerst nog een week mee gestrompeld en toen wou ik weer aan het werk gaan maar vond het beter om toch even langs de dokter te gaan en die verwees me door naar het ziekenhuis en daar werd ik gelijk naar de gipskamer gebracht.Mara schreef:Je terugkeer is dus min of meer "noodgedwongen"?albion schreef:refo forum bij lezen omdat ik gekluisterd zit aan mijn stoel met een gipsbeen, mag er niet op staan. Om eerlijk te zijn heb ik tot nu toe niet het idee dat ik in dit jaar wat gemist heb.Ik ga weer verder met de topics.
En hoe komt het dat je met een wit zwaar beentje zit?
Gisteren ben ik terug geweest en nu moet ik tot volgende week maandag nog in het gips blijven zitten (lies tot voet) en dan kijken ze wat ze dan gaan doen.Hebben ze je nog onderzocht op (beginnende) osteoperose?
Hopelijk hoef je niet onder het mes.Vroege kerstvakantie dit jaar dus.
Ja dat is al een paar jaar geleden gebeurd en ik heb osteoperose in het midden van de rug. Ja ik rust lekker uit

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Beterschap en sterkte albion.
- MarthaMartha
Begin maken met het haken van een poncho.
Stad en land afgeweest, maar nergens één kunnen vinden die warm genoeg is om een jas te vervangen.
Dus maak ik hem zelf wel.... zie zo snel ook geen leuk patroon, dus ik ontwerp hem ook maar zelf, ben benieuwd.
Stad en land afgeweest, maar nergens één kunnen vinden die warm genoeg is om een jas te vervangen.
Dus maak ik hem zelf wel.... zie zo snel ook geen leuk patroon, dus ik ontwerp hem ook maar zelf, ben benieuwd.
Heb je hier iets aan MM?MarthaMartha schreef:Begin maken met het haken van een poncho.
http://www.hakeniship.nl/poncho
Wel een foto als hij af is he

Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
en anders kan je altijd hier nog terecht http://www.facebook.com/haken.meteendoel?ref=tn_tnmnMara schreef:Heb je hier iets aan MM?MarthaMartha schreef:Begin maken met het haken van een poncho.
- MarthaMartha
Die had ik wel gezien, maar er staat geen foto bij, dus weet je eigenlijk niet hoe het wordt....Mara schreef:Heb je hier iets aan MM?MarthaMartha schreef:Begin maken met het haken van een poncho.
- MarthaMartha
Maar ik zie alleen een soort startpagina... kan ik ook patronen zien enzo?gertje schreef:en anders kan je altijd hier nog terecht http://www.facebook.com/haken.meteendoel?ref=tn_tnmnMara schreef:Heb je hier iets aan MM?MarthaMartha schreef:Begin maken met het haken van een poncho.
Is dit het werk van jouw dochter? startpagina ziet er vrolijk uit!
Ik heb in een winkel goed gekeken hoe het in elkaar zat bij één die ik wel leuk vond (met een colletje, lekker warm), en die probeer ik nu na te maken, ben al een lekker eind op weg.
- JolandaOudshoorn
Straks het kinderfeeste van onze jongste prinses. Gisteren een lange dag gewerkt (van 8.00 tot 18.45 op school gezeten) dus ik moet nog alles klaarzetten... Gelukkig zijn het maar kleuters
Als ze vanmiddag weg zijn, ga ik toch maar een uurtje liggen

Als ze vanmiddag weg zijn, ga ik toch maar een uurtje liggen

stage
Ik ben het licht der wereld; die Mij volgt, zal in de duisternis niet wandelen, maar zal het licht des levens hebben. (Joh 8:12b)