Groene algen? Aardverschuivingen? Insecten consumeren? Snowdon?Mara schreef:Nog een paar seconden geduldvlinder schreef:Ik zie bij minuut 11.10 een heel ander onderwerp...huisman schreef:http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/v ... s/journaalMara schreef:Ontroerd, onder de indruk.
Vanwege de getuigenis van een forumster op het Belgisch journaal.
Wat fijn om de andere, menselijke kant eens te mogen zien!
Vanaf minuut 11.10Onderwerpen worden kort behandeld.
Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Re: Hoe is je stemming op dit moment? [2]
Het journaal van 5 juli de link gaat blijkbaar nu naar het journaal van 6 juli.Zita schreef:Groene algen? Aardverschuivingen? Insecten consumeren? Snowdon?Mara schreef:Nog een paar seconden geduldvlinder schreef:Ik zie bij minuut 11.10 een heel ander onderwerp...Onderwerpen worden kort behandeld.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Ben niet echt in een stemming. Voel me opzich wel goed. Gewoon lekker niks doen!!!
Goed.. beetje moe.. maar voldaan en verrast!
We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
maar ook om wat Hij beloofd heeft en wat we nog van Hem hopen te ontvangen.
Matthew Henry
Matthew Henry
Onzeker en bang!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Moe, van alle indrukken die ik vandaag opgedaan heb
Nou, ik ook. Een unieke ervaring rijker waarvan ik me afvraag of ik die ooit weer zal meemaken.....
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Je maakt me wel benieuwdvlinder schreef:Nou, ik ook. Een unieke ervaring rijker waarvan ik me afvraag of ik die ooit weer zal meemaken.....
Ik wide dat ik de procedure kon versnellen.. ik wil weten en ik weet niks.. en MarthaMartha begrijpt..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Fris en opgeruimd.
Lekker gedoucht
Ik voel me
Lekker gedoucht
Ik voel me

(vanavond afscheidsdinertje met huisgenoten, een verrassingsfeestje (vrienden waren ongemerkt binnengekomen), afscheid en nu zit ik in een bijna lege kamer en ben ik een beetje weemoedig... laatste nachtje hier. heb er toch 3,5 jaar gewoond...)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Leuk, die verrassing, dan heb ik een goedemorgen voor je: Voorwaarts... christenstrijder... 

We moeten ons niet alleen in God verblijden om wat we van Hem ontvangen hebben en nog dagelijks ontvangen,
Matthew Henry
Matthew Henry
Ik voel me heerlijk, lekker meedeinen op de muziek die nu opstaat.
Superblij!
Geweldig!!
Superblij!
Geweldig!!